۱۰۲۹۵۶۶
۴ نظر
۵۰۱۸
۴ نظر
۵۰۱۸
پ

سرنوشت خواهران منصوریان چه می‌شود؟

به دنبال خبر تصمیم خواهران منصوریان برای حضور در مسابقات MMA، گمانه‌زنی‌هایی در خصوص پایان فعالیت آن‌ها در رشته ووشو منتشر شد که باید دید این خبر تا چه حد درست است.

خبرگزاری تسنیم: به دنبال خبر تصمیم خواهران منصوریان برای حضور در مسابقات MMA، گمانه‌زنی‌هایی در خصوص پایان فعالیت آنها در رشته ووشو منتشر شد که باید دید این خبر تا چه حد درست است.

شهربانو، سهیلا و الهه منصوریان پس از اتفاقات اخیر، با سازمانی آمریکایی "PRIDELAND" قراردادی برای حضور در مسابقات MMA امضاء کردند.

قراردادی که پس از محرومیت ۲۰ ماه شهربانو منصوریان و ۸ ماه سهیلا منصوریان از سوی فدراسیون ووشو به امضا رسید تا به نظر برسد که خواهران منصوریان تصمیم خود را برای خداحافظی از ووشو و حضور در رشته MMA گرفتند.

از طرفی پس از تصمیم خواهران منصوریان برای حضور در MMA، این شائبه ایجاد شد که آنها در صورت حضور در این مسابقات به صورت طبیعی دیگر امکان فعالیت در ووشو را نخواهند داشت و باید برای همیشه قید حضور در تیم ملی و مسابقات این رشته را بزنند.

این در حالی است که در رشته ووشو ممنوعیتی برای حضور ورزشکاران در مسابقات، پس از فعالیت در مبارزات حرفه‌ای و MMA وجود ندارد و در صورت صلاحدید فدراسیون و کادرفنی همچنان این شانس برای حضور خواهران منصوریان در تیم ملی و مسابقات ووشو وجود دارد.

مهدی علی‌نژاد، معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان در گفت‌و‌گو با تسنیم با تایید این خبر، اظهار داشت: در فدراسیون جهانی ووشو قانونی وجود ندارد که ورزشکاران پس از حضور در مسابقات MMA دیگر نتوانند در ووشو فعالیت کند. در بوکس چنین قانونی وجود دارد، اما در ووشو چنین قانونی وجود ندارد و ورزشکار می‌تواند در مسابقات حرفه‌ای یا رشته‌های دیگر برود و بعد در مسابقات ووشو شرکت کند. از این جهت نگرانی وجود ندارد، اما فرآیند انتخابی در تیم ملی ووشو موضوعی دیگر است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      فراری بدین برای اقایان که مهم نیست برید بچسببد به فوتبال سرمایه های ملی راتاراج کتید برن با تابعیت جدید پوز مدیران پرمدعا را بزنن خدا ازتون نگذره

      پاسخ ها

      • بدون نام

        یااونا بدبخت ترمیشن باادوین عابد زاده و آرشا جنگلی میرن بازداشتگاه

    • بدون نام

      هیچی نمیشه فقط بدبختترمیشن

    • بدون نام

      منظورم اگر بدبخت بشن میرن بازداشتگاه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج