جاباما
۱۰۴۱۶۴۵
۲ نظر
۵۰۱۱
۲ نظر
۵۰۱۱
پ

جزئیات دام دکتر قلابی برای دختر مقیم سوئد

پلیس پایتخت در جست‌وجوی مردی است كه با معرفی خود به عنوان پزشك قلابی، دختر مقیم سوئد را ۶۰۰دقیقه به گروگان گرفته و اموالش را دزدیده است.

روزنامه جام جم: پلیس پایتخت در جست‌وجوی مردی است كه با معرفی خود به عنوان پزشك قلابی، دختر مقیم سوئد را ۶۰۰دقیقه به گروگان گرفته و اموالش را دزدیده است.

چند روز پیش دختر ۳۵ ساله‌ای با حضور نزد بازپرس دادسرای جنایی تهران از مردی به اتهام آدم‌ربایی و سرقت مقرون به آزار، شكایت كرد. با دستور قضایی تحقیقات در دستور كار پلیس قرار گرفت. شاكی در جریان تحقیقات گفت: «من و خانواده‌ام مقیم كشور سوئد هستیم. پدرم پولدار است و در زمینه تجارت فعالیت دارد.

من هم به عنوان مدیر داخلی شركت او فعالیت می‌كنم. هر سال دو بار برای دیدن اقوام به تهران می‌آیم. اسفند كه به ایران آمدم، به خاطر شیوع كرونا نتوانستم به سوئد بازگردم. یك روز در خیابانی در شمال تهران با مرد جوانی آشنا شدم كه ظاهری شیك و آراسته داشت و می‌گفت پزشك و جراح است. حتی كارت ویزیتش را به من داد. بعد از آن، از طریق واتس‌اپ و تلگرام با وی در ارتباط بودم. كم‌كم به هم علاقه‌مند شدیم تا این‌كه مدعی شد، می‌خواهد با من و پدرم همكاری داشته باشد و سرمایه‌گذاری كند.»

شاكی ادامه داد: «من به گمان این‌كه او پزشكی معتمد است، دعوتش را قبول كرده و به خانه‌اش در شمال تهران رفتم. نیم‌ساعت از حضورم گذشته بود كه به من حمله‌ور شد و مرا داخل اتاقی انداخت و بعد از کتک زدن، دست و پایم را بست و طلاهایی که همراه داشتم را به زور گرفت.

او كیفم را جست‌و‌جو كرد و هرچه دلار و یورو در آن بود را برداشت، سپس چند برگه از دسته‌چکم را كند و به زور از من امضا گرفت. ۶۰۰ دقیقه گروگان او بودم و در این مدت حتی موهایم را تراشید. وقتی از خانه بیرون رفت، با دست و پای بسته خودم را به پنجره رساندم و شروع به فریاد و درخواست كمك كردم. یكی از همسایه‌ها متوجه ماجرا شد و با پلیس تماس گرفت. ماموران كلانتری آمدند و مرا نجات دادند.»

بعد از شكایت این دختر، تحقیقات ادامه یافت و معلوم شد كه خانه دو روز قبل از سوی مرد گروگانگیر اجاره شده است. همچنین مشخص شد مرد آدم‌ربا، پزشك نبوده و دروغ گفته و هدفش اخاذی و سرقت از شاكی بوده است. با توجه به فرار آدم‌ربا، تحقیقات پلیس برای دستگیری و رازگشایی از دیگر ابعاد این پرونده ادامه دارد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      سی و پنج سالش بوده بعد تو خیابون با دکتر آشنا میشه؟!!!!مگه پونزده ساله ای؟!

    • بدون نام

      اشنا شدی وبه خونش رفتی وکاری که نباید بشه شد مگر اسلام نگفته هرجا که دونفر نامحرم خلوت کنن نفر سومی به نام شیطان حضور پیدا مئکند باعقیده اروپایی همه چیز را بر باد دادی

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج