۱۰۳۸۰۹۶
۲ نظر
۵۰۰۴
۲ نظر
۵۰۰۴
پ

جهانبخش: توانایی‌های زیادی برای اثبات دارم

پس از جدایی از آلکمار همراه با عنوان آقای گلی فوتبال هلند و انتخاب به عنوان ارزشمندترین بازیکن فصل، علیرضا جهانبخش مقصد برایتون را انتخاب کرد. او که در این انتقال توانست رکورد گران‌ترین بازیکن تاریخ برایتون و رکورد گران‌ترین فوتبالیست ایرانی را بشکند، تاکنون توانسته دو بار برای برایتون گل بزند.

روزنامه ایران ورزشی: پس از جدایی از آلکمار همراه با عنوان آقای گلی فوتبال هلند و انتخاب به عنوان ارزشمندترین بازیکن فصل، علیرضا جهانبخش مقصد برایتون را انتخاب کرد. او که در این انتقال توانست رکورد گران‌ترین بازیکن تاریخ برایتون و رکورد گران‌ترین فوتبالیست ایرانی را بشکند، تاکنون توانسته دو بار برای برایتون گل بزند. اولی مقابل بورنموث و دومی هم چلسی که یکی از بهترین گل‌های فوتبال انگلیس در سال گذشته بود.

اما در فصل نقل و انتقالات جهانبخش تصمیم گرفت سومین سال فوتبالی‌اش را هم در انگلستان بگذراند و حالا در آغاز فصل و هفته‌های ابتدایی وی توانست در جام اتحادیه انگلیس مقابل تیم پورتموث اولین پاس گل خود را در پیراهن برایتون رقم بزند تا شاید امیدواری‌ها به تداوم حضورش در ترکیب این تیم و درخشش‌های ادامه‌دار وی دوچندان شود.

پس از ثبت پاس گل، روی یک کار تیمی فوق‌العاده زیبا، جهانبخش با شلیکی تماشایی دروازه پورتموث را برای دومین بار فرو ریخت و سومین گلش از زمان حضور در برایتون را به ثمر رساند. گلی که شباهت ویژه‌ای به گلزنی جهانبخش برای تیم ملی ایران مقابل قطر در مسیر رسیدن به جام جهانی ۲۰۱۸ داشت.

آخرین باری که علیرضا جهانبخش موفق شده بود همزمان گل بزند و گل بسازد، به بازی مقابل ویتسه در لیگ هلند باز می‌گشت که حدود سه سال قبل و یا به عبارتی، ۸۸۴ روز پیش بود که وی توانست در شبی توفانی دو گل در پیراهن آلکمار بزند و یک بار هم برای همبازیان خود گلسازی کند. این آخرین بازی فصل آلکمار و آخرین حضور ستاره ایرانی در فوتبال هلند بود و پس از این درخشش بود که عنوان ارزشمندترین بازیکن فصل نصیب علیرضا جهانبخش شد.

او حالا پس از گذراندن روزهای دشوار در فوتبال انگلستان، توانست مقابل پورتموث و دیداری که در جام اتحادیه برگزار شد و با پیروزی چهار بر صفر برایتون به پایان رسید، طلسم خود را بشکند. او حالا امیدوار است در ادامه راه بتواند روزهای بهتری را در فصل جاری فوتبال انگلستان سپری کند. در این بازی علیرضا جهانبخش ستاره میدان بود و در پایان بازی به عنوان بهترین بازیکن زمین انتخاب شد.

او درباره گلزنی خود گفت: «وقتی توپ را در اختیار گرفتم سعی کردم به خط حمله ملحق شوم. با توپ به طرف ویکتور رفتم و البته می‌دانستم در سمت چپ فضای زیادی برای شوت‌زنی دارم. من همین کار را کردم و توپ داخل دروازه رفت. البته من همیشه تلاش می‌کنم تا عملکردم روز به روز بهتر شود. در فصل اول حضور در برایتون تلاش کردم تا با فضای جدید هماهنگ شوم. فصل گذشته (فصل دوم) چیزهای زیادی یاد گرفتم و می‌خواهم ثابت کنم توانایی‌های زیادی دارم.

در این فصل با تمام وجودم کار می‌کنم تا جایگاه ثابتی در ترکیب برایتون داشته باشم. از اینکه در این بازی گلزنی کردم و پاس گل دادم خوشحالم.»گراهام پاتر، سرمربی برایتون نیز به تمجید از ستاره ایرانی تیمش پرداخت: «من واقعاً از عملکرد جهانبخش راضی هستم. این عملکرد خوب دیگری از او بود و روی بازی تأثیر گذاشت. او با شور و شوق و کیفیت بازی کرد. علیرضا مقابل چلسی هم به زمین آمد و تلاش کرد.»

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      چه از خود راضی
      کسی نمیگه من اینجورم
      خودتو ثابت کن

    • سبحان

      این گراهام پاتر تکلیفش با خودش معلوم نیست!

      از اونور همیشه تو ‌مصابحه‌ها از جهانبخش تعریف و ‌تمجید میکنه، از طرفی تو بازیهای لیگ بهش بازی نمیده. خب بازیکن مگه آهنه؟ یه بار بازی ندی، دو بار بازی ندی، شه بار بازی ندی..‌ بالاخره روحیش از دست میده دیگه دلیلی نمیبینه تا در تمرینات خوب کار کنه!
      بعدش باز خود پارتر برمیگرده میگه: جهانبخش خیلی بیشتر باید تلاش کنه تا در ترکیب اصلی قرار بگیره! اصلا معلوم نیست با خودش چند چنده این بشر!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج