۱۰۳۲۲۴۱
۳۱ نظر
۵۰۱۱
۳۱ نظر
۵۰۱۱
پ

مجیدی: نمی‌مانم؛ سعادتمند: هر طور صلاح می‌دانی!

مدیرعامل باشگاه استقلال در واکنش به مصاحبه جدید فرهاد مجیدی پیرامون اینکه مدیران باشگه به دنبال مربی جدید باشند و او دیگر در این تیم نمی‌ماند گفت: هر طور که مجیدی صلاح می‌داند.

ورزش سه: در حالی که استقلال روز پنجشنبه در فینال جام حذفی مسابقه حساسی با تراکتور را برگزار خواهد کرد، جنگ رسانه‌ای احمد سعادتمند مدیرعامل باشگاه و فرهاد مجیدی سرمربی آبی‌ها ادامه دارد.

اگرچه مجیدی بعد از وساطت وریا غفوری و مجید نامجومطلق تصمیم گرفت به کارش در استقلال ادامه دهد و بعد اعلام کرد فینال حذفی آخرین حضورش روی نیمکت آبی پوشان است، امروز هم بدون هیچ حاشیه‌ای در تمرین استقلال حضور یافت و در صحبتی که با بازیکنان داشت، از آن‌ها خواست با اتحاد و یکدلی برای کسب عنوان قهرمانی کار را جلو ببرند.

با وجود رفتار حرفه‌ای مجیدی، اما دوشنبه شب سعادتمند بعد از جلسه هیات مدیره باشگاه استقلال مصاحبه‌ای بلندبالا را با خبرنگاران انجام داد و طی آن اعلام کرد که اگر استقلال در فینال نتیجه لازم را نگیرد، با گزینه‌های دیگر برای قبول هدایت تیمش وارد مذاکره می‌شود.

این صحبت‌ها در شرایطی که آبی‌ها کمتر از ۷۲ ساعت دیگر باید در فینال حذفی به میدان بروند، به مذاق خیلی‌ها و از جمله فرهاد مجیدی خوش نیامده است.

سرمربی استقلال که مدت زیادی است سکوت پیشه کرده الان هم علاقه زیادی به صحبت درباره موضوعات ندارد و می‌خواهد همه چیز را به بعداز فینال حذفی موکول کند، اما وقتی صحبت‌های سعادتمند را شنید، جملاتی را در این خصوص بیان کرد. مشروح گفت و گو با فرهاد مجیدی در ادامه آمده است:

*شنیده اید که آقای سعادتمند اعلام کردند اگر در فینال حذفی نتیجه لازم کسب نشود، با گزینه‌های دیگر برای سرمربیگری مذاکره می‌کنند؟

من می‌خواهم به آقای سعادتمند بگویم که اگر قهرمان جام حذفی شدیم، بازهم به گزینه دیگری فکر کند. چون اگر بخواهم در استقلال باشم با مجموعه‌ای کار می‌کنم که صداقت داشته باشند. به احترام هواداران، همکاران و بازیکنانم فقط به خاطر فینال جام حذفی برگشتم و بعد از این بازی حتی یک لحظه هم حاضر به همکاری با این این افراد نیستم و تا روزی که این مدیریت در استقلال حضور دارد، تحت هیچ عنوان به این تیم برنمی‌گردم. بچه پنج ساله هم از مصاحبه امشب ایشان می‌تواند به راحتی تشخیص دهد که این مدیریت علاقه‌ای به موفقیت تیم استقلال در این مقطع ندارد. آن‌ها می‌خواهند با این مصاحبه‌ها به تیم من در آستانه فینال ضربه بزنند

*پس تصمیم تان برای خداحافظی از استقلال بعد از فینال حذفی قطعی است؟

متاسفم که مدیریت پرافتخارترین تیم ایرانی در آسیا نصیب کسانی شده که بویی از صداقت نبرده‌اند. برای حفظ آرامش تیم قصد نداشتم تا بعد از بازی فینال حرفی بزنم، اما مصاحبه امشب ایشان باعث شد تا در مقام پاسخگویی بربیایم. به صورت مفصل همه چیز را بعد از بازی فینال به هواداران و رسانه‌ها خواهم گفت و اینجا یادآورم شوم که مسؤولیت هرگونه اتفاق ناخوشایندی در روز پنج‌شنبه برعهده مدیریتی است که با کارشکنی به تیم استقلال قبل از دربی ضربه زده است و این هفته هم با بازار شایعاتی که درباره نیمکت تیم استقلال به راه انداختند، حاشیه‌های تازه‌ای به وجود آوردند، اما می‌خواهم به هواداران استقلال بگویم که به فکر حمایت از تیمی باشند که در هر حالت با این همه حاشیه در طول این فصل شایسته تقدیر هستند.

*ظاهرا آقای سعادتمند ظهر دوشنبه شما را به ناهار دعوت کردند و شما نپذیرفتید. درست است؟

من تا صد سال دیگر هم با این افراد ناهار نمی‌خورم. هیچ کاری هم در آن ساعت نداشتم، اما دوره این نمایش‌های تبلیغاتی گذشته است.

*فکر نمی‌کنید در فاصله کمتر از ۷۲ ساعت تا فینال حذفی این حواشی به استقلال لطمه می‌زند؟

شما ببینید فوتبال را به چه روزی انداخته اند که چنین آدم‌هایی اینطور درباره سرمربی تیم شان حرف می‌زنند. ببینید فوتبال ایران چقدر بدبخت شده است. ببینید فوتبال دست کسانی افتاده که اینطور با تیمی که ۷۲ ساعت بعد باید در فینال حذفی به میدان برود، رفتار می‌کنند.

*نمی خواهید به طور شفاف‌تر درباره مسائل موجود حرف بزنید؟

من الان فقط می‌گویم که مشکلات زیادی در این مدت داشتم. شاید فکر نمی‌کردند در طول ۶ ماه استقلال با سرمربیگری من نایب قهرمان لیگ برتر شود و در آستانه قهرمانی حذفی قرار بگیرد و حالا می‌خواهند با درست کردن حواشی جام را از ما بگیرند. با این حال من اصلا این افراد نیستم و ترجیح می‌دهم الان حرف دیگری نزنم. انشاالله بعد از فینال حذفی با حضور در یک برنامه تلویزیونی به طور مفصل با هواداران فهیم استقلال مسائل را مطرح می‌کنم.

*حرف پایانی؟

از هواداران عزیزمان تشکر می‌کنم که همواره حامی مان بودند. من تصمیمم را برای رفتن گرفته بودم، اما اگر برگشتم و خواستم تا بازی فینال کنار تیم باشد فقط به این بود که دوست نداشتم هواداران عزیزمان مکدر شوند. همانطور که گفتم به زودی همه چیز را خواهم گفت. فقط این را هم بگویم استقلال خانه ما بود، ولی آقایان نگذاشتند در خانه خودمان احساس امنیت و آرامش کنیم.

مدیرعامل استقلال: مجیدی می خواهد برود؟هر طور صلاح است!

احمد سعادتمند در واکنش به صحبت های جمشید نورشرق که مدعی شده آندره آ استراماچونی می تواند به استقلال بپیوندد اظهار داشت: به خاطر عملکرد بد در یک قرارداد آنهایی که این قرارداد را منعقد کردند باید پاسخگو باشند. دوستان می گویند امسال مربی خارجی نمی تواند بیاید و به سال بعد اشاره نمی کنند. از نظر من این مصوبه (سازمان لیگ و فدراسیون) اصلا قانونی نیست و باید در موردش بحث شود.

مدیرعامل استقلال در خصوص مصاحبه فرهاد مجیدی مبنی بر اینکه مدعی شده به هیچ عنوان با مدیریت فعلی استقلال کار نخواهد کرد عنوان کرد: من این مصاحبه مجیدی را ندیدم اما اگر واقعا انجام شده، هر طور که مجیدی صلاح می داند! باشگاه استقلال بزرگ است و در راستای وحدت هر کاری لازم باشد انجام می دهم. ما باید دل هوادار را شاد کنیم و امیدوارم این اتفاق رخ می دهد.

وی که با برنامه فوتبال برتر صحبت می کرد در خصوص اینکه مجیدی گفته مدیریت استقلال بویی از صداقت نبرده است عنوان کرد:اجازه بدهید من از شما گلایه کنم، ما در آستانه جام حذفی هستیم و برای این مباحث حاشیه ای فرصت مناسبی نیست.شما اصرار دارید که در آستانه فینال این مسائل را مطرح کنید.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      فرهاد باز داره ناز میکنه یا واقعا میگه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        کدام ناز ؟ پاسخ سعادتمند احمق داده . تحمل هم حدی دارد .

      • ابی

        اسمش روشه فرناز

    • بدون نام

      چیزی که تا الان معلومه اینه که یه روده راست تو شکم این سعادتمند نیست.
      در عوض مجیدی هم عاشق استقلاله هم صادقه و چیزایی که تا حالا گفته راست بوده.
      دوستت داریم مجیدی باغیرت.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        عاشق استقلال هست که نیم فصل تیم را ول کرد رفت؟

    • سرخ دلان کیسه تنان

      فقط اونجاش که پرافتخارتیم ایران میگه .خخخ البته منظورش ازاخره. شش تا ازالعین خوردید تااخر ننگش روپیشونیتونه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        شماهم ۵تا از الغرافه خور ین،۶تاهم رفت و برگشت از الهلال.چرا چرت میگی.افتخار شما توی آسیا چیه

      • لاجوردی پوش

        پر افتخارترین تیم ایران در آسیا،.. لنگی حسود.

      • بدون نام

        سع روز پیش لنگ رو یا شش تا گل پاره پاره کرد خخخخخخ

      • دیاباته

        خیلی میسوزی...برو ترابیتو بگیر که رفت..درضمن توافتتاحیه تونل نیایش هم دعوتی

    • بدون نام

      تیم شاکله استراماچونی را دارد وفرهاد عددی نیست. مثل یحیی

      پاسخ ها

      • آبی

        توکه میگی تیم که با شاکله استرا بود، باید بدون سرمربی نتیجه میگرفت، آخه شطرنج باز اون سیستم استرا کجا سیستم مجیدی کجا، مجیدی باسیستم و تفکر خودش تیمو جلو برد و موفق شد، حالا هی بگو شاکله استرا

      • بدون نام

        سیستم مجیدی کجا بود؟
        هرچی بوده از استرا باقی مونده

        طرف کجا تیم دار یکرده که خودش را نشان بدهد؟
        رو تیم استرا اومده خودشو نشون داده

    • جمال

      جای مردان سیاست بکاریم درخت
      آقا فرهاد فینال رو ببری یا ببازی امثال سعادتمند رو شکست دادی تو خیلی وقته با پشت کردن به سیاسیون خودتو از نامردای فوتبال جدا کرده ای همین فرمون برو به فرداهای خوبی خواهی رسید استقلال با استرا هم حداکثر با این مدیران نایب قهرمان میشد همون کاری که تو کردی با پول کمتر وزحمت بیشتر خودتو ارزون نفروش وهمت بلند دار که مردان روزگار از همت بلند به جایی رسیده اند

    • احمد بهمنی

      آقای سعادت شما کجای فوتبال بودید ما خبر نداشتیم..به نفر هم واقعا متعصب رو‌تیم همه سعی خودش می‌کنه به‌جای اینکه کمکش کنی تیشه به ریشه میزنی...کارت خجالت آوره..باس حمایت کنی نه اینکه خیانت کنی

      پاسخ ها

      • امین زاده

        اصل مطلب سیاه بازیه از قبل ترسیدن آخه بردن پرسپولبس با پنالتی تمام جهام میدانند شانسیه . حالا مدیر عانل و مجیدی دست پیشه مگیرند که پس نیفتند.

    • بدون نام

      سعادتمند باید بره. شاید استرا هم با این تیم درگل نشسته ای که مجیدی تحویل گرفت حتی این نتایج هم نمیگرفت

      پاسخ ها

      • چنگیز

        دوستان عزیز اگردرطریق انصاف باشیم اقای استرا نوع بازی رادراستقلال علیرغم مخالفت سران استقلا جا انداخت واگرمجبورنمیشد تیم رادرمیانه راه رهاکندجشن قهرمانی لیگ برتر راما برگزار میکردیم اقامجید سرسفره اماده وغذای طبخ شده نشسته اند
        لذا به اقای مجیدی

    • بدون نام

      فرهاد عشق است. ای کاش جام حذفی رو ببره تا روی سعادمتند کم بشه. هرچند اینا خیلی پررو هستن.

    • reza

      با کمک و لطف داورهای نامحترم چندتا برد آورده فکر کرده هنر خودش بوده هه

      پاسخ ها

      • دیاباته

        تونل نیایش

    • بدون نام

      فقط موضوع اصلی یک میلیون یوروی است
      که از کل مبلغ قرارداد استروماچونی کم میشه اگه بیاد!!!

      پاسخ ها

      • ایثار

        استرا اگه مرد بود به بهانه مول زود در نمیرفت, سعادتمند مهره لنگیاس تا دید استقلال با فرهاد خان داره جون میگیره دست بکار شد که دوباره فا ش کنه

    • آبی

      فرهاد چه قهرمان بشی چ نشی برای ما قهرمانی، استقلال خونه ات هست این مدیرای بی لیاقت مستجر هستن

    • بدون نام

      طرف این حس بش دست داده که خودش تیم رو نایب قهرمان کرده اگه داور و بابا مسعودتون نبود که الان رتبه دو رقمی نصیبتون میشد خخخخخ

    • بدون نام

      باور کنین همش سیاسته استرایی در کار نیست دوستان فقط فقط حاشیه بزا اینکه استقلال جام نگیره سعادتمند دروغگویی بیش نیس متاسفم برا هوادارا ک گول چنین آدمی رو خوردن

    • بدون نام

      مدیران نالایق و غیر فوتبالی

    • بدون نام

      کارشان فقط دروغ است

    • افشین

      فقط اونجا که میگه پرافتخارترین تیم خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ بقول بابا پنجعلی الکی میگه

    • بدون نام

      مجیدی منتظره .اگه قهرمان بشه حمله میکنه که موفق بوده.
      اگه ببازه بازم حمله میکنه که نگذاشتن و نخواستن که جام بگیربم.
      هوادار هم که دو دسته میشن و به دو طرف حمله میکنن.
      و در آخر هر دو طرف به وزیر و فدراسیون حمله می کنن.
      و در اخر پرسپولیس رو مقصر اصلی میدونن.
      حمله .حمله .حمله

    • بدون نام

      جم کن برو تو دیگه عادت داری وسط کار استقلال رو رها کنی نامرد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج