۱۰۳۲۶۳۱
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

سرمادرمانی شاگردان گتوسو در سطل زباله

باشگاه ناپولی ایتالیا پس از انتشار تصاویری از بازیکنان این تیم در حال «سرمادرمانی» در سطل‌های زباله بزرگ، با انتشار پستی این اقدام خود را توضیح و از آن حمایت کرد.

خبرگزاری ایرنا: باشگاه ناپولی ایتالیا پس از انتشار تصاویری از بازیکنان این تیم در حال «سرمادرمانی» در سطل‌های زباله بزرگ، با انتشار پستی این اقدام خود را توضیح و از آن حمایت کرد.

تصاویر بازیکنان ناپولی ایستاده داخل سطل‌های بلند و تک نفره زباله به سرعت در فضای مجازی دست به دست شد و این باشگاه به منظور توضیح این اقدام، تدابیر ضد کرونا را دلیل استفاده از این محفظه‌ها عنوان کرد.

این باشگاه در توییتی نوشت: خجالت‌آور است که برخی رسانه‌ها گزارش کرده‌اند که بازیکنان ناپولی داخل سطل‌های بزرگ زباله «سرمادرمانی» کردند؛ این در حالی است که حتی به خودشان زحمت ندادند تا دلیل این اقدام را جویا شده و یا اینکه بپرسند آیا این حرکت ایده «گنارو گتوسو» بوده یا فعالیتی روتین و معمول بوده است.

در ادامه این پست آمده است: ما کاری انجام خواهیم داد که تاکنون انجام نشده، درست است؟ سوال: چرا از این سطل‌ها استفاده می کنید؟ جواب: چون فضای بیشتری داشته و بازیکنان تا کمر در آب سرد فرو می‌روند. همچنین سطل‌ها کاملا مطابق با پروتکل های بهداشتی مرتبط با کووید-۱۹ بوده و هر بازیکن در سطل جداگانه قرار گرفته است. سوال: آیا سطل‌ها تمیز هستند یا خیر؟ جواب: مشخصا؛ نه تنها تمیز هستند بلکه تازه تولید شده و هرگز استفاده نشده و روزی سه بار هم ضدعفونی می‌شوند. سوال: آیا شما تنها باشگاهی هستید که از این روش استفاده می‌کنید؟ جواب: خیر؛ بسیاری از تیم‌ها این کار را می‌کنند. سوال: بنابراین این ایده گتوسو نبود؟ جواب: خیر.

سری‌آ ایتالیا فصل گذشته و پس از پاندمی ویروس کرونا در سراسر جهان به مدت سه ماه متوقف شد و پس از آغاز دوباره، ناپولی فصل را در رده هفتم جدول به اتمام رساند اما پس از غلبه بر یوونتوس در فینال جام حذفی عنوان قهرمانی را از آن خود کرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج