۱۰۴۳۸۳۸
۱۶ نظر
۵۰۱۲
۱۶ نظر
۵۰۱۲
پ

پدر در بهشت زهرا با چاقو به جان پسرش افتاد

ظهر شنبه ۱۲ مهر، گزارش درگیری خونینی بین یک پدر و پسر در بهشت زهرای تهران به پلیس اعلام شد و دقایقی بعد نیز مأموران پلیس راهی محل شدند. نخستین بررسی‌ها نشان می‌داد مرد میانسال در یک درگیری پسر ۲۵ ساله‌اش را با ضربات متعدد چاقو مجروح کرده است.

روزنامه ایران: ظهر شنبه ۱۲ مهر، گزارش درگیری خونینی بین یک پدر و پسر در بهشت زهرای تهران به پلیس اعلام شد و دقایقی بعد نیز مأموران پلیس راهی محل شدند. نخستین بررسی‌ها نشان می‌داد مرد میانسال در یک درگیری پسر ۲۵ ساله‌اش را با ضربات متعدد چاقو مجروح کرده است.
پسر جوان که بشدت مجروح شده بود به بیمارستان منتقل شد و تحت درمان قرار گرفت. از سویی مرد میانسال که عامل این درگیری خونین بود به دستور بازپرس جنایی، بازداشت شد.
او در تحقیقات گفت: من یک دختر ۱۵ ساله داشتم که حدود یک سال قبل یعنی صبح پنجشنبه ۱۱ مهر سال ۹۸، خودش را از طبقه چهارم محل سکونتمان به پایین انداخت و مرد.
دخترم کوهنورد بود او ساعتی قبل از خودکشی در حال قدم زدن با پسر جوانی در خیابان بود که ناگهان برادر ۲۵ ساله‌اش او را می‌بیند و با عصبانیت و تهدید دخترم را در خیابان دنبال کرد همین موضوع باعث شد دخترم از ترس فرار کند، اما او وقتی به خانه آمد طوری ترسیده بود که خودش را از پشت بام به پایین انداخت و خودکشی کرد.
مرد میانسال ادامه داد: در تمام این مدت پسرم را مقصر مرگ دخترم می‌دانستم اگر آن روز او با خواهرش برخورد نمی‌کرد الان دخترم زنده بود. در این یک سال عذاب وجدان لحظه‌ای مرا رها نکرد. امروز در سالگرد مرگ دخترم وقتی به بهشت زهرا و بر سر مزار او رفته بودیم با پسرم درگیر شدم و او را با چاقو زدم. می‌خواستم انتقام مرگ دخترم را از او بگیرم.
بدین‌ترتیب به دستور بازپرس ساسان غلامی، مرد میانسال به اتهام شروع به قتل در اختیار کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی پایتخت قرار داده شد. همچنین بازپرس شعبه سوم دادسرای امور جنایی تهران دستور تحقیق از شاهدان این درگیری را صادر کرد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      جامعه و فرهنگ و تناقض هایی در متن جامعه ما هست که داریم به سمت منجلاب حرکت میکنیم

    • بدون نام

      آزادش کنید قتل که نکردعصبی بودپدربودعاشق دخترش وخانواده اش بود.سبک شد

      پاسخ ها

      • بدون نام

        کاش همه مرداا اینقدر منطقی بودن مثل پدر این دختر .همونجور ک اقایون ب یک همصحبت یا همدم نیاز دارن ما خانونا هم نیاز داریم لطفا بجای غیرتی شدن بی مورد فقط گوشزد کنید ک این ارتباط ها ب فساد کشیده نشه وگرنه درددل کردن ک اشکالی نداره .اگر الان کامنت منفی نزارید درجوابم

      • ************shanjani ********

        .. مقصر .. همین پسر مردِ میانسال میباشد..که باعث کشته شدن دخترش شده..

      • بدون نام

        این آقا اون موقع که برادره براش شاخ و شونه میکشید کجا بود که جلوش رو بگیره؟؟؟
        یک دفعه که غیرتی نمیشه
        یکدفعه که دختره از برادرش انقدر نمیترسه که خودکشی منه
        این ریشه داره
        حالا یادش افتاده پدر بود و برادر نباید دخالت میکرد؟؟؟

    • بدون نام

      اگه یه دختر یاپسر فرقی نمیکنه باپدر ومادرش راحت باشه وبتونه باهاشون درد دل کنه، تا بیست سالگی سراغ کسی نمیره، بعدشم بخاد بره مطمعن باشن باهاشون مشورت میکنه، متاسفانه پدرمادرش بعضیاشون زیادی غیرتین، اینم نتیجش داداشه خودش تابه حال باختری حرف نزده

    • بدون نام

      اخه مردم دختر ۱۵ ساله با پسر میگرده به کجا داریم میریم ما
      حق پا پسره بود منم بودم همینکار میکردم پدرو باید زندانی کنند

    • بدون نام

      درود بر اين پدر عاشق

    • بدون نام

      در ایران روابط دختر و پسر با عرف و شریعت دین در تضاد است بخاطر همین خانواده ها دچار دوگانگی شده و قابلیت هضم این مسائل رو ندارند.

    • بدون نام

      وقتی پسرتو طوری تربیت میکنی که تو کار خواهرش دخالت کنه نتیجه همین میشه اگه با اولین دخالت وفضولی میزدی تو دهن پسرت میگفتی به تو ربطی نداره الان دختر بینوا زنده بود

    • فرهاد

      دم پسرت گرم

    • بدون نام

      تهران = خشونت

    • م.ف

      دختر حق صحبت کردن داده چقد باید در خانه بمانه این کشوری بود که دخترا در سن 16به خانه بخت می رفتن الان چه چرا دختر 15 ساله به زیر خاک بره می تو نست خو شبخت و فرزندانی خوب تحول جامعه بده کی مسووله دولت مجلس همه قوا روزی باید جواب خداوند رو نه در این دنیا بلکه در اخرت عمر مثل برق می کذ ره اقایون مسوولان

    • شریف

      حتی اگر خواهرتم دیدی با کسی قدم میزنه باید خودتو بزنی به ندیدن ، پسره احمق برا خاهرش چاقو کشیده !

    • بدون نام

      آفرین به تو پدر که به دخترت ارزش میدی روح دخترت شاد

    • بدون نام

      دختر خوب در صورتی خوب است که هر قدمی که بر میدارد باید با مشورت پدر و مادر و برادر باشد حتی اگر با پسری مورد علاقه اش باشد حتما با پدر و مادر مشورت کند چرا دختر ۱۵ ساله تجربه زندگی و دوستی با همه کس ندارد و فریب میخورد من حق میدم ب پسره پدر چرا دخترش را با ادب تربیت نکرد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج