جاباما
۱۰۴۳۶۵۰
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

حیدری: لابی پرسپولیس در آسیا فقط خدا است

بازیکن اسبق تیم فوتبال پرسپولیس ایران درباره راهیابی سرخ پوشان به فینال لیگ قهرمانان آسیا توضیحاتی را ارائه کرد.

باشگاه خبرنگاران: بازیکن اسبق تیم فوتبال پرسپولیس ایران درباره راهیابی سرخ پوشان به فینال لیگ قهرمانان آسیا توضیحاتی را ارائه کرد.

سپهر حیدری بازیکن اسبق تیم فوتبال پرسپولیس ایران در رابطه با عملکرد قرمز پوشان مقابل تیم النصر عربستان و راهیابی به فینال لیگ قهرمانان آسیا بیان کرد: مسابقه شب گذشته یک بازی بسیار خاطره انگیز بود. به نظر من این خوشحالی و پیروزی تا ابد از ذهن هیچ هواداری پاک نخواهد شد. با شوکی که ۲ ساعت قبل بازی به تیم پرسپولیس وارد شد اگر هر تیم دیگری به جای سرخ‌ها بود تمرکزش از بین می‌رفت. کادر فنی پرسپولیس تیم حریف را بسیار خوب آنالیز کرده بود و از کناره‌ها به النصر فشار آورد و همین باعث شد تا عبدی که در بازی شب گذشته جانشین عیسی آل کثیر بود، از ارسالی که بشار رسن به خوبی استفاده کند و به گل برسد.

سرخ‌ها دل ملت ایران را شاد کردند

او در رابطه با ۱۰ نفره شدن پرسپولیس و ۱۲۰ دقیقه بازی پر فشار و نفس گیر اظهار کرد: کادر فنی سرخ پوشان بی نظیر کار کرد. بازیکنان در اوج خستگی و پس از اخراج احسان پهلوان توانستند بسیار خوب در وقت‌های اضافه بازی کنند. آن‌ها میخواستند که فقط برنده بازی باشند و دل تمام ایرانی‌ها را شاد کنند. اینکه بازیکنان پس از ۱۰ نفره شدن توانستند بازی را به ضربات پنالتی برسانند، از هوش بالای آن‌ها است.

تک تک بازیکنان در ضربات پنالتی عالی بودند

او ادامه داد: حامد لک در ضربات پنالتی بسیار خوب بود. تمامی بازیکنان بسیار حرفه‌ای پنالتی زدند. حیف این تیم است اگر قهرمان نشود، اما من مطمئن هستم که این تیم قهرمان می‌شود، چون آن‌ها می‌خواهند با تمام وجود به خاطر هواداران قهرمان شوند.۲۹ آذر برای ایرانی‌ها روز بسیار خوبی خواهد بود.

امیدوارم عیسی بخشیده شود

حیدری درباره لغو محرومیت آل کثیر و خوشحالی بعد از گل او مقابل پاختاکور ازبکستان بیان کرد: متأسفانه کشور ما لابی قدرتمندی در کنفدراسیون فوتبال آسیا ندارد که بتوانیم حرف خود را به کرسی بنشانیم. ثباتی در این کنفدراسیون وجود ندارد. عیسی همین خوشحالی را در گذشته نیز انجام می‌داد و این موضوع برای دیروز و امروز نیست که درست چند ساعت قبل بازی بخواهند کلیدی‌ترین بازیکن ما را محروم کنند. این یک شیطنت بزرگ از طرف عربستان بود، اما پرسپولیس این کار آن‌ها را در مستطیل سبز پاسخ داد.

او در پایان خاطر نشان کرد: احساس می‌کنم موضوع محرومیت آل کثیر حل شود، چون از نظر من دست‌های پشت پرده می‌خواستند که عیسی فقط مقابل النصر بازی نکند. اگر لابی عربستان AFC است، لابی پرسپولیس فقط خدا است. ممنون از هوادارانی که از تیم پرسپولیس حمایت کردند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج