جاباما
۱۰۲۹۵۵۵
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

کریمی: مخالف تحریم بازیکن خارجی هستم

فرید کریمی می‌گوید که این لیگ نشان داد کسب امتیاز در نیم فصل اول خیلی مهم نیست و این نتایج باید در طول فصل استمرار داشته باشند.

ورزش سه: فرید کریمی می‌گوید که این لیگ نشان داد کسب امتیاز در نیم فصل اول خیلی مهم نیست و این نتایج باید در طول فصل استمرار داشته باشند.

فرید کریمی هافبک تیم ماشین سازی با اشاره به دیدار مقابل صنعت نفت گفت: شرایط بازی طوری بود که همه چیز دست خودمان بود. خداراشکر خودمان با بردی که به دست آوردیم، جایگاهمان را تثبیت کردیم. فصل را خوب تموم کردیم اما طبیعتا از جایگاهمان اصلا راضی نیستیم. من هم فصل را با انجام بازی تمام کردم و مشکلی نداشتم. کل تیم زحمت کشیدیم تا تیم ماشین سازی بماند اما برای فصل آینده قرارداد ندارم و باید بنشینیم و صحبت کنیم.

او درباره افت ناگهانی ماشین سازی هم اظهار داشت: تعطیلات کرونا خیلی به تیم ما ضربه زد. در این تعطیلات تیم ما نتوانست هماهنگی را نگه دارد و چند بازیکن هم از تیم ما جدا شدند. تغییر مربی هم خیلی اثرگذاشت تا در نهایت به رتبه های پایین جدول برویم.

هافبک ماشین سازی در خصوص لیگ نوزدهم نظرش را اینطور گفت: لیگ نوزدهم خیلی زمان‌بر بود و مصدومیت ها هم خیلی زیاد شدند. امیدوارم مصدومان شرایط خوبی داشته باشند، این لیگ به همه آسیب زد و فقط خوشحالم که به هر نحوی بود تمام شد و آن را پشت سر گذاشتیم.

کریمی در مورد قانون منع خرید خارجی عنوان کرد: باشگاه ها خودشان مقصر هستند که محروم می‌شوند. الان استقلال یک بازیکن باکیفیت خارجی به نام دیاباته دارد و فولاد هم پریرا را دارد و پرسپولیس هم بشار رسن را. باید بازیکنان باکیفیت بیایند و نحوه قرارداد هم دقیق باشد تا مشکلی نباشد. اگر یک تیم حقوقی در باشگاه ها باشد مشکلی وجود نخواهد داشت. درست است که این قانون برای بازیکنان داخلی فرصت می‌شود اما آمدن بازیکنان خارجی باعث می‌شود که کیفیت ها افزایش دهد و من موافق خرید بازیکن خارجی هستم.

وی در پایان با اشاره به احتمال سقوط کاسنی سازی و نگرانی هواداران این تیم پاسخ داد: امکان سقوط دور از ذهن ما بود، ما ایمان داشتیم که در لیگ برتر می‌مانیم. این لیگ نشان داد که کسب امتیاز در نیم فصل اول مهم نیست و درخشش ها باید استمرار داشته باشند. ما نظم تیمی مان را از دست داده بودیم و اخر فصل دوباره با آقای افاضلی به این نظم رسیدیم و بسیار از این بابت خوشحالم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج