جاباما
۱۰۳۹۵۵۹
۱ نظر
۵۰۰۸
۱ نظر
۵۰۰۸
پ

فوتبال ناکارآمد باشگاه‌های ایران در آسیا!

تیم‌های باشگاهی فوتبال ایران در ۱۰ دیدار برگزار شده در آسیا فقط سه گل زده‌اند که از این تعداد، فقط یک گل توسط مهاجمان میلیاردی به ثمر رسیده است.

خبرگزاری ایسنا: تیم‌های باشگاهی فوتبال ایران در ۱۰ دیدار برگزار شده در آسیا فقط سه گل زده‌اند که از این تعداد، فقط یک گل توسط مهاجمان میلیاردی به ثمر رسیده است.

هشدارها برای لیگ قهرمانان آسیا و حضور باری به هر جهت تیم‌های ایرانی در این مسابقات کارساز نبود تا چهار تیم پرادعا، در ۱۰ دیدار برگزار شده در مسابقات، نتایج ضعیفی را به دست بیاورند و در نتیجه دو تیم از چهار تیم با حذف از مسابقات به زودی به خانه برگردند.

تقریبا برای اهالی فوتبال مشخص بود که با ناکارآمدی تصمیمات آماتوری در تیم‌های ایرانی، نمی توان حساب زیادی روی موفقیت چهار نماینده اعزامی از ایران به مسابقات حساب باز کرد اما نتایج بدتر از این حرف‌ها بود. البته اگر دو برد پرسپولیس با اختلاف یک گل مقابل التعاون را نادیده بگیریم، وضعیت بغرنج‌تر هم می شود.

تیم‌های حاضر با مربیان و بازیکنان میلیاردی و پرادعای خود در گلزنی، یکی از بدترین عملکردهای ممکن در تاریخ این مسابقات را ثبت کردند و نشان دادند که برخلاف دستمزدهای میلیاردی، حال و روز خوبی در داخل زمین ندارند.

جدای از نتایج، ناکارآمدی تاکتیک‌ها و برنامه‌های فنی و همینطور تلاش بیهوده مهاجمان در باز کردن دروازه رقبا بیش از هر چیزی به چشم آمده است؛ مهاجمانی که همانند فشنگ‌های بدون چاشنی و باروت هستند و نمی توانند ضربه مهلکی به تیم حریف بزنند و دروازه رقبا را تهدید کنند.

در نتیجه فقط نام ارسلان مطهری، بازیکن تعویضی استقلال در میان گلزنان ایرانی در بازی‌های اخیر به عنوان مهاجم دیده می شود و دو گل دیگر را هم شجاع خلیل‌زاده به عنوان مدافع و بشار رسن، به عنوان هافبک - از روی نقطه پنالتی - زده اند.

* شهرخودرو

کسب یک امتیاز از سه بازی با ثبت صفر گل و تحمل دو شکست، عملکرد شهرخودرو در آسیاست که با تفکرات تاکتیکی سیدمهدی رحمتی و دستیارانش مانند محمد نوازی راهی قطر شده‌اند. جدا از شکست‌ها، ناتوانی این تیم در خلق موقعیت و گشودن دروازه رقبا بیش از هر چیزی به چشم آمده است. قرمزپوشان مشهدی تاکنون موقعیت‌ خطرناکی هم روی دروازه رقبای خود خلق نکرده‌اند و حالا یک فرصت دیگر برایشان باقی مانده تا طلسم پیروزی یا حداقل گلزنی در مسابقات را بشکنند و به حذف زودهنگام خود سروشکل مناسبی ببخشند.

* سپاهان

عملکرد سپاهان در آسیا با توجه به سابقه این تیم وحشتناک است. تیمی که سابقه حضور در فینال آسیا را هم دارد و از بازیکنان تراز اول در تمام خطوط بهره می‌برد، تاکنون هیچ گلی نزده و با چهار گل خورده، زودتر از موعد بار و بندیل خود را برای بازگشت به خانه جمع کرده است. رفتن امیر قلعه نویی و آمدن محرم نویدکیا به این تیم نتوانست گره مشکلات این تیم را باز کند و خطوط تهاجمی این تیم حتی با وجود بازیکنان سرشناس، کاملا خنثی شده است. در واقع اگرچه در بازی‌های سوم و چهارم موقعیتی وجود داشت، مهاجمان این تیم در بازی پنجم هیچ شوتی به سمت دروازه رقبا نداشتند.

* پرسپولیس

موفق ترین تیم ایرانی در این رقابت ها به لطف دو پیروزی مقابل التعاون با گلزنی یک مدافع و هافبک تیمش، امیدوار به صعود است اما این موضوع نمی تواند بحران گلزنی در پرسپولیس را پنهان کند. به نظر می رسد جدایی دو مهاجم این تیم یعنی علیپور و ترابی حسابی روی گلزنی سرخپوشان تاثیر گذاشته و تاکنون بازیکنان جدید به خصوص در خط حمله نتوانستند چارچوب دروازه حریف را باز کنند.

سرخپوشان که به دنبال موفقیت و حتی رسیدن به فینال بازی ها هستند، در خط حمله ناامیدکننده بودند و توپخانه این تیم، قدرت لازم را نداشته تا صفر گل زده در برابر نام مهاجمان و هافبک‌های هجومی تیم ثبت شود.

* استقلال

خطرناک‌ترین تیم ایرانی در لیگ نوزدهم، در تک دیدار برگزار شده خود در آسیا نتوانست در گلزنی همانند گذشته عمل کند و فقط تعویض طلایی آن‌ها در فصل جاری یعنی ارسلان مطهری موفق به گلزنی شده تا امیدهای استقلال زنده بماند. این تیم هم مانند پرسپولیس شانس صعود دارد اما مشکلات آن‌ها تا زمان ناکامی مهاجمان در گلزنی باز نخواهد شد و به طور قطع نیازمند مقداری دقت و قدرت در زدن ضربات آخر هستند تا از این مرحله عبور کنند و به فکر مراحل بالاتر باشند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • رضا

      تخریب سرخابی ها تخریب هویت فوتبال ماست هنوز دو نماینده میتونن افتخار بیارن در نظر بگیرین یه سال مسابقات لیگ و تصمیم تعطیلی بی مورد بازی ها رو و سوئ مدیریت وزارت ورزش فقط انتقاااد بسه بخدا خودزنی کردنم حدی داره بجای روحیه دادنتونه؟؟دلیل دیگه اش حمایت رسانه ای قطریاو اعراب و خودزنی رسانه میلیمونه برترین ها انتشار لطفا

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج