۱۰۳۲۳۱۲
۱۷ نظر
۵۰۰۱
۱۷ نظر
۵۰۰۱
پ

مجیدی: متاسفم که مدیر استقلال سعادتمند است

سرمربی استقلال پاسخ تندی به حرف‌های امروز مدیرعامل باشگاه نشان داد. او می‌گوید نگذاشته اند در خانه اش احساس آرامش و امنیت کند.

سرمربی استقلال پاسخ تندی به حرف های امروز مدیرعامل باشگاه نشان داد. او می گوید نگذاشته اند در خانه اش احساس آرامش و امنیت کند.

در حالی که استقلال روز پنجشنبه در فینال جام حذفی مسابقه حساسی با تراکتور را برگزار خواهد کرد، جنگ رسانه ای احمد سعادتمند مدیرعامل باشگاه و فرهاد مجیدی سرمربی آبی ها ادامه دارد.

اگرچه مجیدی بعد از وساطت وریا غفوری و مجید نامجومطلق تصمیم گرفت به کارش در استقلال ادامه دهد و بعد اعلام کرد فینال حذفی آخرین حضورش روی نیمکت آبی پوشان است، امروز هم بدون هیچ حاشیه ای در تمرین استقلال حضور یافت و در صحبتی که با بازیکنان داشت، از آنها خواست با اتحاد و یکدلی برای کسب عنوان قهرمانی کار را جلو ببرند.

با وجود رفتار حرفه ای مجیدی اما دوشنبه شب سعادتمند بعد از جلسه هیات مدیره باشگاه استقلال مصاحبه ای بلندبالا را با خبرنگاران انجام داد و طی آن اعلام کرد که اگر استقلال در فینال نتیجه لازم را نگیرد، با گزینه های دیگر برای قبول هدایت تیمش وارد مذاکره می شود.

این صحبت ها در شرایطی که آبی ها کمتر از ۷۲ ساعت دیگر باید در فینال حذفی به میدان بروند، به مذاق خیلی ها و از جمله فرهاد مجیدی خوش نیامده است.

سرمربی استقلال که مدت زیادی است سکوت پیشه کرده الان هم علاقه زیادی به صحبت درباره موضوعات ندارد و می خواهد همه چیز را به بعداز فینال حذفی موکول کند اما وقتی صحبت های سعادتمند را شنید، جملاتی را در این خصوص بیان کرد.

مشروح گفت و گوی کوتاه با فرهاد مجیدی در ادامه آمده است:

*شنیده اید که آقای سعادتمند اعلام کردند اگر در فینال حذفی نتیجه لازم کسب نشود، با گزینه های دیگر برای سرمربیگری مذاکره می کنند؟

من می‌خواهم به آقای سعادتمند بگویم که اگر قهرمان جام حذفی شدیم، بازهم به گزینه دیگری فکر کند. چون اگر بخواهم در استقلال باشم با مجموعه‌ای کار می‌کنم که صداقت داشته باشند. به احترام هواداران، همکاران و بازیکنانم فقط به خاطر فینال جام حذفی برگشتم و بعد از این بازی حتی یک لحظه هم حاضر به همکاری با این این افراد نیستم و تا روزی که این مدیریت در استقلال حضور دارد، تحت هیچ عنوان به این تیم برنمی‌گردم. بچه پنج ساله هم از مصاحبه امشب ایشان می‌تواند به راحتی تشخیص دهد که این مدیریت علاقه‌ای به موفقیت تیم استقلال در این مقطع ندارد. آنها می‌خواهند با این مصاحبه‌ها به تیم من در آستانه فینال ضربه بزنند

*پس تصمیم تان برای خداحافظی از استقلال بعد از فینال حذفی قطعی است؟

متاسفم که مدیریت پرافتخارترین تیم ایرانی در آسیا نصیب کسانی شده که بویی از صداقت نبرده‌اند. برای حفظ آرامش تیم قصد نداشتم تا بعد از بازی فینال حرفی بزنم اما مصاحبه امشب ایشان باعث شد تا در مقام پاسخگویی بربیایم. به صورت مفصل همه چیز را بعد از بازی فینال به هواداران و رسانه‌ها خواهم گفت و اینجا یادآورم شوم که مسؤولیت هرگونه اتفاق ناخوشایندی در روز پنج‌شنبه برعهده مدیریتی است که با کارشکنی به تیم استقلال قبل از دربی ضربه زده است و این هفته هم با بازار شایعاتی که درباره نیمکت تیم استقلال به راه انداختند، حاشیه‌های تازه‌ای به وجود آوردند اما می‌خواهم به هواداران استقلال بگویم که به فکر حمایت از تیمی باشند که در هر حالت با این همه حاشیه در طول این فصل شایسته تقدیر هستند.

*ظاهرا آقای سعادتمند ظهر دوشنبه شما را به ناهار دعوت کردند و شما نپذیرفتید. درست است؟

من تا صد سال دیگر هم با این افراد ناهار نمی‌خورم. هیچ کاری هم در آن ساعت نداشتم اما دوره این نمایش‌های تبلیغاتی گذشته است.

*فکر نمی کنید در فاصله کمتر از 72 ساعت تا فینال حذفی این حواشی به استقلال لطمه می زند؟

شما ببینید فوتبال را به چه روزی انداخته اند که چنین آدم هایی اینطور درباره سرمربی تیم شان حرف می زنند. ببینید فوتبال ایران چقدر بدبخت شده است. ببینید فوتبال دست کسانی افتاده که اینطور با تیمی که ۷۲ ساعت بعد باید در فینال حذفی به میدان برود، رفتار می کنند.

*نمی خواهید به طور شفاف تر درباره مسائل موجود حرف بزنید؟

من الان فقط می گویم که مشکلات زیادی در این مدت داشتم. شاید فکر نمی کردند در طول ۶ ماه استقلال با سرمربیگری من نایب قهرمان لیگ برتر شود و در آستانه قهرمانی حذفی قرار بگیرد و حالا می خواهند با درست کردن حواشی جام را از ما بگیرند. انشاالله بعد از فینال حذفی با حضور در یک برنامه تلویزیونی به طور مفصل با هواداران فهیم استقلال مسائل را مطرح می کنم.

*حرف پایانی؟

از هواداران عزیزمان تشکر می کنم که همواره حامی مان بودند. من تصمیمم را برای رفتن گرفته بودم اما اگر برگشتم و خواستم تا بازی فینال کنار تیم باشد فقط به این بود که دوست نداشتم هواداران عزیزمان مکدر شوند. همانطور که گفتم به زودی همه چیز را خواهم گفت. فقط این را هم بگویم استقلال خانه ما بود ولی آقایان نگذاشتند در خانه خودمان احساس امنیت و آرامش کنیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      تو. برای استقلال خیلی ریزی

      پاسخ ها

      • اس اس

        پمادلازم داری لنگی بیچاره

      • ایمان ا

        چرت نگو

    • رضا

      لابد سعادتمند خیلی برای استقلال بزرگه حیف که همچین آدمایی در رأس تیمی چون استقلال که قدمت چند دهه رو داشته واقعا تاسف داره برای وزارت ورزش که همچین مدیرانی رو منصوب کرده

    • بدون نام

      هوادار استقلال صبرکن چند ماه بعد معلوم میشود اقای مجیدی راست میگوید یا سعادتمند

      پاسخ ها

      • بدون نام

        صبر کرد نداره از همین الان مشخصه.
        نه تنها مجیدی هر بازیکن و مربی که
        با مدیریت اختلاف داره صد در صد
        مدیران نالایق مقصرند

    • بدون نام

      سعادتمند مهره مسعود سلطانی فر برای نابودی کامل استقلال است. ..

      پاسخ ها

      • بدون نام

        اگه میخواین با رسول پناه عوضش کنین ،،
        اینا که شدن سرپرست استقلال و پرسپولیس فقط یه مشکل دارن ، اونم اینه که اصلا مدیر نیستن ، ار اقوام وزرا هستن ، به سفارش سر کار هستن

    • وحید

      من خودم پرسپولیسیم. اگه واقعا مدیر عامل آبیها این حرف ها رو زده حق با فرهاد مجیدی هست که دلخور باشه.
      تا کی باید این مدیران نالایق به این دو تیم ضربه بزنن.
      البته در راس امور کشور هم اوضاع بهتر از این نیست.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        بجای این همه کری خواندن بیاید با هم برای یکبار هم که شده همدل و یکصدا بشویم تا شاید بتوانیم این آدمهای بی لیاقت و سفارشی که از مدیریت هیچی نمیدانند از این فوتبالی که میلیونها طرفدار دارد کنار گذاشته شوند و افراد متخصصی که کنار گذاشته شده اند به فوتبال برگردند

      • بدون نام

        این حرفهای بچه گانه سعادتمند در این بازه زمانی شرم اوره هواداران باید بلند شوند و نگذارند چند نفر غریبه در این باشگاه جولان بدهند آقای مجیدی سرمایه ماست که دژخیمان دارن آنرا نابود میکنند

    • بدون نام

      آقای مجیدی شانس آوردید که یه تیم خوب با بازیکنان خوب نصیبتان شده است وگرنه نتیجه نمی گرفتید

      پاسخ ها

      • بدون نام

        وصدالبته یک مدیرعامل بله قربان وزیر

    • سیدمحمودصفوی

      متاسفانه یه عده فقط بفکرضربه زدن به استقلال.سعادتمندهم مثل فتحی دروغگوی بزرگی هست

    • بدون نام

      ما هم متاسفیم فرهاد خان

    • حسین خ

      سعادتمند هم مثل قبلیا یه خائن از سوی وزارته

    • بدون نام

      خدالعنتدکن سعادتمند که وقتی دیدی اقای مجیدی دارد نتیجه میگیرد به دستور وزیر بی همه کس فراریش دادی

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج