۱۰۳۹۹۰۱
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

جمهوری‌خواهان، پلوسی را تهدید کردند

جمهوریخواهان در مجلس نمایندگان آمریکا تهدید کردند که اگر نانسی پلوسی بخواهد دوباره روند استیضاح ترامپ را به جریان بیاندازد، او را برکنار خواهند کرد.

ایرنا: جمهوریخواهان در مجلس نمایندگان آمریکا تهدید کردند که اگر نانسی پلوسی بخواهد دوباره روند استیضاح ترامپ را به جریان بیاندازد، او را برکنار خواهند کرد.

از شبکه ام اس ان، "کوین مکارتی" رهبر جمهوریخواهان در مجلس نمایندگان آمریکا روز چهارشنبه گفت که اگر پلوسی بخواهد دوباره روند استیضاح ترامپ و یا ویلیام بار دادستان آمریکا را مطرح کند، جمهوریخواهان وی را از ریاست مجلس نمایندگان برکنار خواهند کرد.

در چند روز اخیر سخنانی مطرح شده که دموکرات ها به دنبال آن هستند تا با طرح مجدد استیضاح ترامپ باعث شوند تا مجلس سنا نتواند کاندیدای ترامپ برای دیوان عالی آمریکا را تایید کند.

جمهوری‌خواهان، پلوسی را تهدید کردند

مک کارتی با انتقاد از اظهارنظرهای اخیر پلوسی گفت که وی معتقد است انتصاب نامزد رییس جمهوری برای دیوان عالی با نزدیک شدن به زمان انتخابات ۲۰۲۰ کار درستی است.

نانسی پلوسی روز یکشنبه احتمال استیضاح مجدد دونالد ترامپ به علت فشارهای وی برای تعیین زودهنگام جانشین قاضی فقید دیوان عالی آمریکا را منتفی ندانست.

رییس مجلس نمایندگان آمریکا در مصاحبه با شبکه ای بی سی نیوز گفت: مرگ "روث بیدر گینزبرگ" موجب شد که رای گیری در انتخابات عمومی سال ۲۰۲۰ آمریکا بیش از هر زمان دیگری حیاتی باشد.

پلوسی افزود: حتی اگر جو بایدن نامزد دموکرات در انتخابات ریاست جمهوری پیروز شود و دموکرات‌ها کنترل سنا را دوباره بدست بگیرند، ترامپ و جمهوری‌خواهان سنا ممکن است هنوز تلاش کنند نامزد خود در دیوان عالی را منصوب کنند.

پلوسی در ادامه در پاسخ به سوال مجری شبکه ای بی سی مبنی بر اینکه برخی احتمال استیضاح ترامپ یا ویلیام بار دادستان کل را راهی برای پیشگیری از اقدام سنا در مورد تعیین جانشین بیدر گینزبرگ می‌دانند، گفت: ما گزینه‌های خود را داریم. ما نیز ورق‌هایی برای رو کردن داریم که فعلاً قصد بحث درباره آنها را نداریم.

با مرگ «روث بیدر گینزبرگ» یکی از ۹ قاضی دیوان عالی آمریکا در ۶ هفته مانده تا زمان برگزاری انتخابات ریاست جمهوری، دموکرات‌ها را نسبت به بهره برداری جمهوریخواهان و دونالد ترامپ از این مساله به شدت نگران کرده است.

گینزبرگ ۲۷ سال کرسی قضاوت در دیوان عالی آمریکا را در اختیار داشت و تا آن زمان برتری جمهوریخواهان به دموکرات‌ها پنج به چهار محسوب می‌شد. حال با خالی شدن این کرسی در پی مرگ وی، در صورت اقدام ترامپ به انتخاب فرد جایگزین و حمایت سنا تا برگزاری انتخابات ریاست جمهوری، کفه ترازو می‌تواند در عالی‌ترین سطح تصمیم گیری قضایی به نفع ترامپ تغییر یابد.

با توجه به این که ترامپ در دوره ریاست جمهوری خود دو قاضی محافظه‌کار بر مسند این کرسی معرفی و منصوب کرده، با معرفی نفر سوم توسط وی به طور عملی کنترل محافظه‌کاران بر بالاترین مرجع قضایی در آمریکا قوی‌تر می‌شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج