اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۰۴۳۴۳۱
۱۴ نظر
۵۰۰۴
۱۴ نظر
۵۰۰۴
پ

ستاره آبی قربانی پنجره بسته استقلال می‌شود؟

مهدی قایدی مهاجم ریزنقش و تاثیرگذار تیم استقلال که در این فصل عملکرد فوق‌العاده‌ای داشت مورد توجه چند تیم عربی قرار گرفته است.

خبرگزاری میزان: مهدی قایدی مهاجم ریزنقش و تاثیرگذار تیم استقلال که در این فصل عملکرد فوق‌العاده‌ای داشت مورد توجه چند تیم عربی قرار گرفته است. زمانی که احمد سعادتمند مدیرعامل باشگاه بود اعلام کرد قایدی را زیر پنج میلیون دلار نمی‌فروشد هرچند پس از مدتی، حرفش تغییر کرد و این طور گفت که اگر مجبور شود، حتی روی فروش این بازیکن هم حساب باز می‌کند. البته پس از برکناری او شاید مدیران استقلال بیشتر از قبل به فروش این بازیکن فکر کنند.

از گوشه و کنار باشگاه استقلال خبر می‌رسد به علت بدهی‌های زیاد مخصوصا بدهی به شفر که باعث بسته شدن پنجره نقل و انتقالات آبی‌پوشان شد، مدیران این باشگاه به دنبال فروش تعدادی از بازیکنان خود هستند تا بتوانند با پول فروش او بدهی‌های باشگاه و شفر را پرداخت کنند.

این در حالی است که خط حمله استقلال پس از سال‌ها دچار یک ثبات شده بود و زوج دیاباته و قایدی عملکرد خوبی در این فصل داشتند. دیاباته با ۱۵ گل در لیگ نوزدهم آقای گل شد و مهدی قایدی با ۱۰ پاس گل یکی از بهترین پاسور‌های لیگ برتر لقب گرفت.

دیاباته پس از حذف استقلال از لیگ قهرمانان آسیا به کشور فرانسه سفر کرد و بازگشت او مشخص نیست چون هنوز مبلغی از قرارداد خود را دریافت نکرده است و می‌تواند در صورت عدم پرداخت به موقع باشگاه قرارداد خود را به صورت یکطرفه فسخ کند. حالا هم شایعاتی در مورد مهدی قایدی به گوش می‌رسد و برخی اعتقاد دارند این ستاره آبی هم در آستانه فروش قرار دارد. اتفاقی که اگر رخ بدهد، زوج طلایی خط حمله استقلال در لیگ نوزدهم را دیگر در این تیم نمی‌بینیم.

مدیران باشگاه باید فکری به حال رفع این مشکلات کنند زیرا قایدی به بازیکنی بدون جانشین در استقلال تبدیل شده و جدایی او به قصد تسویه حساب با طلبکاران، لطمه‌ها و آسیب‌های شدیدی به بدنه باشگاه وارد می‌آورد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • مهدی نظری

      قاعدی نه کل تیم بفورشند که خیال هوادارا راحت بشه منحل کنند خوب میشه بعدراحتر به تیم سوگلی شون میرسند

      پاسخ ها

      • سینیور

        دلاکِ بی منطق. چرا بی روغن سرخ میکنی؟! اینکه تیم دوزاری و همیشه در حاشیه شما توانایی مدیریت بحران نداره ، چه ربطی به پرسپولیس داره. انگار شاگرد تنبل کلاس از اینکه رد شده ، داد و بیداد کنه که چرا شاگرد اول رفته کلاس بالاتر و من نرفتم. شما استقلالی ها قشنگ دارید نقش بچه ی لوس و ننر وزارت خونه رو بازی میکنید که هرچی هم بیشتر بهتون بها میدن، وقیح تر میشید و طلبکار تر. جمع کنید خودتونو با این همه توقع بیجا!!

      • جمبو

        انگاربه پرسپولیس بدهکاریدعجب حرفیه گندکاری خودتون روبه پرسپولیس نچسبونید

      • بدون نام

        نابود شین راحت شیم ازتون
        هر روز یه حاشیه دارین
        فوتبال مملکتو به گند کشیدین

      • ۶تایی کیسه فساد اس دق لال حقیر صغیر سوزش پوکر

        هه هه هه هه هه هه هه
        گریه نکن!
        بزرگ بشی فراموش می کنی

    • بدون نام

      درپیتا مگه چند میرزن؟

      پاسخ ها

      • مهدی

        ببینیم فینال چه غلطی میکنید دوم بشید واسه شما قهرمانی حساب میشه

      • بدون نام

        مکه‌ توفضولی لنگی

    • بدون نام

      کیسه برو تو غار... زمانایی که کرور کرور بازیکن میخریدید و ما فقط نگا میکردیم کجا بودی؟از نکونام و آندو جباری گرفته تا جانواریو عنایتی رحمتی.... یه زمانی نامی ترین بازیکن ما علیرضا محمد بود!!!! اونموقع وزیر مشکل نداشت؟ اونموقع کی سوگلی بود؟؟؟ زمانی که با مموتی و امیرمافیا جام میگرفتید چرا ازین حرفا نمیزدید؟؟؟
      زمانی که با ناصرحجازی تو اسیا برا نیمه نهایی و فینال میزبانی میگرفتن واستون اخرشم میباختید سوگلی کی بود؟؟ اونموقع چرا لال بودید؟؟؟ دیشب مشخص شد کی حقه و کی باطل... خدا جای حق نشسته...

      پاسخ ها

      • بدون نام

        دوستان پرسپولیسی ضمن تبریک قهرمانی من ترسم ازینه که پاداش قهرمانی پرسپولیس بعداز وصول از afc صرف بدهیهای اس دق لال بشه. بالاخره وزیر هوای بچه تنبل خودشو(اس دق لال) بیشتراز همه داره حتی برای فرار از استیضاح.

      • بدون نام

        میدونید چرا به ما ها میگن جهان سومی ها چونکه از گرسنگی بی پولی گرانی بیکاری زیر خط فقر نصف جمعیت ایران تو سطل زباله دارن دنبال یه لقمه غذا می‌گردن بعد این آقایون دلشون به چی خوش کردن بخدا لذت این فوتبال فقط و فقط مال اون بازیکنایی هست که قرارداد میلیاردی میبندن تو بهترین جاي شهر زندگی میکنن بهترین لباس میپوشن هه هه به ریش امثال شماها میخندن شماها فکر آینده خودتون باشید بیچاره‌ها اگه

    • احسان

      کیسه روکلامنحل کنیدبابا.بودونبودش یکسانه

    • omiid..عشقپولیس

      غــار توورا میخوواند...کیـــــــسه حقیـــــررر...

    • بدون نام

      امیدوارم خداجوابشونو بده

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج