۱۰۴۴۲۳۶
۳ نظر
۵۰۰۲
۳ نظر
۵۰۰۲
پ

نقشه‌ شوم النصر علیه نماینده ایران در آسیا

سعودی‌ها می‌دانند خودشان چه نفوذی در آسیا دارند؛ به همین دلیل خبرنگار عربستانی توئیت می‌کند، شیخ سلمان بحرینی برای مسئله شکایت النصر از باشگاه پرسپولیس، دستور ویژه صادر کرده است.

خبرورزشی: سعودی‌ها می‌دانند خودشان چه نفوذی در آسیا دارند؛ به همین دلیل خبرنگار عربستانی توئیت می‌کند، شیخ سلمان بحرینی برای مسئله شکایت النصر از باشگاه پرسپولیس، دستور ویژه صادر کرده است.

در سال‌های گذشته به ویژه در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا، تیم‌های عربی را متاسفانه بد عادت کردیم. آنها عادت کرده بودند تحت هر شرایطی تیم‌های ایرانی را شکست بدهند و فاتحه‌ای هم به مناسبت حذف ما قرائت کنند؛ غافل از اینکه قرار نبوده و نیست همیشه در بر یک پاشنه بچرخد.

بارها شده تیم‌های ایرانی مقابل همین تیم‌های عربی درخشیده‌اند اما النصر احتمالا توقع نداشت بعد از بلایی که AFC سر پرسپولیس آورد و عیسی آل‌کثیر را ناجوانمردانه محروم کرد، از صعود به مرحله بعدی لیگ قهرمانان آسیا محروم شود.

سعودی‌ها می‌دانند خودشان چه نفوذی در آسیا دارند؛ به همین دلیل خبرنگار عربستانی توئیت می‌کند، شیخ سلمان بحرینی برای مسئله شکایت النصر از باشگاه پرسپولیس، دستور ویژه صادر کرده است. با این همه به نظر می‌رسد قرارداد همه بازیکنان پرسپولیس، در تاریخ معین و بر اساس آنچه در قوانین آمده منعقد شده و خطری این باشگاه را تهدید نمی‌کند.

النصر در زمین نتوانست یک تیم ایرانی را شکست بدهد؛ طبیعی است حالا تمام زورش را می‌زند که در بازی‌های بیرون زمین و پشت پرده، از همه امکاناتش برای نتیجه گرفتن استفاده کند. غافل از اینکه بازی‌های لیگ قهرمانان آسیا در دوحه را خیلی‌ها دیدند؛ از هر نظر که فکرش را کنید، پرسپولیس تیم بهتر و شایسته‌تری بود و صعودش به فینال آسیا، جای هیچ گونه بحث و جدل نداشت.

النصر، السد و حتی پاختاکور هم تیم‌های خوبی بودند که فقط بد دوره‌ای به پست پرسپولیس خوردند. این تیم در آماده‌ترین شرایط بدنی و روانی در دوحه بازی کرد و امروز نماینده ایران در هجمه شکایت‌های طراحی شده علیه خودش تنهاست. آنها دو وکیل زبده خارجی برای پیگیری این پرونده استخدام کرده‌اند و این نکته نشان می‌دهد که بیکار نمی‌نشینند.

ما هم یک مدیر با اتوریته خاص نداریم که کار خاصی از دستش بربیاید و در کنفدراسیون فوتبال آسیا لااقل حرفش خریدار داشته باشد. روزگاری بود که ناله می‌زدیم روی علی دایی‌ها یا چهره‌هایی که به مدیریت کلان علاقه دارند باید سرمایه‌گذاری کنیم تا کرسی‌های AFC خالی از نیروهای ایرانی باقی نماند.

امروز اگر پرونده‌ای که النصری‌ها برای فوتبال ایران باز کرده‌اند به هر دلیل با چشمک کنفدراسیون فوتبال آسیا مواجه شود و به مراحل خطرناک برسد، چه کسی از حق باشگاه ایرانی دفاع خواهد کرد؟ شما بین این مدیران، دوست عزیزی را می‌شناسید که حرفش در AFC خریدار داشته باشد؟ آیا اصلا کسی آنها را تحویل می‌گیرد؟

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • زنده باد تاج

      اره داریم . کفاشیان و تاج .
      گربه نره و روباه مکار

      پاسخ ها

      • ازادی

        زنده باد تاج ایران،

    • کم

      از ماست ک بر ماست

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج