adexo3
۱۰۴۳۴۸۲
۵ نظر
۵۰۱۲
۵ نظر
۵۰۱۲
پ

تهران رکورد مرگ کرونایی را شکست

رئیس کمیته سلامت شورای شهر تهران می‌گوید روز گذشته ۱۳۶ تهرانی بر اثر کرونا فوت کرده اند که از زمان شیوع این بیماری تاکنون بالاترین میزان مرگ و میر است. این در حالی است که روز گذشته بر اساس آمار وزارت بهداشت کرونا در کل کشور ۱۷۹ قربانی گرفته؛ یعنی ۷۶ درصد قربانیان متعلق به تهران بوده. همزمان، اعضای شورای شهر، خواستار تعطیلی دوهفته‌ای تهران به جای یک هفته شده اند.

انتخاب: رئیس کمیته سلامت شورای شهر تهران می‌گوید روز گذشته ۱۳۶ تهرانی بر اثر کرونا فوت کرده اند که از زمان شیوع این بیماری تاکنون بالاترین میزان مرگ و میر است. این در حالی است که روز گذشته بر اساس آمار وزارت بهداشت کرونا در کل کشور ۱۷۹ قربانی گرفته؛ یعنی ۷۶ درصد قربانیان متعلق به تهران بوده. همزمان، اعضای شورای شهر، خواستار تعطیلی دوهفته‌ای تهران به جای یک هفته شده اند.

رئیس کمیته سلامت شورای شهر تهران خواستار اعمال محدودیت‌های دوهفته‌ای در تهران شد؛ در جلسه شورای شهر، محسن هاشمی رئیس شورا نیز همین درخواست را مطرح کرده بود. این درخواست ها به دلیل رکوردزنی نگرانی ها از افزایش روزافزون بیماران کرونایی است. همزمان برخی می گویند محدودیت های اعمال شده در تهران کافی نیست و این شهر باید به صورت «کامل» دو هفته تعطیل شود.

ناهید خداکرمی صبح امروز در تذکر پیش از دستور خود با اشاره به اتخاذ محدودیت های کرونایی در تهران گفت: روز گذشته محدودیت یک هفته ای از سوی استانداری برای تهران صادر شد اما اتخاذ این محدودیت ها، نگرانی هایی را به همراه دارد و سوال مطرح است که آیا با تعطیلی یک هفته ای می توان اپیدمی را کنترل کرد که جواب آن خیر است.

وی گفت: با چند اپیدمیولوژیست صحبت کردم و آنها معتقدند که تعطیلات یک هفته ای فقط فراز و فرود در سیر اپیدمی ایجاد می کند. اگر نتوانیم این محدودیت ها را درست کنترل کنیم بعد از آن باز هم شاهد اوج بیماری خواهیم بود و باید به مسئولان گفت که اگر نمیتوانند کار و تصمیم بهتری داشته باشید، همان اپیدمی گله ای را دنبال کنید.

رئیس کمیته سلامت شورای شهر تهران با بیان اینکه وضعیت تهران قرمز است و ۱۳۶ تهرانی روز گذشته از این بیماری فوت کردند ادامه داد: برای مهار شیوع کرونا لازم بود که به جای یک هفته، دو هفته تهران تعطیل شود.

خداکرمی با بیان اینکه این در حالی است که اگر مسافرت ها محدود نشود مجددا شاهد حرکت ویروس به سمت نقاط پاک کشور خواهیم بود افزود: درست است که احیای اقتصادی مهم است اما جان مردم مهمتر است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      بهتر

      پاسخ ها

      • بدون نام

        اون وقت انتظار داریم نژادپرست نباشیم؟
        بابا ما چشم دیدن خودمونم نداریم چه رسه به نژاد و ملیت دیگه

    • بدون نام

      تو تهران پارتی ها و جشن تولدها و عزاداریها و مسافرتها که به راهست اگه رکورد نمیشکست عجیب بود ضمن اینکه تو تهران خود مترو یه عامل انتقال ویروسه جمعیت زیاد تو فضای کم حالا همه کسانی هم که کرونا میگیرن نمیمیرن اما شنیدم اثر ریویش از بین نمیره

    • بدون نام

      الان دو سوم جمعیت تهران رو شهرستانیها تشکیل میدن که مدام درحال تردد به شهرهای خودشون هستند و اجازه نمیدن که این زنجیره کرونا قطع بشه .حالا هم اگر چند هفته هم تعطیل بشه باز اینها پا میشن میرن شهرهای دیگه یا یک عده آدمای بی فکر همه ی تعطیلی رو میرن مسافرت .اصلا باید ورودی و خروجی تهران رو ببندند و مانع تردد مردم بشن

    • ناشناس

      لطفا دوهفته تمام ادارات وکارخانجات را تعطیل و تمامی خروجی های شهر بسته و قرنطینه کامل کنید

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج