۱۰۳۸۳۷۹
۱ نظر
۵۰۰۹
۱ نظر
۵۰۰۹
پ

تکذیب دو ادعا علیه قوه قضاییه

روز گذشته، ادعایی مطرح شد که یک زندانی مشخص در زندان ارومیه اقدام به اعتصاب غذا کرده است. دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان آذربایجان غربی، ضمن رد اعتصاب یک محکوم در زندان ارومیه،گفت: این فرد به جرم همکاری موثر با گروهک داعش و اقدام علیه امنیت ملی به حبس محکوم شده و هم‌اکنون در حال گذراندن دوران محکومیت خود است.

خبرگزاری فارس: در روز‌های اخیر رسانه‌های فارسی‌زبان خارج از ایران که تحت حمایت سرویس‌های جاسوسی غربی مدیریت می‌شوند، در ادامه پروژه فضاسازی رسانه‌ای علیه رویکرد دستگاه قضا در مبارزه همه جانبه با فساد و ناامنی، اقدام به انتشار اخبار مجعول و بی‌پایه و اساس می‌کنند.

در همین راستا، روز گذشته، ادعایی مطرح شد که یک زندانی مشخص در زندان ارومیه اقدام به اعتصاب غذا کرده است.

مصطفی حبیبی، دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان آذربایجان غربی، ضمن رد اعتصاب یک محکوم در زندان ارومیه، گفت: این فرد به جرم همکاری موثر با گروهک داعش و اقدام علیه امنیت ملی به حبس محکوم شده و هم‌اکنون در حال گذراندن دوران محکومیت خود است.

دادستان مرکز استان آذربایجان غربی تاکید کرد: ادعای اعتصاب غذای این محکوم به هیچ عنوان صحت ندارد.

همچنین، ادعا شده است، زندانی دیگری به نام «سالم زند» در زندان زاهدان به علت ابتلا به بیماری کرونا و عدم رسیدگی به وضعیت جسمانی او فوت کرده است.

سلیمانی مدیر کل زندان‌های سیستان و بلوچستان درباره ادعای مطرح شده گفت: این فرد که به جرم جاسوسی به نفع دولت بیگانه، محکوم شده و در حال سپری کردن دوران محکومیت است، نه به بیماری کرونا مبتلا شده و نه فوت کرده است.

وی افزود: زندانی مورد ادعا، به علت بیماری دیگری که پیشتر به آن مبتلا بوده از چند هفته قبل به بیمارستان اعزام شده و هم اکنون مراحل درمان وی در حال انجام است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • خورزو خان

      آقا چیه یه چیزی یاد گرفته اید که رسانه های فارسی زبان زیر نظر فلان سازمان جاسوسی یا رسانه های بیگانه و غیره خوب الان تو کشور خودمون هم همه رسانه ها دولتی هستند هر چی به انها میگویند آنها هم به خورد ملت میدهن چیزی که عوض دارد گله ندارد افتاد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج