۱۰۳۹۹۷۷
۹ نظر
۵۰۰۹
۹ نظر
۵۰۰۹
پ

واکنش‌های احساسی به حذف الهلال از آسیا

یاسر القحطانی ستاره سابق الهلال عربستان معتقد است که الهلال از هر اتفاقی بزرگتر است و این تیم هرگز متوقف نمی‌شود و به عقب نگاه نمی‌کند.

ورزش سه: یاسر القحطانی ستاره سابق الهلال عربستان معتقد است که الهلال از هر اتفاقی بزرگتر است و این تیم هرگز متوقف نمی شود و به عقب نگاه نمی کند.

پس از اینکه تیم الهلال نتوانست مطابق با قوانین کنفدراسیون فوتبال آسیا سیزده بازیکن را برای دیدار در مقابل شباب الاهلی امارات آماده کند، AFC تصمیم گرفت تا این تیم را از رقابت های لیگ قهرمانان آسیا حذف کند و نتایج این تیم نیز پاک شد. به این ترتیب تیم های پاختاکور و شباب الاهلی راهی مرحله یک هشتم نهایی شدند.

واکنش‌های احساسی به حذف الهلال از آسیا

اما یاسر القحطانی ستاره سابق الهلال و تیم ملی عربستان از طریق حساب شخصی خود در توییتر نوشت: صرف نظر از تصمیم AFC برای حذف الهلال از مسابقات لیگ قهرمانی آسیا آن هم با وجود وضعیت فورس ماژور و غیرطبیعی و صرف نظر از مواضع بد AFC با فوتبال عربستان و به خصوص الهلال، برای من روشن شد که الهلال از همه اتفاقات بالاتر است و اینکه الهلال بیمار می شود ولی نمی میرد.

وی افزود: من به چیزی که می گویم اعتقاد دارم و به سخنانم اعتماد دارم و این همان چیزی است که باعث می شود من بگویم که من اطمینان کامل دارم که برادر من فهد بن نفال (رئیس الهلال) تمام تلاش خود را برای حفظ الهلال در این رقابت انجام داده است. اما اراده خدا و آنچه او خواسته چیز دیگری بود و من کاملاً مطمئن هستم که الهلال با مدیریت فعلی روزهای خوبی را در پیش خواهد داشت.

وی ادامه داد: من به تمامی بازیکنانی که برای برافراشتن پرچم الهلال تلاش کردند، بسیار افتخار می کنم. آنها فداکاری کردند و برای جلب رضایت هواداران تمام تلاششان را انجام دادند. بهتر است امور اداری در خصوص پیگیری اعتراض به حکم AFC را به افراد مربوطه بسپاریم و در کنار الهلال خود بایستیم و از همه تصمیمات مدیریت باشگاه خود پشتیبانی کنیم و روحیه خود را بالا ببریم. ستاره های الهلال متوقف نمی شود و به عقب نگاه نمی کند، ما مسابقات زیادی را در پیش داریم و برای قهرمانی های بیشتر می جنگیم.

واکنش‌های احساسی به حذف الهلال از آسیا

از طرف دیگر، سلمان الفرج کاپیتان فعلی الهلال با انتشار یک استوری در اینستاگرام خود نوشت: به خدای متعال قسم، تو بزرگ هستی الهلال. علیرغم حذف از مسابقات لیگ قهرمانان آسیا، همچنان تیم اول گروه هستی و اگر این مسابقات با حضور تو به پایان برسد، قهرمان خواهی شد و همه این را می دانند، اما تحت هر شرایطی خدا را شاکریم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      ... میگم توطئه اسرائیل و آمریکانبوده؟! حالااگریکی ازتیمهای مابود داستان‌ها نوشته می‌شد..

      پاسخ ها

      • بدون نام

        واقعا اگر یکی از تیمهای ما بود
        داستان سر ما رو بریدن و نقشه
        صعودیها وصهیونیست ها و دشمن
        دشمن تا مدتها تیتر رسانه ها میشد
        بدبخت ها صدر نشین هم بودند که
        حذف شدند........

    • بدون نام

      کاش پیروزی و سهر خودرو همون اول میگفتن بازیکنان ما کرونا دارن تا باعث ابروریزی فوتبال ایران نشن والله

      پاسخ ها

      • ازادی

        ایجووون، بازم بابا نامعلوما زبون دراوردن

      • کورش کبیر @ عشق پلیس

        یک پرسپلییس دو مگه مثل شما دو روغ گوییم سه شما با چند امتیاز سعد کردید و چنتا تیم بدبختا کل ایران و حتی فیفا گفت تنها تبگیمی ک از ابران تونیت ابرو داری کنه پرسپولسه.ما ب الدحیلی باختیم ک حقمون نبود داور هم ک نگو.سه کل کارشناسا از افراز ایتقلال تا بقیه تیما گفتن پرسپولیس مثل همیشه ابرو داوی کرد تازه ما دوم بودیم با ابن دو دو کردیم بعد یزفه قانون عوض ش تفاظل شد محکوم ب بردیم یادتون نره قبل کرونا س،تیم اول و قهرمان های لیگ لود مثل التعاون شما بد نبازی مثل امجدیه....نترس ما نیایم بالا شما پاختاکور میکوبتون چون عرصسو ندارید بعدش ما نیایم بالا باز تو امتیاز گروهی زیرشید نتونستید تیم بدبخت عراقی رو ببرید.برگردید قار لب قنچه کنید بگید شیش تا زدیمـپرسپولیس تا جهان بخنده بتون.العین ۶ پاختاکو م ۶ ایشالا.اون موقع ننـگب ایران خورد

    • مسیح

      اگه اینا بزرگن چرا هی جلوی لستقلال محکوم به باختن...االلههه اکبر اینهمه جلااااال...

    • بینام

      الهلال قهرمان آسیا و سلطان قلب هاست من فکر میکنم قطر عمدا فوتبالیست های الهلال رو کرونایی کردن

    • ای کاش خونم ابی بود

      جالبه نوشته مواضع بد afcعلیه تیمهای عربستانی دهن تیم هایه ایران رو سرویس کردن از حق طبیعی تماشاگر محروم کردن عجب رویی

    • حمید پرسپولیسی

      کورش کبیر والا من از مدتی که فرستادی چیزی نفهمیدم چون با عجله بود ظاهرا اشتباه تایپی زیاد بود ، بعد هم خواهشن با کیسه ها کل کل نکنید اینا که پنالتی آخر بازی رو جزء گلهای بازی حساب میکنن بیشتر از این منطق ندارن و دارن میسوزم از سمبل های پرسپولیس کبیر و اینکه یه اسطوره تو تاریخشون ندارن البته جز حجاری عزیز

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج