جاباما
۱۰۴۲۳۶۷
۲ نظر
۵۰۰۳
۲ نظر
۵۰۰۳
پ

نوش‌آبادی: مراقب رخنه نفوذی‌ها باشیم

یک عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس هجمه اخیر رسانه‌ای علیه نمایندگان را پازل و سناریوی مخالفان نظام دانست و گفت که باید همه مراقب رخنه نفوذی‌ها باشیم.

ایسنا: یک عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس هجمه اخیر رسانه‌ای علیه نمایندگان را پازل و سناریوی مخالفان نظام دانست و گفت که باید همه مراقب رخنه نفوذی‌ها باشیم.

حسین نوش‌آبادی در جلسه علنی امروز (چهارشنبه) مجلس در تذکری اظهار کرد: حفظ شأن و منزلت و اقتدار مجلس و دفاع از جایگاه قانونی نمایندگان از وظایف هیأت رئیسه است. هجمه‌های اخیر رسانه‌ای در فضای مجازی علیه مجلس در چارچوب پازل و سناریوی مخالفان نظام و بدنام کردن قوه مقننه و بدبین کردن مردم نسبت به مرکز تصمیم‌گیری قانون ‌گذاری نظام انجام می‌شود.

نوش‌آبادی: مراقب رخنه نفوذی‌ها باشیم

وی افزود: به ملت شریف ایران می‌گویم شما مردم صاحبان اصلی کشور و ولی‌نعمت همه ما هستید. مجلس خانه شماست و حق دارید به عملکرد مجلس و رفتار نمایندگان نظارت داشته باشید. همچنین هر جا لازم دانستید انتقاد کنید و تذکر دهید اما مراقب باشید دشمنان و بدخواهان کشور آدرس غلط ندهند.

نماینده ورامین خاطر نشان کرد: امروز به لطف الهی و هوشمندی مردم پاک‌ترین، سالم‌ترین و انقلابی‌ترین نمایندگان در مجلس یازدهم حضور دارند که دغدغه اصلی آن‌ها باز کردن گره اقتصادی و حل مشکلات معیشتی و تحقق مطالبات مردم است.

نوش‌آبادی توضیح داد: اختصاص برخی امکانات محدود رفاهی در چارچوب مقررات مجلس برای انجام وظایف نمایندگی در نظر گرفته شده که در همه ادوار مجلس معمول و متعارف بوده است پس این نباید افکار عمومی جامعه را از مشکلات اصلی کشور غافل کند. لایه‌های فساد مالی و اقتصادی کشور را باید در جاهای دیگر جست‌وجو کرد.

وی افزود: مردم باید تاوان بی‌تدبیری‌های غلطی را بدهند که نتیجه آن رانت‌خواری‌های گسترده، فرارهای مالیاتی صاحبان ثروت‌های باد آورده، حساب‌های بانکی خارجی برخی مدیران دو تابعیتی در حال و گذشته، سوءاستفاده از ارزهای دولتی، عدم بازگشت وام‌های کلان بانکی بی‌ضابطه به ویژه خواران و صاحبان ثروت و قدرت، حیف و میل بیت‌المال، متصرفین اموال عمومی و اسراف در برخی دستگاه‌ها، قاچاق گسترده ارز و کالا و خسارت‌های مالی فراوان ناشی از سوء مدیریت ناکارآمد شده است؛ همه باید مراقب رخنه نفوذی‌ها باشیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      هر کسی که تا کنون خورده و برده ، تریبون داشته و دم از مبارزه با فساد زده ، خواسته رقیب رو از گردونه حذف کرده تا خود بخورد ! شفاف سازی ، مطبوعات ازاد ، تنها راه مبارزه با ویژه خواری است ونه تشکیل ستاد مبارزه با .....

    • بدون نام

      این نوش آبادی نمیخواد دست از سر قدرت بر داره. ول کن نیست

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج