۱۰۳۷۵۲۷
۲ نظر
۵۰۰۳
۲ نظر
۵۰۰۳
پ

محمدخانی: پولی در فوتبال ایران نبود، رفتیم قطر

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس گفت: مجتبی محرمی آن زمان فقط به خاطر پرسپولیس پیشنهادات سنگین تیم‌های دیگر را نادیده گرفت. آن‌هایی که بازی او را دیده‌اند می‌دانند من چه می‌گویم.

خبرورزشی: مهدی رسول پناه، سرپرست باشگاه پرسپولیس جمعه گذشته در برنامه ورزش و مردم به نکته جالبی اشاره کرد و داستان قدیمی جدایی ناصر محمدخانی و حمید درخشان از پرسپولیس آن هم با اجازه علی پروین و رفتن این دو ستاره به قطر را پیش کشید.

این خاطره رسول‌پناه در پاسخ به پرسش مجری برنامه در خصوص جدایی مهدی ترابی و علی علیپور بود و... در همین ارتباط بد ندیدیم صحبت‌های ناصر محمدخانی را بشنویم.

در برنامه ورزش و مردم مهدی رسول‌پناه به جدایی شما و حمید درخشان اشاره کرد و مدعی شد پس از رفتن این دو ستاره از پرسپولیس، مرتضی کرمانی‌مقدم، محسن عاشوری و فرشاد پیوس متولد شدند. این حرف را قبول دارید؟

بله، من و حمید درخشان با اجازه علی آقا به قطر رفتیم، چون آن زمان در فوتبال ایران اصلاً پولی نبود. زمان جنگ بود و مملکت واقعاً دچار مشکل شده بود. آقای پروین هم بزرگواری کرد و اجازه داد برویم تا حداقل برای آینده پس‌اندازی داشته باشیم. بعد از ما هم بازیکنان خوبی در پرسپولیس درخشیدند. از مرتضی (کرمانی‌مقدم)، محسن (عاشوری) و فرشاد (پیوس) بگیرید تا بقیه که باز هم قهرمانی‌های پرسپولیس ادامه پیدا کرد.

پس با رفتن ترابی، علیپور و بیرانوند پرسپولیس دچار مشکل نمی‌شود؟

به هر حال هماهنگ شدن بازیکنان جدید زمان می‌خواهد، اما با شناختی که از یحیی دارم، مطمئن هستم از بین همین بچه‌ها مهدی ترابی و علی علیپور‌های جدید پیدا خواهد کرد.

به نحوه جدایی علیپور و ترابی اعتراضی ندارید؟

ببینید من به‌عنوان یک پرسپولیسی دوست دارم ستاره‌های تیم بمانند، اما این یک حقیقت است. همان‌طور که برای من ناصر محمدخانی پس از درخشش در جام ملت‌های ۱۹۸۴ پیشنهاد از قطر آمد برای بازیکنان تیم قهرمان پرسپولیس هم پیشنهاد می‌آید. امیدوارم هم مهدی ترابی و هم علی علیپور در تیم بعدی خود هم موفق باشند.

درباره قیمت سرسام‌آور بازیکنان در نقل و انتقالات این فصل چیزی شنیدید؟

یک چیز‌هایی شنیدم که فلان بازیکن ۶ میلیارد یا بهمان بازیکن ۱۰ میلیارد درخواست کرده یا بسته است. به‌نظر می‌رسد این قیمت‌ها واقعی نباشد.

با مجتبی محرمی که صحبت می‌کردیم می‌گفت اگر ناصر محمدخانی الان بازی می‌کرد ۵۰ میلیارد تومان می‌ارزید؟

خود مجتبی محرمی هم اگر الان بازی می‌کرد بدون شک بالای ۵۰ میلیارد تومان می‌ارزید. طفلکی مجتبی آن زمان فقط به خاطر پرسپولیس پیشنهادات سنگین تیم‌های دیگر را نادیده گرفت. آن‌هایی که بازی او را دیده‌اند می‌دانند من چه می‌گویم.

به‌عنوان سؤال آخر نظرتان در خصوص خرید‌های جدید پرسپولیس چیست؟

به نظر من بازیکنان خوبی هستند و در تیم‌های قبلی خود هم ستاره بودند، ولی این وسط یک، اما وجود دارد. بازی کردن در پرسپولیس یا استقلال با تیم‌های دیگر کمی فرق می‌کند. باید آنقدر خوب تمرین کنی و اعتماد به نفس داشته باشی که از فرصت‌ها استفاده کنی. اینجا خوب باشی دیده می‌شوی و عکس آن هم وجود دارد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      هیچ هم بازیش قشنگ نبود فقط حاشیه درست میکرد و زمین فوتبال را با چاله میدون اشتباه گرفته بود الکی با امیر خان قلعه نوعی درگیر شد .اصلا فکر اخر و عاقبت خودش نبود فقط مواد ولسلام

    • بدون نام

      آقا تو بهتره به فکر کارهای آنچنانی خودت باشی

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج