۱۰۳۳۸۳
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

ایکر کاسیاس و ۷ جام در ۶ سال

ایکر کاسیاس از سال ۲۰۰۸ کاپیتانی اسپانیا و از سال ۲۰۱۰ کاپیتانی رئال را بر عهده دارد و تا به امروز ۷ جام را به عنوان کاپیتان دریافت کرده است.

آی اسپورت: ایکر کاسیاس از سال ۲۰۰۸ کاپیتانی اسپانیا و از سال ۲۰۱۰ کاپیتانی رئال را بر عهده دارد و تا به امروز ۷ جام را به عنوان کاپیتان دریافت کرده است.

ایکر کاسیاس دو شب پیش کوپا دل ری را بالای سر برد. پس از پشت سرگذاشتن سالی سخت و نیمکت نشین بودن در لالیگا سرانجام روز خوب ایکر مقدس نیز فرار رسید و او به فاصله سه سال بار دیگر به عنوان کاپیتان ، کوپا دل ری را از دستان پادشاه اسپانیا دریافت کرد و آن را بالای سر برد. اما این نه اولین بار و نه دومین باری بود که ایکر ، جامی را بالای سر می برد. از زمانی که ایکر عنوان کاپیتانی تیم ملی و باشگاه رئال مادرید را بر بازو می بندد این هفتمین جامی است که او بعنوان کاپیتان بالای سر می برد.

ایکر کاسیاس و 7 جام در 6 سال

« به سال ۲۰۰۸ بر می گردیم و جام ملتهای اروپا در اتریش . شهر وین میزبان مسابقه نهایی بین اسپانیا و آلمان بود. لوئیس آراگونس رائول را به تیم ملی دعوت نکرده بود و ایکر در رقابت با پویول کاپیتانی تیم ملی راعهده دار شده بود. اسپانیا با شکست آلمان قهرمان شد و ایکر جام را بالای سر برد. عکس بالابردن جام توسط ایکر پر بیننده ترین عکس تاریخ تیم ملی اسپانیا به حساب می آید. در سال ۲۰۱۰ نیز ایکر این بار جامی بسیار مهم تر یعنی جام جهانی را در ژوهانسبورگ بالای سر برد . اسپانیا با برتری بر هلند قهرمان جهان شد و ایکر برای دومین بار در دوران فوتبالش بعنوان کاپیتان روی سکو رفت و جام را به نمایندگی از سایر بازیکنان دریافت کرد.اما در سال ۲۰۱۰ که رائول ، مادرید را به مقصد شالکه ترک کرد کاسیاس در رئال هم عنوان کاپیتانی را از آن خود کرد. از آن سال ایکر ۵ بار دیگر بعنوان کاپیتان قهرمانی و کسب جام را تجربه کرده است. سومین بار در سال ۲۰۱۱ و در ورزشگاه مستایا ، با قهرمانی در فینال کوپا دل ری(رئال ۱ بارسا ۰) ؛ چهارمین بار سال ۲۰۱۲ پس از فتح لالیگای رکوردها (۱۰۰ امتیاز و ۱۲۱ گل توسط مادرید) و در سانتیاگو برنابئو ؛ پنجمین بار در جام ملتهای اروپای لهستان و اکراین که اسپانیا با برتری ۴-۰ بر ایتالیا به قهرمانی رسید ؛ ششمین بار در سوپرجام اسپانیا در برنابئو که رئال در مجموع دو بازی رفت و برگشت بارسا را مغلوب کرد و سرانجام هفتمین و آخرین بار همین دو شب پیش در مستایا بود که رئال کوپا دل ری را با شکست بارسا از آن خود کرد »

حال ایکر سه جام دیگر را پیش روی دارد . اولی لالیگا ؛ دومی لیگ قهرمانان و سومی جام جهانی برزیل ! به نظر شما ایکر چند جام دیگر را بالای سر خواهد برد ؟
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج