۱۰۴۲۹۲
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

صادقیان: در ایران فقط پرسپولیس بازی میکنم

ها‌فبک تیم ملی می‌گوید کی‌روش حق دارد از برخی مسائل ناراحت شود.

خبرگزاری ایسنا: ها‌فبک تیم ملی می‌گوید کی‌روش حق دارد از برخی مسائل ناراحت شود.

پیام صادقیان درباره شرایط اردوی تیم ملی در آفریقای جنوبی، اظهار کرد: همه چیز خوب پیش می‌رود. امکاناتی که کمپ فعلی دارد بسیار مناسب است. در ابتدا ۱۰ نفر بیشتر نبودیم، اما با آمدن بازیکنان تیم‌های فولاد، تراکتورسازی و استقلال الان وضعیت بهتری در اردو حاکم است و تمرین‌های خود را منظم انجام می‌دهیم.

او درباره نحوه تمرین‌های بدنسازی تیم ملی گفت: تمرین‌ها واقعا پر فشار است، اما در عین حال اگر فشاری به بازیکنان وارد می‌شود اصولی است. بیشتر تمرین‌های هوازی را انجام می‌دهیم. خود من در این چند سال نمونه‌ای از این تمرین‌ها را در ایران ندیده‌ بودم. تست‌ها کاملا متفاوت است و خیلی از کارهای بدنسازی را با توپ انجام می‌دهیم.

صادقیان درباره این که کارلوس کی‌روش به خاطر استارت اردو با تنها ۱۰ بازیکن ارزیابی منفی از این اردو داشته، گفت: سرمربی تیم ملی حق دارد که ناراحت باشد. او همه بازیکنانی که دعوت کرده بود را در این اردو نیاز داشت و همین الان هم ملی‌پوشان سپاهان بین ما نیستند. او حتما چیزی می‌دانست که ۲۸ بازیکن را دعوت کرد و انتخاب آفریقای جنوبی هم برای برپایی این اردو بی مورد نبود.

ها‌فبک ملی‌پوش پرسپولیس در پاسخ به این سوال که برای فصل آینده چه تصمیمی خواهد گرفت؟ گفت: یک سال دیگر با پرسپولیس قرارداد دارم. زمانی که از این اردو برگردیم شاید خیلی از مسائل روشن شود. مسلما در ایران فقط برای پرسپولیس بازی می‌کنم و در قراردادم هم بندی وجود دارد که اگر پیشنهاد خوب خارجی داشتم می‌توانم از پرسپولیس بروم. خود علی دایی در تیم‌های بزرگی بازی کرده و از این مسائل به خوبی آگاه است.

او در پایان گفت: در این فصل سال سختی را پشت سر گذاشتیم. مشکلات مالی هنوز پا برجاست و امیدوارم که مدیران برای فصل آینده که پرسپولیس در آسیا هم حضور دارد تیم خوبی را ببندد. دیگر شاهد چنین مسائلی نباشیم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج