جاباما
۱۰۳۹۸۲۰
۵ نظر
۵۰۱۴
۵ نظر
۵۰۱۴
پ

گلکسی S۲۰ FE سامسونگ معرفی شد

سامسونگ طبق وعده‌ای که در گذشته داده بود، از گلکسی S۲۰ FE با طراحی مشابه با دیگر محصولات سری گلکسی S۲۰ رونمایی کرد.

دیجیاتو: سامسونگ طبق وعده‌ای که در گذشته داده بود، از گلکسی S۲۰ FE با طراحی مشابه با دیگر محصولات سری گلکسی S۲۰ رونمایی کرد.

گلکسی S۲۰ FE سامسونگ معرفی شد

سامسونگ در نیمه اول سال جاری میلادی از گوشی‌های سری گلکسی S20 رونمایی کرد و حالا پس از گذشت چندین ماه از ورود آن‌ها به بازار، این کمپانی کره‌ای جدیدترین عضو این خانواده را معرفی کرده است. گلکسی S20 FE برخی از ویژگی‌های اعضای خانواده خود را به ارث برده و البته تفاوت‌هایی با آن‌ها نیز دارد.

این گوشی هوشمند سامسونگ به یک صفحه نمایش ۶.۵ اینچی مسطح مجهز شده که در مرکز بخش بالایی آن یک حفره برای میزبانی دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی با دریچه دیافراگم f/2.2، زاویه دید ۸۰ درجه و اندازه پیکسل ۰.۸ میکرومتر به چشم می‌خورد. این پنل امولد با رزولوشن فول اچ دی پلاس، مانند دیگر اعضای این خانواده رفرش ریت ۱۲۰ هرتز دارد.

گلکسی S۲۰ FE سامسونگ معرفی شد

گلکسی S۲۰ FE با ابعاد ۸.۴ در ۷۴.۵ در ۱۵۹.۸ میلی‌متر در میان گلکسی S۲۰‌ و S۲۰‌ پلاس قرار می‌گیرد، با این حال با وزن ۱۹۳ گرمی خود، سنگین‌تر از برادران خود است. روی پنل پشتی این گوشی هوشمند شاهد قرارگیری دوربین اصلی سه گانه با سنسور اصلی ۱۲ مگاپیکسلی با دریچه دیافراگم f/۱.۸ و لرزشگیر اپتیکال هستیم که از قابلیت فوکوس خودکار «Dual Pixel»‌ بهره می‌برد.

این دستگاه از دوربین ۱۲ مگاپیکسلی اولترا واید با دریچه دیافراگم f/۲.۲، زاویه دید ۱۲۳ درجه و اندازه پیکسل ۱.۱۲ میکرومتر و همچنین دوربین ۸ مگاپیکسلی تله فوتو با لرزشگیر اپتیکال، قابلیت زوم اپتیکال ۳ برابر، اندازه پیکسل ۱.۰ میکرومتر، زاویه دید ۳۲ درجه و دریچه دیافراگم f/۲.۴ بهره می‌برد. این دستگاه قابلیت زوم ۳۰ برابری Space Zoom را در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

جدیدترین گوشی هوشمند سامسونگ از شبکه ۵G پشتیبانی می‌کند و در دو نسخه با پردازنده‌های متفاوت وارد بازار می‌شود. مدل ۵G از چیپست اسنپدراگون ۸۶۵ با حداکثر فرکانس ۳.۰ گیگاهرتز و مدل ۴G از پردازنده اگزینوس ۹۹۰ با حداکثر فرکانس ۲.۷ گیگاهرتز بهره می‌برد که هردوی آن‌ها با لیتوگرافی ۷ نانومتری تولید شده‌اند و دارای ۸ هسته پردازشی هستند.

گلکسی S۲۰ FE در نسخه‌های مختلف مجهز به ۶/۸ گیگابایت رم از نوع LPDDR۵ و ۱۲۸/۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی در اختیار خریداران قرار می‌گیرد که می‌توان در آن‌ها از کارت حافظه نیز استفاده کرد. در مدل دو سیمکارته می‌توان از سیمکارت دوم یا کارت حافظه استفاده کرد و امکان استفاده همزمان از آن‌ها وجود ندارد.

گلکسی S۲۰ FE سامسونگ معرفی شد

سامسونگ برای این محصول خود یک باتری ۴۵۰۰ میلی آمپر ساعتی با قابلیت پشتیبانی از فناوری شارژ سریع ۲۵ واتی و شارژ بی‌سیم سریع و معکوس درنظر گرفته است. این دستگاه از پورت USB Type-C، بلوتوث ۵.۰ و NFC‌ بهره می‌برد.

این محصول از سیستم عامل پیش فرض اندروید ۱۰ بهره می‌برد و سامسونگ تا سه نسخه بعدی اندروید را برای کاربران آن منتشر خواهد کرد. از دیگر ویژگی‌های گلکسی S20 FE می‌توان به سنسور اثر انگشت زیر نمایشگر، پشتیبانی از استاندارد IP68 برای مقاومت در برابر نفوذ آب و گرد و غبار، شتاب‌سنج، سنسور ژیروسکوپ، سنسور مجاورت و سنسور نور محیط اشاره کرد.

جدیدترین عضو خانواده گلکسی S20 از بلند استریو و هدفون‌های AKG بهره می‌برد و امکان اتصال دو دستگاه بلوتوثی به آن وجود دارد. با این دستگاه می‌توانید از جدیدترین محصولات سامسونگ مانند ساعت هوشمند گلکسی واچ ۳ یا هدفون بی‌سیم گلکسی بادز لایو استفاده کنید.

این گوشی هوشمند با قیمت پایه ۶۴۹ یورو و در ۶ رنگ قرمز، نارنجی، بنفش، سبز، آبی و سفید وارد بازار خواهد شد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      در برابر آیفون هیچ

    • بدون نام

      در برابر آیفون هیچ

    • فرشته

      بنظر من گوشی A50سامسونگ ،گوشی بسیار عالی نسبت به قیمتش هست،من که خیلی راضیم

    • بدون نام

      ایفون مثل پراید ۱۴۱ می مونه صاحب اول اخرش خودتی !کلاس اس خدایش عالیه از همه جهت

    • جوجه تیغی بدنساز

      سامسونگ بعد از نوت۳ دیگه تموم شد. اینو همه موبایل بازا میدونن. منم برای همین دیگه گوشیمو آپدیت نکردم. اصالت شرف داره به مد و مدرنیته. اصلنم ربطی به این نداره که پولشو ندارم.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج