۱۰۳۶۱۹۲
۱ نظر
۵۰۱۱
۱ نظر
۵۰۱۱
پ

دولت و مجلس به دنبال ایجاد ثبات در بازار بورس

یک عضو کمیسیون اقتصادی مجلس با بیان اینکه سهامداران بازار سرمایه باید از رفتار‌های هیجانی در این بازار پرهیز کنند، گفت: سهامداران نگران نباشند چرا که دولت و مجلس به دنبال ایجاد ثبات در این بازار هستند.

خبرگزاری ایسنا: یک عضو کمیسیون اقتصادی مجلس با بیان اینکه سهامداران بازار سرمایه باید از رفتارهای هیجانی در این بازار پرهیز کنند، گفت: سهامداران نگران نباشند چرا که دولت و مجلس به دنبال ایجاد ثبات در این بازار هستند.

علی رضایی عضو کمیسیون اقتصادی مجلس با اشاره به وضعیت کنونی بازار سرمایه گفت: بازار بورس به صورت طبیعی باید نوسان داشته باشد، بر همین اساس افرادی که وارد این بازار می شوند به هیچ وجه نباید در تصمیمات خود رفتار هیجانی از خود نشان بدهند.

این عضو ناظر مجلس در سازمان امور مالیاتی افزود: شاخص بازار سرمایه یک روز سبز و یک روز هم قرمز می شود، گاهی ارزش نمادهای بازار افزایش پیدا می کند و گاهی هم کاهش پیدا می کند و با نوسان همراه است، این نوسانات نباید خیلی در رفتار سهامداران تاثیر داشته باشد و رفتارها باید ثابت باشد، اینکه با قاطعیت بگوییم ریزش ارزش سهم ها ادامه دارد اینگونه نیست، چرا که هم مجلس و هم دولت به دنبال این هستند که در بازار ثبات ایجاد کنند.

نماینده مردم کنگاور عنوان کرد: هم در صحن مجلس و هم در کمیسیون اقتصادی به طور خاص برای توجه ویژه به سرمایه گذاران خرد و سرمایه گذارانی که رفتار آماتوری داشته و بر اساس اطلاعات ناقص وارد بازار سرمایه شده و با یک ضرر نگران می شوند جلساتی برگزار می شود، من به این افراد می گویم نگران نباشند و خیلی هیجانی تصمیم نگیرند، ما امیدواریم روزهای خوب بورسی را شاهد باشیم.

این عضو کمیسیون اقتصادی اضافه کرد: با توجه به اینکه بسیاری از افراد از سال گذشته تاکنون کد بورسی دریافت کردند و وارد بازار سرمایه شدند امید داریم تا روزهای خوب بورسی را شاهد باشیم و مردم هم از نگرانی خارج شوند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      خدایا خودت کمک کن شرایط بورس درست بشه وگر نه خیلی خانوادها اسیب جدی می بینند من اخر شهریور یک وام کهبدختی گرفتم دخترم گفت اقای روحانی پیشنهاد بورس بهم داد دحتر م پول گداشت در بورس الا ن ماهی هفت صد تومان قسط :ید م ولی پول از بین رفت خدا را خوش میا من معلم باز نشسته با اینکه بیمار ی خاص هم دارم ودر ماه کلی دارو می خرم اینقدر گرفتا ر بشم خدآیا خودت کمک کن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج