۱۰۲۹۷۱۹
۵ نظر
۵۰۰۱
۵ نظر
۵۰۰۱
پ

دست رد نویدکیا به نیمکت مربیگری سپاهان

حکم مدیرعامل جدید سپاهان زده شده ولی باشگاه فعلاً آن را رسانه‌ای نمی‌کند.

خبرگزاری ایلنا: باشگاه سپاهان که چند وقتی است درگیر انتخاب مدیرعامل و سرمربی جدید خودش است این روزها اوضاع و احوال پیچیده‌ای دارد و همین موضوع موجب نگرانی هواداران این تیم شده است.

طبق برنامه هیات مدیره سپاهان قرار بود پنشجنبه شب نشست هیات مدیره برگزار شود و مدیرعامل جدید باشگاه معرفی شود تا کارهای انتخاب سرمربی جدید و بستن تیم فصل آینده شروع شود ولی مسئولان باشگاه بدون توضیح خاصی اعلام کردند جلسه به زمان دیگری موکول شده است.

در همین راستا خبر رسید که مدیرعامل جدید سپاهان همان پنجشنبه شب انتخاب شده و حکم خود را دریافت کرده ولی مسئولان باشگاه به دلیل ترس از واکنش منفی هواداران فعلاً آن را رسانه‌ای نمی‌کنند.

محمود رحیم‌زاده، هندبالیست سابق سپاهان که سابقه ریاست اداره ورزش و جوانان استان اصفهان را هم در کارنامه دارد از سوی کارخانه فولاد مبارکه به عنوان مدیرعامل جدید به هیات مدیره سپاهان معرفی شد و حکم خود را دریافت کرده ولی این خبر هنوز رسانه‌ای نشده است.

زمانی که نام رحیم‌زاده به عنوان گزینه مدیرعاملی سپاهان مطرح شد هواداران سپاهان موضع منفی شدیدی علیه این انتخاب گرفتند و حتی با تجمع مقابل مجموعه باغ فردوس اعتراض خود را به تصمیمات مدیریتی باشگاه اعلام کردند ولی این موضوع اثری در صدور حکم مدیریت رحیم زاده نداشت. با این حال خشم هواداران سپاهان باعث شده مسئولان باشگاه فعلاً این موضوع را به طور رسمی اعلام نکنند.

طبق برنامه و قرار مدیران سپاهان تصمیم بر این بود که با جلب رضایت محرم نویدکیا به عنوان سرمربی جدید سپاهان او به طور همزمان با رحیم زاده از سوی باشگاه معرفی شوند تا شاید از این طریق و با استفاده از محبوبیت نویدکیا هواداران نسبت به انتخاب رحیم‌زاده واکنش منفی نشان ندهند ولی نویدکیا طی آخرین مذاکراتش با مسئولان باشگاه اعلام کرده به دلیل حضور افرادی در باشگاه حاضر به همکاری با این تیم نیست.

گفته می‌شود شخصی که نویدکیا با حضورش در هیات مدیره سپاهان مشکل دارد منوچهر نیکفر، رئیس هیات مدیره و سرپرست کنونی این باشگاه است و کاپیتان سابق و محبوب طلایی پوشان اعلام کرده تا زمانی که او در سپاهان سمت داشته باشد پایش را در باشگاه نمی‌گذارد.

با این اوصاف نقشه مدیران باشگاه در استفاده از نویدکیا به عنوان سپری برای انتخاب رحیم زاده شکست خورده و از همین رو نوعی بلاتکلیفی در این باشگاه شکل گرفته و مشخص نیست چه به روز پرافتخارترین تیم تاریخ لیگ برتر خواهد آمد.

طبق برنامه قرار بود با موافقت نویدکیا نام مدیرعامل و سرمربی جدید سپاهان امروز اعلام شود که این امر میسر نشد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      این به درد سپاهان نمیخورد فقط جو تیم را خراب میکند

    • علی 11

      میخوان نابود کنن سپاهانو

    • Sep

      چرا چرت مینویسید. چیزی که هنوز نگفتن این هست که نیکفر استعفا داده و چیزی که امروز آذری چراغ سبز نشون داده بیاد مدیرعامل سپاهان شد

    • عباس

      کلا ب درک .س پاهان سیری چند؟
      اصلا کجای این فوتبال هه؟
      بودو نبودش مگه فرقی داره؟

    • بدون نام

      دعوای درد سپاهان ساکت هستش

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج