۱۰۴۵۱۹۶
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

مهاجرانی: تیم‌ملی در همه خطوط ناهماهنگ بود

سرمربی سابق تیم ملی فوتبال ایران با بیان اینکه تیم ملی با توجه به جلسات تمرینی کم و عدم حضور همه بازیکنان، هماهنگی خوبی در برابر ازبکستان نداشت.

خبرگزاری ایسنا: سرمربی سابق تیم ملی فوتبال ایران با بیان اینکه تیم ملی با توجه به جلسات تمرینی کم و عدم حضور همه بازیکنان، هماهنگی خوبی در برابر ازبکستان نداشت.
حشمت مهاجرانی در گفت‌وگو با ما، درباره دیدار دوستانه تیم ملی ایران و ازبکستان که با برتری شاگردان اسکوچیچ خاتمه یافت اظهار کرد: تیم ملی با دو جلسه تمرین که نیمی از بازیکنان هم در اختیار سرمربی نبودند، توانست در یک بازی خارج از خانه نتیجه لازم را به دست آورد و عملکرد خوبی داشت. در این بازی برتری مطلقی نسبت به ازبکستان نداشتیم اما مهم این است که نتیجه را کسب کردیم چون از نظر روحی برای ما خیلی مهم است.
وی با اشاره به تغییرات متعدد در ترکیب تیم ملی یادآور شد: می‌توان گفت که الان زمان جوانگرایی نیست و نمی‌توان در مدت زمان کوتاه جوانان را آزمایش کرد. ما دنبال برنامه کوتاه مدت هستیم و باید خودمان را برای دو بازی با عراق و بحرین آماده کنیم.
سرمربی سابق تیم ملی ایران با اشاره به عدم هماهنگی بازیکنان ایران در بازی با ازبکستان گفت: تیم ملی در همه خطوط ناهماهنگ بود. فکر می‌کنم این تیم نیاز به اردوهای کوتاه مدت بیشتری دارد تا هماهنگی تیم بیشتر شود. اسکوچیچ بر مبنای شعور، فهم و خلاقیت بازیکنان توانست در قدم اول موفق شود و می‌توانیم با تمام پتانسیل فوتبال خودمان موفق شویم..
مهاجرانی خاطرنشان کرد: ما در این بازی شاهد کار گروهی از تیم ملی نبودیم. خلاقیت و هنر بازیکن را دیدیم و باز هم بر مبنای تعصب و غیرت بازیکنان به پیروزی رسیدیم. همه بازیکنان در مدت زمانی که در زمین بودند، از پست خودشان دفاع کردند و سعی در همکاری لازم داشتند.
وی تاکید کرد: به اعتقاد من بازی با ازبکستان و حتی مالی برای ایجاد هماهنگی کافی نیست. برخی از بازیکنان اصلی در این اردو نبودند که با استفاده از آن‌ها می‌توانیم تیم واقعی را در بازی با بحرین و عراق اعزام کنیم. هدف‌مان این است که به جام جهانی برویم اما ما هنوز ناهماهنگ هستیم.
سرمربی سابق تیم ملی با بیان اینکه تیم ملی نسبت به سال‌های گذشته عملکرد متفاوتی داشت، گفت: تیم ملی احتیاج به زمان و شانس دارد تا هماهنگی لازم را به دست آوریم. روش بازی ما تقریبا خوب بود و بالانسی بین خط حمله و دفاع وجود داشت. در این دیدار طارمی و آزمون که تجربه بازی‌های بین‌المللی را دارند، خوب عمل کردند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج