اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۰۴۲۵۴۷
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

سه عامل اصلی افزایش قیمت طلا و سکه

کشتی آرای با بیان اینکه افزایش تقاضا در بازار طلا و سکه موجب افزایش حباب سکه شده است از حباب یک میلیون و ۷۰۰ هزار تومانی سکه طرح جدید خبر داد.

خبرگزاری تسنیم: کشتی آرای با بیان اینکه افزایش تقاضا در بازار طلا و سکه موجب افزایش حباب سکه شده است از حباب یک میلیون و ۷۰۰ هزار تومانی سکه طرح جدید خبر داد.

محمد کشتی آرای درباره وضعیت بازار طلا و سکه در روز جاری اظهار داشت: امروز قیمت هر اونس طلای جهانی با ۹ دلار افزایش به ۱۸۹۵ دلار رسید ضمن اینکه قیمت طلا و سکه در بازار داخلی باتوجه به افزایش قیمت ارز و افزایش چشم گیر تقاضا با حباب زیادی همراه شده است.

وی با اشاره به حباب بالای یک میلیون تومان نیم سکه و ربع سکه بهارآزادی افزود:‌ افزایش تقاضا در بازار و عدم عرضه مناسب موجب شده تا حباب سکه امروز به یک میلیون و ۷۰۰ هزار تومان برسد این درحالی‌است که روز گذشته در همین ساعات حباب سکه یک میلیون و ۴۰۰ هزار تومان بود.

نایب رئیس اتحادیه طلا و جواهر گفت: امروز (پنج‌شنبه) با توجه به قیمت اونس جهانی و قیمت دلار در بازار آزاد، قیمت سکه بهار آزادی طرح قدیم ۱۳ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان، سکه بهار آزادی طرح جدید ۱۵ میلیون تومان، نیم سکه بهارآزادی ۸ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان، ربع سکه بهارآزادی ۵ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان و سکه یک گرمی نیز ۲ میلیون و ۵۳۰ هزار تومان است.

کشتی آرای همچنین تأکید کرد: قیمت هر مثقال طلای آبشده ۵ میلیون و ۸۳۵ هزار تومان، هر گرم طلای ۱۸ عیار یک میلیون و ۳۴۶ هزار تومان و هر گرم طلای ۲۴ عیار نیز یک میلیون و ۷۹۳ هزار تومان است.

وی تصریح کرد که افزایش قیمت اونس جهانی طلا، افزایش قیمت ارز و افزایش تقاضا سه عامل مهمی هستند که باعث افزایش قیمت طلا و سکه در بازار داخلی شده اند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج