۱۰۳۸۵۹۳
۱ نظر
۵۰۰۱
۱ نظر
۵۰۰۱
پ

پیوس: پرونده من با این تیم بسته شد

سرمربی سابق چوکای تالش گفت: من در کار مربیگری برای خود اصول دارم و از سویی همواره در لیگ‌های ۲ و یک به دنبال صعود به دسته بالاتر هستم و چیزی غیر از این نمی‌تواند من را راضی کند.

خبرورزشی: سرمربی سابق چوکای تالش گفت: من در کار مربیگری برای خود اصول دارم و از سویی همواره در لیگ‌های ۲ و یک به دنبال صعود به دسته بالاتر هستم و چیزی غیر از این نمی‌تواند من را راضی کند.

چوکا دومین تیمی است که پس از سپیدرود رشت با فرشاد پیوس از لیگ دو به لیگ آزادگان صعود می‌کند اما همکاری‌اش با این مربی قطع می‌شود. این بار هم پیوس بعد از صعود با مدیران چوکا برای ادامه کارش به توافق نرسید. ببینیم پیوس در این باره چه می‌گوید.

یک فصل سخت و البته خوب در شهر تالش داشتم. خدا رو شکر که زحمات من و همه اعضای تیم به بار نشست و تیم به لیگ یک صعود کرد و موجب خوشحالی مردم مهربان شهر شد. مردمانی که خیلی به من محبت کردند و این همیشه در خاطرم می ماند. برای محمد نصرتی و هم چنین تیم چوکای تالش آرزوی موفقیت می کنم و امیدوارم آنها را در آینده ای نزدیک در لیگ برتر ببینم.

برنامه اصلی من از حضور در تیم چوکا هدایت این تیم به لیگ برتر در یک برنامه سه ساله بود که سال اول آن به خوبی اجراء شد. در خصوص ادامه کار با هم مذاکره کردیم که این مذاکرات نتیجه مثبتی به زعم من به دنبال نداشت و در نهایت تصمیم گرفته شد به این همکاری پایان دهیم.

من در کار مربیگری برای خود اصول دارم و از سویی همواره در لیگ های ۲ و یک به دنبال صعود به دسته بالاتر هستم و چیزی غیر از این نمی تواند من را راضی کند. این اتفاقات در فوتبال حرفه ای طبیعی است و من نه تنها گله ای از مدیران چوکا ندارم برای آنها آرزوی موفقیت می کنم. پرونده چوکا با دنیایی از خاطرات خوب برای من بسته شد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • میثم

      چوکا اشتباه کرد پیوس رو نگه نداشت

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج