۱۰۳۸۳۱۱
۱ نظر
۵۰۰۲
۱ نظر
۵۰۰۲
پ

اینفانتینو: فوتبال ایتالیا جذابیتش را از دست داده

رئیس فیفا معتقد است ۹ سال قهرمانی متوالی یووه در سری آ از جذابیت این بازی‌ها کاسته است.

ورزش سه: رئیس فیفا معتقد است ۹ سال قهرمانی متوالی یووه در سری آ از جذابیت این بازی ها کاسته است.

جانی اینفانتینو رئیس فیفا در حاشیه کنگره فیفا از پایین بودن جذابیت برخی از تورنمنت‌های فوتبال از جمله سری آ که در آن تیم یوونتوس ۹ سال پیاپی قهرمان شده است، انتقاد کرد و به شیوه‌ای غیرمستقیم استفاده از بازی‌های پلی‌آف را یک راه‌حل جایگزین برای بازی‌های رفت و برگشت در لیگ‌های داخلی پیشنهاد داد.

اینفانتینو: فوتبال ایتالیا جذابیتش را از دست داده

رئیس فیفا به خبرنگاران گفت:« واقعاً فکر می‌کنید که لیگ فوتبال ایتالیا در 9 سال گذشته خیلی هیجان انگیزه بوده است؟ این چه رقابتی است که در آن 90 درصد تیم‌ها در پایان فصل می‌خواهند دوم شوند؟ این وظیفه رئیس فیفا نیست که بگوید فوتبال چگونه باید برگزار شود اما فکر می‌کنم حق داشته باشیم به این فکر کنیم که راه‌های دیگری هم برای برگزاری مسابقات وجود دارد.»

اینفانتینو در ادامه درباره به تعویق افتادن‌های مکرر مسابقات انتخابی جام جهانی 2022 پس از شیوع کرونا صحبت کرد و آن را مشکلی جدی دانست. رقابت‌های انتخابی جام جهانی 2022 در منطقه آمریکای جنوبی که قرار بود در ماه مارس سال جاری برگزار شود، تا ماه آینده انجام نمی‌شود. همین بازی‌ها در منطقه کونکاکاف (آمریکای شمالی، مرکزی و حوزه دریای کارائیب) قرار بود که در ماه جاری برگزار شود، تا ماه مارس سال آینده آغاز نخواهد شد. ضمن اینکه 6 بازی از مرحله انتخابی جام جهانی 2022 در آسیا هم به تعویق افتاده است.

اینفانتینو: فوتبال ایتالیا جذابیتش را از دست داده

اینفانتینو در این باره هم گفت:« من نگرانم و مسلماً این موضوع به یک مشکل جدی تبدیل شده است به خصوص اگر شیوع کرونا متوقف نشود یا ما نتوانیم به شیوه‌ای عادی مسابقات را آغاز کنیم. سرنوشت همه ما در دست مقامات بهداشت و سلامت است.

انجام سه بازی به جای دو تا در روزهای فیفا برای تکمیل بازی‌های انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ و اضافه کردن تاریخی جدید برای انجام این بازی‌ها ملی در تقویم فصل، گزینه‌هایی بوده‌اند که اینفانتینو فاش کرد فیفا برای به موقع تمام کردن این رقابت‌ها در نظر داشته هرچند او اعتراف کرد که گزینه دوم احتمالاً به مذاق باشگاه‌های اروپایی خوش نخواهد آمد، چرا که آنها تمایل ندارد بازیکنان خود را در اختیار تیم‌های ملی‌شان بگذارند.»

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      در ایران چی ۴سال دیگه مزه نداره حریف وجود نداره

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج