۱۰۴۰۱۷۲
۲ نظر
۵۰۰۶
۲ نظر
۵۰۰۶
پ

مربی سپاهان: بازی حیثیتی مقابل السد را بردیم

مربی تیم فوتبال سپاهان گفت: با وجود اینکه بازی با السد از نظر امتیازی برای تیم‌ها اهمیت چندانی نداشت اما برای ما از نظر حیثیتی پیروزی در این مسابقه مهم بود.

ایرنا: مربی تیم فوتبال سپاهان گفت: با وجود اینکه بازی با السد از نظر امتیازی برای تیم‌ها اهمیت چندانی نداشت اما برای ما از نظر حیثیتی پیروزی در این مسابقه مهم بود.

مجتبی توتونی پس از پیروزی ۲ بر یک سپاهان برابر السد قطر با اشاره به این مسابقه اظهار داشت: بازی خوبی را مقابل السد به نمایش گذاشتیم. با وجود اینکه شرایط و امتیازات این مسابقه نه برای ما حائز اهمیت بود و نه السد، اما برای ما این بازی از نظر حیثیتی و وجهه ملی اهمیت داشت؛ پیش از بازی نیز با بازیکنان صحبت کردیم که با جدیت تمام و با تمام توان در زمین حاضر شویم. خوشبختانه بازیکنان هم بازی با کیفیتی را ارائه دادند.

مربی سپاهان: بازی حیثیتی مقابل السد را بردیم

وی در خصوص نحوه جدید برگزاری مسابقات لیگ قهرمانان آسیا با توجه به ویروس کرونا اظهار داشت: در شرایط کرونا دیگر بهتر از این امکان برگزاری مسابقات وجود نداشت و این بازی‌ در شرایط نسبتا خوبی برگزار شد. تنها مشکل فشردگی بازی‌ها و زمان کم بین مسابقات بود که فشارزیادی را روی بازیکنان به وجود می‌آورد.

مربی تیم فوتبال سپاهان در رابطه با ناکامی این تیم از صعود به مرحله بعدی مسابقات تصریح کرد: نتوانستیم صعود کنیم و به همین خاطر ناراحت و متاسف هستیم. ما در دیدار برابر السد به پیروزی رسیدیم اما این برد باید زودتر به دست می‌آمد.

وی تصریح کرد: اگر دقت کرده باشید، مقابل النصر در ۲ بازی رفت و برگشت عملکرد خوبی داشتیم و حداقل مستحق شکست نبودیم. اگر در آن مسابقات به حقمان می‌رسیدیم الان ما یکی از تیم‌های صعود کننده بودیم. امیدوارم در دوره بعدی مسابقات دیگر این اتفاقات تکرار نشود. امیدواریم در دوره‌های بعد، سپاهان با آمادگی بیشتری در بازی‌ها حاضر شود تا نماینده خوبی برای فوتبال ایران باشد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      خخخخخخخخخ

    • ملول

      ترکیب السد چی بود نسبت به بازی قبلي چند تغییر داشت .بونجاح اکرم گیلر دروازه ،کره ای و.. بازهم تبریک

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج