۱۰۳۸۱۱
۲ نظر
۵۰۰۰
۲ نظر
۵۰۰۰
پ

روشن: آقای شوالیه فهم فوتبالی ندارد!

باید ببینید شوالیه ای که پولها را داده و قراردادها را بسته اصلا می فهمد یا نه؟ آیا فهم فوتبالی اش اینقدر است که ارزش واقعی بازیکنان را بداند؟ به نظر من او فهم فوتبالی ندارد

آی اسپرت: مصاحبه با حسن روشن ، حالا که رقم قراردادهای استقلالی ها منتشر شده می تواند جذاب باشد و پر از تیتر. او که هیمشه یکی از منتقدان فتح اله زاده بوده، این بار شمشیر را از رو برای او می بندد و در مورد قراردادهای بازیکنان استقلال می گوید:« این قراردادها مبارک بازیکنان و کادر فنی استقلال باشد. اینها که مقصر نیستند، مقصر کسی است که این پولها را به اینها می دهد.

اصلا باید ببینید واقعا این پولها را به بازیکنان می دهند یا برایشان چک می کشند؟ حتما برای پول دادن به بازیکنان شرط و شروطی هم دارند. مثلا اینکه اینقدرش مال تو و مقدار دیگرش مال...، به نظر من وزارت ورزش کار بسیار خوبی انجام داده و این موضوع کار اداره مالیات را هم راحت کرده.بازیکن داریم ۹۰۰ میلیون قرارداد بسته و فقط ۲۰۰ میلیون گرفته. باید مشخص شود بقیه پول جیب چه کسی می رود. »

روشن صحبتهایش را اینگونه ادامه می دهد:« باید ببینید شوالیه ای که پولها را داده و قراردادها را بسته اصلا می فهمد یا نه؟ آیا فهم فوتبالی اش اینقدر است که ارزش واقعی بازیکنان را بداند؟ به نظر من او فهم فوتبالی ندارد. برایتان مثال هم می زنم. یعقوب کریمی را خیلی راحت از دست دادند. بازیکنی که یکی از بهترین چپ پاهای ایران است. او را پرورش دادند اما فقط به خاطر ۵۰ میلیون از دستش دادند. آیا این نمونه نفهمیدن فوتبال و مدیریت نیست؟

اگر این آقای شوالیه پول را از جیب خودش می داد اینقدر ولخرجی می کرد؟ من از وزیر ورزش می خواهم خیلی سفت و سخت پای فتح اله زاده بایستد تا ببینیم می تواند ویرانه ای که خودش ساخته را آباد کند. او این همه بدهی به بار آورده و چک های بیخودی هم دست این و آن داده. باید خودش بماند و به این وضعیت سر و سمان دهد. البته که نمی تواند. او می خواست قهرمان بشود و برود و تمام این بی پولی ها و بدبختی ها را بیندازد گردن مدیرعامل بعدی اما خوشحال می شوم وزیر ورزش نگه اش دارد تا کمی مدیریت یاد بگیرد»

روشن درباره پشت پرده قراردادهای بازیکنان استقلال می گوید:« بیشتر قراردادهای بازیکنان استقلالشت پرده دارد. باور کنید یکسری از این بازیکنان پول هم داده اند تا به استقلال بیایند. حالا به چه کسی در آینده مشخص می شود. نمونه اش همین پارسال و بازیکنی به نام ایمان موسوی. چک او الان کجاست؟ همان امامزاده صالحی که قبل از بازیها، شوالیه به آنجا می رفت این بار با مردم بود تا این آقا و کارهایش رسانه ای شوند. باید به استقلالی ها تبریک گفت. چون این فضاحت باعث شد تا همه بدانند در باشگاه و بخش مدیریت چه خبر است. این آقا اصلا مدیریت بلد نیست. فقط چک می کشد و توپ در می کند. حالا بیاید و جواب بدهد. آیا می تواند؟
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ایرانی

      زنده باد وزیر ورزش ...
      باعث افتخار جامعه تربیت بدنی هستین آقای دکتر ...

    • سعید

      روشن یه مایلی کهن در ابعاد کوچکتره...!!!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج