۱۰۳۲۷۴۱
۱۶ نظر
۵۰۱۰
۱۶ نظر
۵۰۱۰
پ

خودکشیِ عامل کشته‌شدن محیط‌بانِ هرمزگانی

فرمانده انتظامی استان هرمزگان ازشناسایی و دستگیری شکارچیان غیرمجاز که یکی از محیط بانان وظیفه شناس شهرستان بندرلنگه را به شهادت رسانده بود در کمتر از دو ساعت خبر داد. سردار جعفری با اشاره به کشف ۲ قبضه سلاح غیرمجاز از متهم، گفت: در این زمینه یک متهم که مالک سلاح غیرمجاز بوده دستگیر و جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.

خبرگزاری ایسنا: فرمانده انتظامی استان هرمزگان ازشناسایی و دستگیری شکارچیان غیرمجاز که یکی از محیط بانان وظیفه شناس شهرستان بندرلنگه را به شهادت رسانده بود در کمتر از دو ساعت خبر داد. سردار جعفری با اشاره به کشف ۲ قبضه سلاح غیرمجاز از متهم، گفت: در این زمینه یک متهم که مالک سلاح غیرمجاز بوده دستگیر و جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.

فرمانده انتظامی استان هرمزگان ازشناسایی و دستگیری شکارچیان غیرمجاز که یکی از محیط بانان وظیفه شناس شهرستان بندرلنگه را به شهادت رسانده بود در کمتر از دو ساعت خبر داد.

سردار غلامرضا جعفری صبح امروز (۱۲ شهریورماه) در جمع خبرنگاران، در تشریح این خبر گفت: در پی اعلام وقوع یک فقره درگیری مسلحانه محیط بانان با شکارچیان غیرمجاز، بلافاصله مأموران به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: با حضور مأموران در صحنه مشخص شد یک محیط بان در دیگری با شکارچیان غیرمجاز با شلیک سلاح شکاری به شدت مجروح و متأسفانه به دلیل شدت جراحات پس از اعزام به بیمارستان به شهادت رسیده است.

سردار جعفری گفت: در بررسی اولیه محرز شد قاتل از نزدیکان محیط بان بوده و هنگامی که این محیط بان وظیفه شناس قصد دستگیری و تحویل شکارچی غیرمجاز به مراجع قانونی را داشته با وی درگیر و با اسلحه شکاری نامبرده را مضروب کرده است.

فرمانده انتظامی استان هرمزگان بیان کرد: مأموران موفق شدند در همان ساعات اولیه با کار اطلاعاتی و شگرد های پلیسی ، برادرقاتل و مالک سلاح غیرمجاز را دستگیر و مخفیگاه ضارب اصلی را نیز شناسایی کنند.

این مقام انتظامی ادامه داد: قاتل محیط بان با رسیدن مأموران عرصه را برخود تنگ دیده و با شلیک گلوله به زندگی خود پایان می دهد.

سردار جعفری در پایان با اشاره به کشف ۲ قبضه سلاح غیرمجاز از متهم، گفت: در این زمینه یک متهم که مالک سلاح غیرمجاز بوده دستگیر و جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ستار

      چرا یک مجازات سنگین برا شکار چیان تعین نمیکنند که این عزیزان محیط بان کشته نشن اگر محیط بانی شکارچی رابزنه هم زندانی هم دیه باید بده اگر محیط بانی شکار چی رابکشه باید به او جایزه هم بدن

      پاسخ ها

      • بدون نام

        چون کسی که می ره شکار پول داره ، چون پول دارها از خودشونن ، چون پول دارها آقا هستن ، چون پول دارها آقا زاده هستن ، بگم هنوز یا گرفتی ؟

      • لعنت خدابرآمریکای جنایتکار وطرفدارانش

        برو بابا
        عادت کردید انسان نبودن بعضیا رو به اقا زاده و کی و کی ربط بدید
        هرسخن جایی دارد

    • مخمد الف

      چرا اخه محیط بانان مظلوم

    • امیدوار

      نیروهای محترم انتظامی با تشکر از زحمات شما، فکر نمی کنید این جملات کلیشه ای "با کار اطلاعاتی وشگردهای پلیسی" درخبرها تکراری است؟

      پاسخ ها

      • بدون نام

        خخخ

    • بدون نام

      از ترس مرگ خودکشی کرد.خدا لعنتش کنه

      پاسخ ها

      • ۱۱۱

        قاتل خواهر زاده بوده
        بعد که فهمیده خودکشی کرده

    • بدون نام

      بهتره محیط بان لباس نظامی به تن داشته باشه ودر ثانی مجلس قانونی در حمایت از انها وضع نماید

    • بدون نام

      من میخوام ببینم بیمارستان بالاخره میتونه یکی رو نجات بده همه رو میگین پس از انتقال به بیمارستان جان باخت

      پاسخ ها

      • بدون نام

        من بعد از تصادف به بیمارستان یک شهر در مرکز ایران بردند بعلت ضربه به سینه ریه هام پر خون شد و دکتر تشخیص کرونا داد درحالی که کاملا در قرنطینه بودم داشتم از درد شکستگی ستون فقرات و دنده ها می مردم من را بردند بخش کرونا با التماس و بامشورت خواهی از پزشکان دیگر من را از ان بخش خارج کردند مسلما از انجا بیرون نمی امده بودم الان مرده بودم

    • بدون نام

      اگر همیشه مثل این مورد، خوب پیگیری می شد بقیه شکارچی ها هم جرئت نمی کردن به دیگر محیط بانان آسیبی برسونن

      پاسخ ها

      • بدون نام

        کسی که یک حیوان راشکارمی کندکشتن انسان نیزبرایش به همان راحتی است پس قانون بایستی بازدارتده باشد وقتیکه حس انسانیت بعضی هاگل می کندوبرای قاتل فعالیت گرفتن رضایت می کنند قانون قوی هم دیگراثرخودراازدست می دهد. چرایک قاتل ده سال درزندان می ماندوبعدباپول ویاباواسته گری رضایت بگیرد؟ چرا؟ مابخشنده ترازفرزندان امام علی هسیم؟

    • Bndboy

      محیط بانی که شهید شده دایی شکارچی بوده و وقتی شکارچی فهمیده که دایی خودش رو کشته خودکشی کرده

    • بدون نام

      خواهرزاده و دایی بودن

    • بدون نام

      فقط خدا صبر بده به دل پدرومادرش,,,بیچاره مادره هم پسرش ازدست داد هم برادرش

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج