جاباما
۱۰۴۱۵۹۰
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

حذف ناباورانه مدودف در روز صعود نادال و ویلیامز

تنیسور روس با شکست مقابل فوکسوویچ در کمال ناباوری در دور نخست رولان گاروس حذف شد اما مرد شماره دو و بانوی شماره ۹ جهان به دور بعد صعود کردند.

خبرگزاری ایسنا: تنیسور روس با شکست مقابل فوکسوویچ در کمال ناباوری در دور نخست رولان گاروس حذف شد اما مرد شماره دو و بانوی شماره ۹ جهان به دور بعد صعود کردند.

در روز دوم تنیس رولان گاروس که بازی‌های دور نخست پیگیری شد، نخستین شگفتی رخ داد و دنیل مدودف، مرد شماره پنج جهان از این رقابت‌ها حذف شد. تنیسور روس برابر فوکسوویچ قرار گرفت و ۳ بر یک مغلوب شد. او دو ست نخست را با نتایج ۶ بر ۴ و ۷ بر ۶ واگذار کرد. در ست سوم با پیروزی ۶ بر ۲ به جبران نتیجه امیدوار شد اما در ست بعدی ۶ بر یک مغلوب شد تا خیلی زود با آخرین گرند اسلم سال خداحافظی کند.

در دیگر دیدار رافائل نادال برابر گویراسیموف قرار گرفت و ۳ بر صفر پیروز شد. مرد شماره دو جهان در دو ست نخست حریفش را با نتایج مشابه ۶ بر ۴ شکست داد. تنیسور اسپانیایی ست سوم را با نتیجه ۶ بر ۲ به نفع خود پایان داد تا به راحتی به دور دوم صعود کند.

دومینیک تیم، شانس سوم قهرمانی مارین چلیچ را ۳ بر صفر شکست داد. تنیسور اتریشی در ست نخست ۶ بر ۴ پیروز شد و دو ست دیگر را با نتایج مشابه ۶ بر ۳ به نفع خود تمام کرد.

گائل مونفیس، تنیسور شماره ۹ جهان ۳ بر یک از الکساندر بابلیک قزاقزستانی شکست خورد و از این رقابت‌ها کنار رفت.

فابیو فونینی و فرانسس تیافوئه از دیگر تنیسورهای مطرح بودند که حذف زودهنگامی داشتند. از طرفی کارن خاچانف، کسپر رود، اشتروف، ساک و کارنیو بوستا به دور دوم صعود کردند.

در دیدار لورنزو جوستینو و کورنتین موته یک رکورد ثبت شد. تنیسور ایتالیایی پس از رقابت ۶ ساعت و پنج‌دقیقه‌ای توانست با نتیجه ۳ بر ۲ حریف فرانسوی‌اش را شکست دهد تا دومین بازی طولانی مدت تاریخ رولان گاروس به ثبت برسد. جوستینو در ست نخست ۶ بر صفر شکست خورد اما در دو ست بعدی ۷ بر ۶ پیروز شد. در ادامه موته توانست با پیروزی ۶ بر ۲ نتیجه را به تساوی برساند. در ست پایانی رقابت نزدیک دو تنیسور ادامه داشت که در نهایت با برد ۱۸ بر ۱۶ جوستینو به پایان رسید.

در بخش بانوان سرنا ویلیامز به مصاف کریستی آن رفت و ۲ بر صفر پیروز شد. تنیسور آمریکایی در ست نخست به سختی از سد هموطنش گذشت و ۷ بر ۶ پیروز شد اما ست دوم را با نتیجه ۶ بر صفر به نفع خود اختصاص داد.

موگوروسا، پلیسکووا و ویتووا حریفانشان را شکست دادند و به دور بعدی راه یافتند. اما آنجلیک کربر مغلوب یووان شد و از این رقابت‌ها حذف شد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج