۱۰۳۹۹۴۷
۱۵ نظر
۵۰۰۳
۱۵ نظر
۵۰۰۳
پ

پرسپولیس-الشارجه؛ مرگ و زندگی در گروه مرگ

پرسپولیس مقابل الدحیل با اشتباه داور سریلانکایی ۳ امتیاز حساس را از دست داد تا اکنون کارش برای صعود از گروه C به روز آخر کشیده شود. حریف این تیم شارجه امارات است که توانست با نتیجه عجیب ۶-صفر التعاون عربستان را شکست دهد.

روزنامه خراسان: پرسپولیس مقابل الدحیل با اشتباه داور سریلانکایی ۳ امتیاز حساس را از دست داد تا اکنون کارش برای صعود از گروه C به روز آخر کشیده شود. حریف این تیم شارجه امارات است که توانست با نتیجه عجیب ۶-صفر التعاون عربستان را شکست دهد.

امروز آخرین فرصت سرخ‌پوشان برای صعود به مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیاست و باید برای صعود از گروه مرگ شارجه امارات را شکست دهند. نتیجه مساوی به درد پرسپولیس نمی‌‌خورد زیرا تفاضل گل حریف اماراتی ۶ است و بازی رفت ۲ تیم هم با نتیجه مساوی ۲-۲ تمام شد.

پرسپولیس در حالی امروز به گل نیاز دارد که در بازی‌های اخیر این تیم به شدت جای خالی علیپور و ترابی احساس شده و خریدهای جدید در خط حمله هم نتوانسته‌اند جای خالی ستاره‌های سابق تیمشان را پر کنند. با این وجود نایب قهرمان فصل گذشته آسیا اگر می‌خواهد ناکام بزرگ این فصل نباشد فقط یک راه دارد و آن هم شکست دادن تیم شارجه است.

مسلما امروز گل‌محمدی باید ترکیبی هوشمندانه برای حساس‌ترین مسابقه این فصل تیمش انتخاب کند. بازی با شارجه فوتبالی شطرنج‌گونه است. جالب اینجاست که شارجه روی کاغذ هم مثل پرسپولیس در خطر حذف است و اگر مقابل پرسپولیس مساوی کند و التعاون تیم الدحیل قطر را شکست بدهد در آن صورت پرسپولیس و شارجه حذف می‌شوند و تیم‌های الدحیل و التعاون از گروه‌شان صعود خواهند کرد. گروه مرگ در حالی به هفته پایانی رسیده که هر ۴ تیم هم شانس صعود دارند و هم در خطر حذف هستند.

اگر الدحیل مقابل التعاون بازنده شود در آن صورت برنده مسابقه پرسپولیس و شارجه به همراه تیم عربستانی صعود خواهد کرد و در این شرایط هر ۲ بازی این گروه حساس و نفسگیر خواهد بود. شاید در دقایق و حتی ثانیه‌های آخر تکلیف تیم‌های صعود‌کننده مشخص شود. تیم اماراتی در ۲ بازی اخیر خود برابر الدحیل و التعاون موفق به زدن ۱۰ گل شد. این تیم توانست ۴ گل به الدحیل پرستاره بزند و التعاون را هم ۶تایی کند. رقیب امروز پرسپولیس بهترین خط حمله را در بین تمام تیم‌های حاضر در فصل جاری لیگ قهرمانان در غرب آسیا دارد. این تیم موفق شده در ۵ بازی خود ۱۳ گل به ثمر برساند.

سوارز، مهاجم خطرناک الشارجه سریع‌ترین هت‌تریک را به نام خود ثبت کرد و موفق شد تنها در ۱۲ دقیقه ۳ گل برابر التعاون به ثمر برساند. نکته جالب این‌که هر ۳ تیم الدحیل، پرسپولیس و التعاون ۱۴ گل در فصل جاری لیگ قهرمانان به ثمر رسانده‌اند، این در حالی است که الشارجه خود به تنهایی ۱۳ گل زده و این نشان می‌دهد که چه خط حمله خطرناکی دارد. خط حمله زهردار الشارجه باعث شده تا پرسپولیس کار بسیار سختی برابر این تیم داشته باشد. امروز حامد لک، حسینی، خلیل‌زاده، کنعانی‌زادگان، سیامک نعمتی، سرلک، نوراللهی، بشار رسن، احسان پهلوان، آل‌کثیر و وحید امیری احتمالا ۱۱ مرد اول سرخ‌ها در بازی مرگ و زندگی خواهند بود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      گروه مرگ خخخخ گروه سپاهان خداییش خیلی سخته

      پاسخ ها

      • بدون نام

        کسی ازتونظرخواست فسقلی

      • بدون نام

        پیشنهاد میکنم یحیی گل محمدی غرور را
        کنار بگذارد و ازمجید نامجو مطلق برای تاکتیک امشب کمک بگیرد .حداقل از ۴تا
        تیم دو تا شون بتوانند صعود کنند .

      • hamid

        خخخخخخ گروه مرگ

      • علی

        این کیسه کش ها
        عجب رویی دارند تیم دوم بی انگیزه الاهی رو بردند فکر کردند کار خیلی بزرگی کردند
        کیسه کش ها زودتر برگردید تو غار که حذف نزدیکه

    • محمود شیرن کازرون

      کدام گروه مرگی روزی که قرعه کشی گروها شد لبخند اقای کانال کولربر لبش جاری وخوشحال از اینکه گورهش اسان است حالاکه امدی میدان شد گروه مرگ

    • بدون نام

      دست حسینی پنالتی نبود

    • بدون نام

      اول پنالتی که شجاع داد کاملا درست بود دفاع وباارنج سرنگون کرد ثانیا گروه سپاهان گروه مرگه

    • پوکر

      خوب کیسه کش تو مفهوم گروه مرگ میدونی چیه حالا از تیم دوم الاهلی بردین میگید شاید تیم بزرگی را شکست دادید هروقت السد والدوهیل شکست دادید اونوقت قوی هستید العین٦٦٦٦٦٦خخخخ

      پاسخ ها

      • پانزدهمبن نفر

        پرسپولیس ۱ الغرافه قطر ۵
        پرسپولیس ۰ الهلال عربستان ۴

    • بدون نام

      نايب قهرمان دو فصل قبله نه فصل گذشته

    • رضا

      چرا گل محمدی اینقدر روی خطای بچگانه شجاع و پنالتی الکی که داد زدم کرده؟؟؟پنالتی صددرصد درست بو مو چرا ضعف فنی خودش رو گرون داور می اندازه؟؟؟

    • پوکر

      گفتم که تیم دوم الاهلی راشکست دادن هنر نیست هروقت السد والدهیل را شکست دادین اونوقت حرف بزنیدنامجواگر میتونست تراکتور شکست میداد

      پاسخ ها

      • پانزدهمبن نفر

        وافعا
        باید تیم التعاون ته جدولی رو ببرید
        اونم با اون پنالتی افتضاح
        خخخخخ

    • روح‌الله

      خداییش از گروه استقلال که سخت تره

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج