۱۰۳۴۰۶۹
۵۰۰۸
۵۰۰۸
پ

فروش «تنت » نولان از ۱۰۰ میلیون دلار عبور کرد

فیلم «تنت» ساخته «کریستوفر نولان» که از سوم سپتامبر (۱۳ شهریور) در چین و آمریکا روی پرده نقره‌ای رفت، به فروش ۱۰۰ میلیون دلاری دست یافت در حالیکه این فیلم تنها در چین ۲۰ میلیون دلار فروخت.

خبرگزاری ایرنا: فیلم «تنت» ساخته «کریستوفر نولان» که از سوم سپتامبر (۱۳ شهریور) در چین و آمریکا روی پرده نقره‌ای رفت، به فروش ۱۰۰ میلیون دلاری دست یافت در حالیکه این فیلم تنها در چین ۲۰ میلیون دلار فروخت.
فروش «تنت » نولان از ۱۰۰ میلیون دلار عبور کرد
به نقل از ورایتی، این اعداد برای فیلمی متعلق به کریستوفر نولان کارگردان سرشناس انگلیسی که بسیاری از آثارش جزء پرفروش‌های سینما هستند، تا حد زیادی طبیعی است. اما با در نظرگرفتن شرایط پیش‌بینی‌ناپذیر کنونی هالیوود به دلیل شیوع بیماری کرونا، بسته بودن سینماها در برخی شهرها و وضعیت کلی سینما در جهان فروش اولیه خوب فیلم نشان می‌دهد عادت رفتن به سینما بار دیگر بعد از بحران هویتی احیا شده است.
تنت یک فیلم علمی-تخیلی به نویسندگی، تهیه‌کنندگی و کارگردانی کریستوفر نولان و نقش‌آفرینی جان دیوید واشنگتن، رابرت پتینسون، الیزابت دبیکی، مایکل کین، کنت برانا و آرون تایلر-جانسون است که داستان تلاش دو جاسوس حرفه‌ای برای جلوگیری از وقوع جنگ جهانی سوم را با استفاده از فناوری وارونگی زمان روایت می‌کند.
این فیلم هفته جاری در دو بازار بزرگ سینمایی جهان یعنی آمریکا و چین نیز روی پرده رفت. هر چند در بعضی ایالت ها و شهرهای آمریکا مانند لس‌آنجلس و نیویورک هنوز سینماها بسته هستند و فیلم در این شهرها به عنوان بازارهای بزرگ سینما میزبان فیلم نولان نشده اند. فیلم حماسی و تاریخی هشتصد اکنون در چین برای کسب اولین جایگاه در فروش با تنت رقابت می کند.
فیلم تنت با هزینه ۲۰۰ میلیون دلار ساخته شده است؛ اما انتظار می رود این فیلم فروش بیشتری از ۲۰ میلیون دلار در یک هفته اول به دست آورد. تنت، محصول کمپانی فیلمسازی برادران وارنر، موردانتظارترین فیلم سال بود که دائم از آن با عنوان فیلمی که می‌تواند تماشاچیان را به سالن‌های سینما بازگرداند، یاد می‌شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج