۱۰۳۴۴۳۷
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

تاکید سایپا: تولید پراید متوقف شده است

به دنبال انتشار مطلبی در رسانه‌ها که از ادامه تولید خودروی پراید توسط سایپا خبر می‌داد، روابط‌عمومی این شرکت خودروسازی جوابیه‌ای را برای رسانه‌ها، از جمله برترین‌ها ارسال کرده که در زیر می‌خوانید.

برترین‌ها: به دنبال انتشار مطلبی در رسانه‌ها که از ادامه تولید خودروی پراید توسط سایپا خبر می‌داد، روابط‌عمومی این شرکت خودروسازی جوابیه‌ای را برای رسانه‌ها، از جمله برترین‌ها ارسال کرده که در زیر می‌خوانید:

دبیر محترم اقتصادی

با سلام و احترام؛

پیرو درج خبری مبنی بر ادامه تولید خودرو پراید در گروه خودروسازی سایپا به استحضار می رساند که آمار تولید ۲ هزار و ۲۶۲ دستگاه خودرو از خانواده پراید، مربوط به تولید وانت ۱۵۱ بوده است.

همانطور که مستحضر هستید، گروه خودروسازی سایپا در راستای برنامه های خود برای تحول و تنوع بخشی به سبد محصولات خود، تولید خودرو سواری پراید را طبق برنامه اعلام شده در ۳۱ تیرماه گذشته متوقف کرده است اما تولید وانت ۱۵۱ که از محصولات خانواده پراید به شمار می رود، با هدف تامین نیاز ناوگان حمل و نقل درون شهری کشور ادامه پیدا خواهد کرد. آمار ۲ هزار و ۲۶۲ دستگاه خودرو از خانواده پراید که در گزارش عملکرد مردادماه شرکت سایپا در سامانه کدال نیز منتشر شده، مربوط به این خودرو تجاری است.

بر همین اساس، تولید خودرو سواری پراید در گزارش وزارت صمت نیز به درستی "صفر" درج شده است و آمار تولید وانت ۱۵۱ در گزارش خودروهای تجاری این وزارت خانه قید شده است.

چند روز پیش نیز، برخی رسانه ها، در برداشتی نادرست از آمار منتشر شده در سامانه کدال اقدام به درج خبری مشابه کردند که مرکز ارتباطات و امور بین الملل گروه خودروسازی سایپا با انتشار یک بیانیه نسبت به شفاف سازی پیرامون این شبهه اقدام کرد که متاسفانه مورد توجه خبرنگار محترم شما قرار نگرفته است.

از این رو، مزید امتنان است جهت تنویر افکار عمومی نسبت به درج متن این توضیحات با روتیتر پیشنهادی: "شفاف سازی سایپا در خصوص ادامه تولید پراید" و تیتر پیشنهادی: "تولید پراید متوقف شده است/ آمار تولیدی درج شده در سامانه کدال مربوط به وانت ۱۵۱ است" در آن رسانه اقدام فرمائید.

با احترام

رئیس اداره اطلاع رسانی سایپا

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج