۱۰۳۹۵۹۴
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

بازی مرگ و زندگی استقلال؛ فقط برنده شو

استقلال اگر بازی مقابل الشرطه را با پیروزی تمام کرده بود، خیال هوادارانش برای صعود به مرحله حذفی راحت می‌شد و بازی امشب‌شان مقابل الاهلی عربستان حکم یک بازی تشریفاتی را داشت.

روزنامه جام‌جم: استقلال اگر بازی مقابل الشرطه را با پیروزی تمام کرده بود، خیال هوادارانش برای صعود به مرحله حذفی راحت می‌شد و بازی امشب‌شان مقابل الاهلی عربستان حکم یک بازی تشریفاتی را داشت. اما بازی بد استقلال در نیمه اول آن بازی به گفته خود مربیان این تیم و فرصت‌سوزی مهاجمان در نیمه دوم باعث شد تا استقلال فقط یک امتیاز از آن بازی به دست آورد و با دو امتیاز ذخیره خود به مصاف الاهلی برود که صعودش کاملا قطعی شده است.

بازی استقلال در نیمه دوم مقابل الشرطه، خیلی از هواداران این تیم را امیدوار کرد که با همین بازی می‌توانند نماینده عربستان را هم در بازی آخر گروه شکست دهند. در این میان، الاهلی نیز که صعودش به مرحله بعد مسجل شده، ممکن است ملاحظاتی در بازی امشب انجام دهد. یکی از آنها این است که شش بازیکن اصلی الاهلی یک کارته هستند و با دریافت کارت زرد در بازی مقابل استقلال، بازی مرحله حذفی را از دست می‌دهند. در همین حال برخی منابع خبری از قطر می‌گویند که مربی الاهلی ممکن است به چند نفر از این بازیکنان برای بازی امشب استراحت بدهد. استقلال اگر در بازی امشب با نتیجه یک بر صفر پیروز شود، امتیازش با الشرطه برابر شده و آن وقت کار به شمارش کارت‌های بازی می‌رسد.

در این زمینه، الشرطه یک کارت قرمز در کارنامه‌اش دارد و برای آن‌که استقلال در این زمینه به مشکل نخورد، نباید در بازی امشب بیش از یک کارت دریافت کند. از طرف دیگر، استقلال با هر نتیجه‌ای غیز از یک بر صفر، حریفش را شکست دهد بدون حرف و حدیث و به واسطه گل‌های زده بیشتر به مرحله حذفی صعود می‌کند. تنها نگرانی استقلالی‌ها بعد از بازی با الشرطه، شایعه‌ای بود که در مورد وریا غفوری شنیده می‌شد. در این باره گفته می شد که درد زانوی غفوری دوباره عود کرده و به همین دلیل ممکن است او در بازی حساس امشب مقابل الاهلی عربستان حضور نداشته باشد، اما مسوولان استقلال بار رد این شایعه گفتند کاپیتان آبی‌ها طی دو روز گذشته همراه با سایر بازیکنان تمرین کرده است.

نامجو‌مطلق: محکوم به بردیم

مجید نامجو‌مطلق روز گذشته و در کنفرانس خبری قبل از بازی، اول در مورد بازی قبلی تیمش مقابل الشرطه صحبت کرد و گفت: تیم ما به خاطر این‌که دو هفته از شرایط بازی دور بود و فقط تمرین کردیم، مقداری در نیمه اول بازیکنان در وضعیت بازی نبودند و با این‌که می‌دانستیم نقطه قوت تیم الشرطه روی ضربات کرنر و ایستگاهی است، اما نتوانستیم کیفیت خوبی ارائه دهیم اما در نیمه دوم بهتر شدیم و حتی می‌توانستیم گل‌های بیشتری به ثمر برسانیم و بازی را برای خودمان آسان‌تر کنیم. ما از بازی گذشته درس می‌گیریم و بازیکنان به نکات موجود بیشتر دقت می‌کنند.

سرمربی استقلال درادامه درباره بازی مقابل الاهلی افزود:‌ ما به الاهلی عربستان و بی‌انگیزگی این تیم کاری نداریم و تیم ما باید انگیزه داشته باشد. ما محکوم به پیروزی هستیم و با تمام تلاش وارد میدان می‌شویم و کاری هم به هدف و انگیزه تیم مقابل نداریم. ما یک هدف داریم و برای آن می‌جنگیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج