adexo3
۱۰۳۲۶۰۶
۴ نظر
۵۰۱۹
۴ نظر
۵۰۱۹
پ

فرهاد احمدی درگذشت

فرهاد احمدی، مهندس معمار و عضو هیئت علمی دانشکده معماری و شهرسازی دانشگاه شهید بهشتی پس از ماه ها مبارزه با بيمارى سرطان صبح امروز ۱۱ شهریور ماه ۱۳۹۹ شمسی درگذشت.

برترین‌ها: فرهاد احمدی، مهندس معمار و عضو هیئت علمی دانشکده معماری و شهرسازی دانشگاه شهید بهشتی پس از ماه ها مبارزه با بيمارى سرطان صبح امروز ۱۱ شهریور ماه ۱۳۹۹ شمسی درگذشت.

فرهاد احمدی درگذشت

همسر فرهاد احمدی ، صبح امروز با انتشار پستی در صفحه اینستاگرام خود این چنین نوشت:

خواست تعالی در انسان می‌تواند تمایل خاک به آسمان، و الهام می ‌تواند تمایل آسمان به خاک را به ذهن متبادر سازد، این دوگانه ای است که همانند همه دوگانه ‌ها بدون یکدیگر وجود ندارد.

فرهاد احمدی (۲۲ دی‌ ماه ۱۳۲۹ - ۱۰ شهریور ماه ۱۳۹۹)

انّالله و انّا الیه راجعون

درگذشت غمبار همسر گرامی‌ام مهندس فرهاد احمدی، پس از ماه ها مبارزه جانفرسا با بيمارى سرطان، برای من و دو فرزندمان دانا و کوشا و نيز خانواده محترمش رويا، فرزاد و فرشاد احمدى فقدانی دردناک، و برای جامعه معماری و دانشگاهی ایران ضایعه ‌ای جبران ‌ناپذیر است.

او به عشق معماری زیست و عمری را در راه شناختن و شناساندن معماری ایران گذراند. در طی زمانی بلند، حدود چهل سال، صدها دانشجو در دانشگاه ‌های مختلف، از گنجینه آموخته ‌ها و تجارب عمیق نظرى و عملى اش در معماری ایران و جهان بهره بردند. آثار ساخته شده‌ و ماندگارش اینجا و آنجا در گوشه و کنار ایران عزیز و دو نمونه در خارج از كشور پابرجاست. هر چند بسیاری از طرح ‌هایش که حاصل تأملی عاشقانه و کوششی خستگی ‌ناپذیر بود، برای همیشه بر روی کاغذ باقی ماند.

بخشش و غفران خداوند بر او باد

یادش گرامی و همیشه در دل ما بیدار… "

برترین‌ها درگذشت ایشان را به جامعه معماری کشور تسلیت عرض می نماید و از خداوند متعال برای روح آن مرحوم، غفران و رحمت واسعه الهی را مسئلت دارد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      روحش شاد

    • بدون نام

      کاش پدر من جای ایشون مرده بود ، پدر من بدرد هیچی نمی خوره مدام عین زنها تو خونه هست و در فضای مجازی، نه پول میده ونه احساس عاطفه داره وبیکاره هست و سگ اخلاق ،البته از اول که چشم باز کردم پدرم همین بود بی عاطفه

      پاسخ ها

      • صیادی

        خب این چه نظری هست که شما تایید کردید؟؟؟ واقعا هیچ نظری بهتر از این برای این بزرگوار نبود که تایید کنید؟ چرا نسبت به بزرگان مملکتمون اینقدر لودگی و سبک سری داریم؟؟؟؟

    • بدون نام

      توجه کردین چقدمرگ ومیر براثرسرطان زیاد شده پس اینهمه مقاله استاد علم فن اوری دیگه کی میخوان علاجش کنن یادم چندسال پیش ی مطلب خوندم تو ایران جلو مرگ ومیر باسرطان گرفته میشه ریشه یابی شدو داروشو پیداکردن و ازاین حرفها....تمام افرادبنام مملکت از سرطان دارن میمیرن همه هم چندسال تحمل درد و زجر داشتنه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج