۱۰۳۶۸۴۴
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

مدیر مارتینس: لائوتارو نه به بارسا می‌رود نه رئال

مدیربرنامه‌های مهاجم آرژانتینی تیم فوتبال اینتر شایعات اخیر درباره احتمال پیوستن این بازیکن ۲۳ ساله به یکی از دو قدرت برتر فوتبال اسپانیا را رد کرد.

خبرگزاری تسنیم: تنها چند ساعت پس از انتشار خبرهایی جدید درباره توافق لائوتارو مارتینس با باشگاه رئال مادرید و منصرف شدن او از پیوستن به بارسلونا، این خبر توسط مدیربرنامه‌های او تکذیب شد.

شبکه اسپورت‌مدیاست ایتالیا عصر دوشنبه مدعی شده بود که رئال مادرید در اقدامی غیرمنتظره با باشگاه اینتر تماس گرفته و برای خرید لائوتارو مارتینس با پیشنهادی به ارزش ۱۰۰ میلیون یورو با این باشگاه ایتالیایی به توافق رسیده است.

انتشار این خبر پس از رؤیت شدن کارلوس بتو یاکه و رولاند زاراته - دو فردی که به عنوان مدیربرنامه و مشاور حقوقی لائوتارو فعالیت دارند - در حال ورود به دفتر مرکزی باشگاه اینتر در شهر میلان صورت گرفت اما خیلی طول نکشید که این خبر توسط آنها تکذیب شد.

بتو یاکه در گفت‌و‌گو با سایت توتومرکاتووب ایتالیا گفت: حضور ما در دفتر باشگاه اینتر صرفاً یک دید و بازدید معمولی بود و نه هیچ چیز دیگر. هیچ کدام از این داستان‌هایی که درباره رئال مادرید و بارسلونا منتشر شده است هم صحت ندارد. لائوتارو اینجا در اینتر می‌ماند.

لائوتارو مارتینس با اینتر قراردادی دارد که دو سال دیگر به پایان آن باقی مانده و غرامت فسخ آن هم ۱۱۱ میلیون یورو است. البته این رقم تنها برای چند هفته در ماه جولای قابل پرداخت است که از آن زمان گذشته و مشتریان این بازیکن آرژانتینی حتی در صورت پرداخت غرامت فسخ قرارداد نیز باید تا تابستان سال آینده صبر کنند. این در حالیست که باشگاه اینتر در تلاش است که مدت قراردادش با لائوتارو را تمدید کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج