۱۰۴۰۵۱۲
۲ نظر
۵۰۰۴
۲ نظر
۵۰۰۴
پ

انهدام باند سارقان مامورنما در کرج

رئیس پلیس آگاهی استان البرز گفت: اعضای پنج‌نفره باند سارقان مامورنما با اعتراف به ۷۰ فقره اخاذی از شهروندان توسط پلیس آگاهی دستگیر و به مراجع قضائی معرفی شدند.

خبرگزاری مهر: رئیس پلیس آگاهی استان البرز گفت: اعضای پنج‌نفره باند سارقان مامورنما با اعتراف به ۷۰ فقره اخاذی از شهروندان توسط پلیس آگاهی دستگیر و به مراجع قضائی معرفی شدند.

محمد نادربیگی اظهار کرد: در پی چندین فقره سرقت به شیوه اخاذی تحت عنوان مأمور پلیس توسط سرنشینان خودروهای مختلف در سطح شهرستان کرج، بررسی موضوع در دستور کار تیم ویژه‌ای از کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی تصریح کرد: با انجام تحقیقات برای کارآگاهان محرز شد که سارقان پس از متوقف کردن خودروهای مال‌باختگان، خود را مأمور پلیس مبارزه با مواد مخدر معرفی و پس از بازرسی بدنی به بهانه اینکه به کارت بانکی آنها پول خرید و فروش مواد مخدر واریز شده کارت عابر آنها را به همراه رمز گرفته و بلافاصله متواری می‌شدند.

رئیس پلیس آگاهی استان البرز با بیان اینکه سارقان پس از دریافت کارت‌های بانکی مال‌باختگان، بلافاصله وجوه آنها را خالی کرده و با آن، طلا و ارز خریداری می‌کردند، تصریح کرد: در ادامه کارآگاهان با تلاش‌های شبانه‌روزی و انجام اقدامات پلیسی همه سارقان شرکت‌کننده در سرقت را شناسایی کرده و با مراجعه به مخفیگاهشان، نامبردگان را حین استعمال مواد مخدر دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل کردند.

وی با بیان اینکه در بازرسی از مخفیگاه متهمان تعداد زیادی کارت عابر بانک و طلاجات کشف شد، خاطرنشان کرد: متهمان پس از انتقال به پلیس آگاهی در ابتدا منکر انجام هرگونه اخاذی و سرقت بودند، اما با مشاهده مستندات مأموران به ناچار لب به اعتراف گشوده و به ۷۰ فقره سرقت به شیوه اخاذی با جعل عنوان مأمور پلیس اقرار کردند.

رئیس پلیس آگاهی استان البرز با بیان اینکه با تلاش کارآگاهان همه مال‌باختگان پرونده شناسایی شده‌اند، متذکر شد: پس از تکمیل پرونده سارقان برای انجام مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      اینا از طایفه فیوجن .

    • بدون نام

      اقادست چنین افرادی که‌مخول‌اسایش.مردم.هستن.باید.قطع.شود.که.برای.دزدان‌درس‌عبرت.بشه.اقای‌قاضی.ناکه.بعد.مدتی.ازادبشه.دوبارادامه‌بده.چونکه‌۷۰درصد‌دوباره ‌خلاف‌میکنن‌اکردست.دوزدباردوم ببرن ..دیگر.به.فکر.خلاف.نمی.افته

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج