adexo3
۱۰۳۴۴۶۱
۱ نظر
۵۰۱۰
۱ نظر
۵۰۱۰
پ

تکذیب مرگ ۳ جوان به سبک بازی نهنگ آبی

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مازندران از غرق ۴ جوان و مرگ ۳ نفر از آنان حین شنا در آب‌های ساحلی دریای محمودآباد خبر داد.

خبرگزاری مهر: معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مازندران از غرق ۴ جوان و مرگ ۳ نفر از آنان حین شنا در آب‌های ساحلی دریای محمودآباد خبر داد.

سرهنگ سید جعفر ساداتی با اعلام این خبر، اظهار داشت: حوالی ساعت ۱۵ روز یک شنبه ۱۶ شهریورماه سال جاری در پی کسب خبری از مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع غرق‌شدگی در خیابان معلم - ساحل ۱۴ در شهرستان محمودآباد، موضوع در دستور کار مأموران انتظامی قرار گرفت.

وی تصریح کرد: مأموران با حضور در محل حادثه دریافتند، ۴ جوان اهل و ساکن شهرستان‌های اصفهان، ایذه خوزستان و اردبیل حین شنا در منطقه ممنوعه شنا غرق شدند که با حضور به موقع ناجیان غریق، دو نفر از آنان از آب بیرون کشیده شده و دو نفر دیگر به علت خفگی در دریا غرق شدند.

این مقام انتظامی خاطرنشان کرد: با انتقال دو مصدوم این حادثه به مرکز درمانی یکی از آنان نیز به علت شدت مصدومیت در بیمارستان جان باخت.

سرهنگ ساداتی با اشاره به انتشار خبر مبنی بر قصد خودکشی این افراد به سبک بازی نهنگ آبی در دریا این خبر را تکذیب کرد و افزود: برابر بررسی‌های به عمل آمده و تحقیقات از یکی از نجات یافتگان این حادثه، این چهار جوان که در یک بازی اینترنتی به نام قهرمانان موبایلی به صورت مجازی با یکدیگر آشنا شده‌اند، برای تفریح به شهرستان محمودآباد سفر کردند که حین شنا دچار سانحه شدند.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی مازندران با هشدار به خانواده‌ها از آنان خواست، همواره مراقب فرزندان خود در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی باشند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      تا نباشد چیزکی مردم نگویند چیزها
      کلا همه چی تو این کشور تکذیب میشه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج