۱۰۴۳۲۰۶
۱۶ نظر
۵۰۰۱
۱۶ نظر
۵۰۰۱
پ

پرسپولیس؛ تو بِبَر، پایکوبی‌اش با ما

پرسپولیس در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا بر خلاف تصور نمایندگان حوزه خلیج فارس، تیمی مقتدر و «درجه یک» تا اینجای کار بود. تیمی که قواعد بازی در لیگ قهرمانان آسیا را رعایت کرد، مسابقه به مسابقه جلو رفت و حریفانش را سر بزنگاه شکست داد.

خبرورزشی: پرسپولیس در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا بر خلاف تصور نمایندگان حوزه خلیج فارس، تیمی مقتدر و «درجه یک» تا اینجای کار بود. تیمی که قواعد بازی در لیگ قهرمانان آسیا را رعایت کرد، مسابقه به مسابقه جلو رفت و حریفانش را سر بزنگاه شکست داد.

حتی رفقای ایران در کنفدراسیون فوتبال آسیا (که بعید می دانیم در این ارگان بین‌المللی رفیقی هم برای ما باقی مانده باشد) باور نمی‌کردند نماینده ایران موفق شود السد تیم پرستاره قطری را شکست بدهد یا پاختاکور این‌طور مقابل پرسپولیس زانو بزند.

درخشش یک مهاجم تازه از راه رسیده که کمتر کسی به شکوفا شدن او در پرسپولیس و لیگ قهرمانان امید داشت نیز یک اتفاق تازه دیگر بود. آسیا، مهاجمی به نام عیسی آل‌کثیر را در دوحه شناخت که گزارشگران عربی، از او به عنوان یک «علی دایی نوین» یاد می‌کردند.

پرسپولیس؛ تو بِبَر، پایکوبی‌اش با ما

حالا شادی خاص آل‌کثیر که چندین بار پس از دیدار با پاختاکور دلایل آن را تشریح کرده بود با واکنش شدید و عجیب کنفدراسیون فوتبال آسیا مواجه شد؛ ۶ ماه محرومیت به استناد تبصره‌های ویژه درباره ماجرای نژادپرستی برای بازیکنی که ستاره بی‌چون‌و‌چرای تیمش بود؛ آن هم درست ۲ ساعت پیش از حساس ترین بازی پرسپولیس در نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان آسیا. در واقع اوج نامردی و بی‌رحمی سعودی‌های پرنفوذ در قلب AFC که هرگز حاضر نیستند فوتبال را مردانه مقابل تیم های ایرانی بازی کنند.

سعودی‌هایی که یاد گرفته‌اند با فن و فنون تکل از پشت به تیم‌های ایرانی ضربه بزنند. آنهایی که کرسی‌های مهم AFC را اشغال کرده‌اند مقابل مدیران هیچ‌کاره و تماشاگر فوتبال ایران، خوش رقصی می کنند و رئیس بحرینی کنفدراسیون فوتبال آسیا هم از خدا خواسته، پشت همان سعودی‌هایی سنگر می‌گیرد که چشم دیدن موفقیت تیم‌های ایرانی را ندارند.

می‌دانیم حفظ روحیه و توان جنگندگی در این شرایط برای پرسپولیسی‌ها سخت است اما گویا ما آفریده شده‌ایم برای سختی کشیدن؛ برای دیدن حق‌خوری‌های آشکار در فوتبال آسیا و البته سکوت و دم نزدن. انگار ما را به دنیای فوتبال آورده‌اند تا فقط در بازی‌های پشت صحنه، شاهد و ناظر لابی‌های کثیف سعودی‌ها باشیم و یک کلمه هم حرف نزنیم اما شیرین و غیرقابل توصیف خواهد بود که در چنین شرایط اسف بار و سختی، حق‌مان را بگیریم.

دردسر بزرگی است اما طعم گس شکست اگر زیر زبان سعودی ها مزه کند، آن وقت حلاوت یک پیروزی بزرگ در شرایط نابرابر برای ما تاریخی خواهد بود. پس نترسیم و برویم در زمین بجنگیم؛ مقابل عربستانی هایی که تا دنیا دنیاست، فوتبالشان نصف فوتبال ایران پرافتخار در آسیا نخواهد بود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      خیلی ها منتظر باخت و حذف این تیم هستن ؟ دلیل هم داره . به اون هایی هم که همچین حسی دارن خرده نگیرید. انقدر ناعدالتی شد در این لیگ انقدر یک طرفه حال دادن به این تیم همه کینه از این تیم گرفتن. شد اینی که نباید میشد . دست پخت خود مسئولینه اون ها بیان جواب بدن

      پاسخ ها

      • م م

        چه حالی به کی حال دادن انقدر که هوای استقلال رو داشتن مال پرسپولیس رو نداشتن.تبهتی مسموم سپاهان.پنالتیهای استقلال اینهارو فراموش کردید.باز هم به امید یزدان تو دهنی میزنیم به عربها کنفدراسیون اسیا

      • منطق

        خدا عقل بده
        برو ببین سهمیتونو چ جوری گرفتید
        استاد توهمید شماها بخدا

      • kordook

        بخدا قسم که جواب ظالمای داخلی و اسیایی رو با بردمون میدیم و روسیاهی بمونه واسه مخصوصا اون بدبختای عقده ای داخلی

      • علیرضا

        ناعدالتی بالاتر از حذف پارس جنوبی از لیگ برتر به قیمت سهمیه گرفتن کیسه؟

    • بدون نام

      کیسه کجای بگی وزیر لابی کرده

    • عشقپولیس

      خواهشا ماجرا را ربط ندین به سعودی های بیچاره هرچی میشه گردن اونا نندازین از داخل خیانت شده یه سری که خودشون هیچی نمیشن با فوتبال جوانمردانه میخوان با نامردی تیم رقیبو از پای دربیارن این چند روزه کانال ها و پیج های استقلالی فضای مجازی رو پرکردن از تیتر حرکت نژاد پرستانه آل کثیر در حالی که خودشون قبلا هم این شکل از خوشحالی رو از آل کثیر در نفت آبادان دیده بودند خائنین پست فطرت وطن فروش

    • تاجدار

      اقدام ای اف سی واقعا ظالمانه است ولی مستند ای اف سی در محروم کردن آل کثیر منو یاد فحاشی ها و توهین های نژادپرستانه تماشاگران پرسپولیس در ورزشگاه آزادی میندازد! چوب خدا صدا ندارد!!!

      پاسخ ها

      • بدون نام

        تقصیر خودشونه که نمی دانند با پاختاکور
        که بیشترشان چشم بادامی هستند نباید
        این شادی گل و انجام داد.
        هر کاری تو ایران میکنی و که نباید خارج
        از ایران هم انجام بدی

    • فوتبالی

      همانطور که از پشت به شهرخودرو تکل زدین،به سپاهان تکل زدین،به استقلال تکل زدین،به تراکتور و فولاد...تکل زدین،بله بازی روزگاره،این تکل از پشت جواب خطای خشن شما روی عدالت بود که اتفاق افتاد....ی عاشق فوتبال...

      پاسخ ها

      • بدون نام

        داداش آدرس ساقی خوبت را به ما هم بده عزیز

      • منطق

        بگو ی عاشق متوهم فوتبال
        خجالت بکش تورو خدا
        ی نگاه ب سهمیتون بنداز ی عاشق فوتبال
        ی نگاه ب ریخت و پاش چندسالتون بنداز
        ی نگاه ب بچه بازی اسطورتون بنداز

      • بدون نام

        ادرس میخای؛بابا مسعود لنگی

      • بدون نام

        آدرس میخوای بابا محمود

    • بدون نام

      خدایی ببرین مااستقلالیاهم میریزیم امشب بیرون به شادی

    • بدون نام

      درود بر عربستان

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج