۱۰۳۰۵۳۹
۱ نظر
۵۰۰۰
۱ نظر
۵۰۰۰
پ

رحمتی؛ مربی - گلر شهرخودرو در لیگ قهرمانان آسیا

تیم فوتبال شهرخودرو در لیگ نوزدهم فراز و نشیب‌های زیادی داشت و با تغییراتی که تیم کرد، نتوانست از جایگاه خود دفاع کند و با یک‌سری حواشی درون‌باشگاهی این فصل از مسابقات را به پایان برد.

روزنامه خراسان: تیم فوتبال شهرخودرو در لیگ نوزدهم‌ فراز و نشیب‌های زیادی داشت و با تغییراتی که تیم کرد، نتوانست از جایگاه خود دفاع کند و با یک‌سری حواشی درون‌باشگاهی این فصل از مسابقات را به پایان برد. سهراب بختیاری‌زاده که در شهرخودرو خوش‌شانس نبود و نتوانست انتظارات هواداران مشهدی را برآورده کند، با ۴ تساوی و ۲ باخت عملکرد ضعیفی داشت.

حتی درگیری او با سید مهدی رحمتی هم به ضررش تمام شد و پس از بازی با نساجی به تهران رفت و از فهرست گزینه‌های شهرخودرو کنار گذاشته شد. حالا شهرخودرویی‌ها تا ۲۰ روز دیگر باید خود را آماده بازی‌های لیگ قهرمانان آسیا کنند، ولی هنوز وضعیت نیمکت آن‌ها مشخص نیست و مدیران باشگاه این روزها‌ به‌دنبال رایزنی برای جانشینی بختیاری‌زاده روی نیمکت هستند. ‌

کوزین‌ مربی خارجی شهرخودرو هم به ایتالیا برگشت و دیگر قصد بازگشت ندارد. تاکنون نام رضا مهاجری و علیرضا منصوریان هم برای هدایت شهرخودرو مطرح شده‌اند که هنوز قطعی نیست. البته شنیده شده که منصوریان جدای از این‌که با مدیران سایپا هم مذاکراتی داشته، صحبت‌هایی هم با حمیداوی مالک باشگاه شهرخودرو کرده که هنوز به جمع‌بندی نهایی نرسیده‌اند. ‌اما به غیر از این افراد، مالک شهرخودرو رابطه بسیار خوبی با سید‌مهدی رحمتی دارد و حتی شنیده شده که به توافقاتی هم رسیده‌اند.

یعنی سید مهدی رحمتی در بازی‌های لیگ آسیا موقتا به عنوان مربی - گلر تیم شهرخودرو را هدایت کند تا در فصل آینده مسابقات لیگ برتر به عنوان سرمربی شهرخودرو معرفی شود. البته رحمتی مدرک لازم برای مربیگری روی نیمکت را ندارد و در صورت توافق با باشگاه باید یک دستیار با مدرک A انتخاب کند. اما رحمتی با این انتخاب ریسک بزرگی در عرصه مربیگری می‌کند زیرا اگر در همان ابتدای کار موفق نشود، به مهره‌ای سوخته تبدیل می‌شود؛ چرا‌که هنوز تجربه مربیگری در چنین سطحی از مسابقات را ندارد، هرچند که در طی سال‌های اخیر در مسائل فنی تیم دخالت‌هایی داشته است.

به هر حال شهرخودرو امسال شرایط سخت‌تری نسبت به سال قبل دارد و با جدایی بهترین بازیکنانش و تغییرات در کادر‌فنی با یک شکل و شمایل متفاوت‌تری روانه مسابقات می‌شود که امیدواریم همانند نیم‌فصل دوم لیگ نوزدهم روند نزولی نداشته باشد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بچه مرشد

      اوضاع لیگ اسیامون خرابه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج