۱۰۴۲۱۷۹
۹ نظر
۵۰۰۲
۹ نظر
۵۰۰۲
پ

AFC: پاختاکور به دنبال دبل تیم‌های تهرانی است

سایت رسمی کنفدراسیون فوتبال آسیا نوشت: با درخشش عیسی آل کثیر، هواداران پرسپولیس شاید دیگر حسرت جدایی آقای گل قبلی خود را نخورند.

خبرگزاری تسنیم: سایت رسمی کنفدراسیون فوتبال آسیا نوشت: با درخشش عیسی آل کثیر، هواداران پرسپولیس شاید دیگر حسرت جدایی آقای گل قبلی خود را نخورند.

سایت رسمی کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) در فاصله چند ساعت تا دیدارهای مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا در منطقه غرب، به پنج نکته مهم این مرحله اشاره کرده که در بخشی از آن آمده است:

پاختاکور به دنبال دبل تیم‌های تهرانی

پاختاکور به‌عنوان یکی از باشگاه‌های پُرماجرای آسیا، در فرمت قبلی مسابقات در سال ۰۳-۲۰۰۲ به مرحله نیمه نهایی رسید و یک سال بعد آن را تکرار کرد. غول‌های تاشکند پس از آن از سال ۲۰۱۰، دوره سختی را در مسابقات قاره‌ای تحمل کردند و شش بار در مرحله گروهی حذف شدند. سال گذشته نشانه‌هایی وجود داشت که قهرمان ازبکستان خودش را به‌عنوان یک قدرت نشان دهد، اما یک گل در وقت اضافه مقابل الاهلی عربستان از صعود آنها به دور حذفی جلوگیری کرد. آنها که یک سال قبل در پلی‌آف کنار رفته بودند، در سال ۲۰۱۹ بسیار بهتر شدند و از حریف چهارشنبه خود یعنی پرسپولیس، چهار امتیاز گرفتند.

AFC: پاختاکور به دنبال دبل تیم‌های تهرانی است

شاگردان شوتا آرولادزه با برتری در دو دیدار نخست خود در سال 2020 به تجدید حیات خود ادامه دادند و به دور حذفی لیگ قهرمانان آسیا بازگشتند. آنها روز شنبه در حالی که با یک گل از استقلال عقب بودند، با نمایشی سرشار از خودباوری به پیروزی 2 بر یک رسیدند و خود را به‌عنوان یک مدعی جدی رقابت‌ها نشان دادند. دیدار بعدی آنها مقابل دیگر تیم ورزشگاه آزادی است و قهرمانان ازبکستان و ایران در دیداری جذاب به مصاف هم می‌روند. پاختاکور به دنبال رسیدن به نخستین نیمه نهایی خود از سال 2004 است و بردن دومین تیم تهرانی در فاصله چند روز اثبات می‌کند که می‌توان روی این تیم بیشتر حساب کرد.

آل کثیر در اوج

زمانی که خبر جدایی علی علیپور بهترین گلزن پرسپولیس در سه سال گذشته و نیز مهدی ترابی هافبک گلزن این تیم در آستانه آغاز مجدد لیگ قهرمانان آسیا منتشر شد، هواداران تیم تهرانی نمی‌دانستند گل‌های تیم‌شان در قطر از کجا می‌آید. عیسی آل کثیر از صنعت نفت آبادان به پرسپولیس آمد و جای علیپور را پُر کرد. زمانی که این تیم شش امتیاز در سه بازی نخست کسب کرد، آل کثیر تنها شوت در چهارچوب دروازه داشت، اما زمانی که این مهاجم خوزستانی گلزنی خود را در هفته ششم دور گروهی مقابل شارجه آغاز کرد، شاید وزنه‌ای از روی شانه‌های او برداشته شد.

AFC: پاختاکور به دنبال دبل تیم‌های تهرانی است

این گل، اعتمادبه‌نفس آل کثیر را افزایش داد و او در مرحله یک هشتم نهایی برابر السد، بیشتر تشنه گلزنی بود. با وجود اینکه تیم قطری بیشتر به سمت دروازه پرسپولیس شوت زد، اما هیچ بازیکنی به آل کثیر که شش شوت در چهارچوب داشت و دو بار توپ را به تیر دروازه زد، نرسید. تلاش‌های این مهاجمِ پُر از اعتمادبه‌نفس در فاصله دو دقیقه تا پایان بازی نتیجه داد و او با گلی که در فاصله‌ای نزدیک به ثمر رساند، پرسپولیس را به یک چهارم نهایی برد. با زدن دو گل در دو بازی، هواداران پرسپولیس شاید دیگر حسرت علیپور را نمی‌خورند و پاختاکور باید نسبت به مواجهه با بازیکنی که اعتمادبه‌نفسش برگشته، هوشیار باشد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      انشاالله موفق باشند مقابل مافیای لنگ به مظلومییت امام حسین هم داد ماست

      پاسخ ها

      • حمید

        حقارت

      • بدون نام

        هه هههههه

      • بدون نام

        دنیا و پرسپولیس .

      • ۶آتیشه

        عجب.کیسه ها دیگه رد دادن....

      • بدون نام

        محبوب ایرانزمین انتقام کیسه میگیرد.

    • واقعیت!

      بهتاش فریبا بعد از باخت تیم استقلال به پاختاکور گفت این تیم ۸ ملی پوش داره و ما به تیم ملی ازبکستان باختیم! ولی اگه پرسپولیس این بازی را ببره لابد میگه این یه تیم محلی از تاشکند است!!!خخخخخ

    • بدون نام!

      ۱۱ بازیکن از پاختاکور همین الان برای تیم ملی ازبکستان دعوت شدند

    • محمدرضا کاکاوند

      خوابشو ببینند برد مال ماست

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج