۱۰۲۸۵
۱۳ نظر
۵۰۱۰
۱۳ نظر
۵۰۱۰
پ

فرار زن جوان برای حفظ پاکدامنی

شوهرم می خواهد مرا به دوستانش بدهد

همسرم به خوردن قرص هاي روان گردان نيز روي آورده است و با توهمات پليدي که پس از مصرف اين قرص ها پيدا مي کند خانه ما را پاتوق دوستان بي سر و پايش کرده است و قصد دارد با توسل به زور و حتي تهديد به مرگ مرا در اختيار دوستانش قرار دهد و ..

خراسان: آشنايي ما از يک رابطه خياباني آغاز شد و با لج بازي و سماجت به يک ازدواج نافرجام رسيد اما از همان روزهاي اول زندگي مشترکمان فهميدم که اشتباه بزرگي کرده ام و نبايد به خاطر چنين مرد بي اعتبار و بوالهوسي با خانواده خود در مي افتادم. امروز هم کارم به جايي رسيده که ديگر دوست ندارم ريخت و قيافه اش را ببينم و نسبت به او نفرت پيدا کرده ام.

زن جوان قطره هاي اشک را از روي گونه هايش پاک کرد و در دايره اجتماعي کلانتري ۴۰ مشهد گفت: ۴ سال قبل در مسير مدرسه با نصير آشنا شدم. ما مدتي به طور تلفني با هم رابطه داشتيم تا اين که او فيلم هاي شرم آوري را به دستم داد و خلوت تنهايي خود را با تماشاي اين تصاوير کثيف پر کردم. من که براي رسيدن به پسر مورد علاقه ام بي تاب بودم از او خواستم هر چه زودتر براي ازدواج اقدام کند. اما روزي که نصير و خانواده اش به خواستگاري ام آمدند پدر و مادرم با توجه به خواسته و لجاجتي که داشتم به ناچار با اين ازدواج موافقت کردند و ما زندگي مشترک خود را زير يک سقف آغاز کرديم.

شوهرم به تماشاي فيلم هاي مبتذل و مستهجن اعتياد دارد و يکي از مشتريان پر و پا قرص برنامه هاي شبکه هاي ماهواره اي است. من پس از ازدواج متوجه شدم که او قبلا با چند زن رابطه داشته است ولي سعي کردم زندگي ام را حفظ و او را اصلاح کنم.

زن جوان با صداي بغض گرفته اي افزود: متاسفانه هر چه بيشتر تلاش کردم کمتر نتيجه گرفتم چون همسرم به خوردن قرص هاي روان گردان نيز روي آورده است و با توهمات پليدي که پس از مصرف اين قرص ها پيدا مي کند خانه ما را پاتوق دوستان بي سر و پايش کرده است و قصد دارد با توسل به زور و حتي تهديد به مرگ مرا در اختيار دوستانش قرار دهد و ...

هر چه بدبختي تا اين جا به سرم آمده کافي است و اگر به قيمت جانم نيز تمام شود حاضر نخواهم بود تن به فساد اخلاقي بدهم. دقيقا سه روز قبل او يکي از دوستانش را به خانه آورده بود و من که احساس خطر مي کردم فرار کردم و چند ساعت بعد به خانه برگشتم. وقتي با نصير روبه رو شدم او مرا مورد ضرب و جرح قرار داد و من با بچه ۲ ساله ام سه روز داخل خانه زنداني بوديم. آن روز از پنجره فرار کردم و بي هدف از شهر خودمان به مشهد آمدم. حيران و سرگردان شده بودم و نمي دانستم بايد به کجا بروم و با ديدن خودرو گشتي پليس، از ماموران کمک خواستم.

من از تمام دختران جوان خواهش مي کنم در انتخاب همسر و شريک زندگي خود دقت کنند؛ به قول معروف سالي که نکوست از بهارش پيداست.

منبع: تابناک

باز نشر: مجله اینترنتی Bartarinha.ir

شوهرم می خواهد مرا به دوستانش بدهد


پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      بی غیرت ا................................................

    • حمید

      چه آدمای مریضی پیدا میشن!بنده خدا زنه.البته تقصیر خودشم بوده وقتی دیده یارو اول دوستی دستش فیلم ... داده که نباید بهش اعتماد کرد

    • سحر

      واي از بيفكري هاي جواني.....

    • بدون نام

      من با نظر حمیــد موافقم .
      دختره حماقت کرده .

    • حامد

      خود کرده را تدبیر نیست !!!!

    • mona

      hala khube farar kard o kar be jahaye barik nakeshid

    • نیایش

      عشق چشماشو کور کرده بوده.عقلشو ازش گرفته بوده.ولی معلومه از اولش چی بوده.ذاته آدما که عوض نمیشه.بد همیشه بده.ازدواج مهمترین قسمت زندگیه.

    • بدون نام

      بزرگترین اشتباه زندگیش انجام داده که به اینجور کسی اعتماد کرده ادم عوضی از روز اول مشخصه خانواده اون دخترهم کوتاهی کردن نباید رضایت به این ازدواج میدادن دختره بچه بوده جوان بوده اونا که نبودن

    • منا

      سلام. به خدا آدم نمیدونه چی بگه؟؟؟ آخه چه قدر باید این بدبختی ها تو جامعه ما باشه؟ واقعا علت چی می تونه باشه که جوونای ما اینقدر بی بندوبار شدن؟؟؟ واقعا متاسفم...

    • رامین

      با سلام در جواب منا خانم باید عرض کنم آنچه باعث همه گرفتاریهای ما شده وهر روز هم بیشتر خواهد شد اینه که مال حرام وشبه ناک تو زندگیها زیاد شده باید بدونیم که مال حرام قلب وروح انسان رو فاسد میکنه وآدم رو به کار خلاف سوق میده شک نکنید

    • armin

      مشکل از جامعه ماست وقتی دختر و پسرها رو تا سن بلوغ از هم جدا نگه می دارن
      بعد یه دفعه جلوی هم سبز می شن واسه ازدواج خوب معلومه که بی چاره ها از هم شناخت ندارن و با دو تا جمله محبت آمیز میرن زیر یک سقف. بعد یه عده آدم عقل کل پیدا میشن میگن دختره مقصره یا پسره مقصره.

    • بدون نام

      تمام اینا از فقره که الان 70درصد کشور زیر خط فقرزندگی میکنند

    • azita

      واسه اون آقا متاسفم که آنقدر بی غیرت بوده که زن خود را به دیگران تعارف کرد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج