۱۰۴۵۲۴۹
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

کومان: بهترین تاکتیک برای بارسلونا ۱-۳-۲-۴ است!

سرمربی بارسلونا در خصوص تغییر سبک و تاکتیک بارسا و آینده ستاره‌هایش صحبت کرد.

خبرگزاری فارس: کومان که پس از ۳ دیدار در بارسلونا به ۲ برد و یک تساوی دست یافته، در روزهای بازی «فیفادی» بار دیگر به مصاحبه با سایت باشگاه پرداخت.

او در این مصاحبه در خصوص تاکتیک خود (گزارش مفصل را در اینجا بخوانید) ، آینده بازیکنانی چون گریژمان و ریکی پوچ و آینده بارسلونا صحبت کرد.

سرمربی جدید آبی‌اناری‌ها در مصاحبه با سایت باشگاه گفت: از ترکیبی که در اختیار دارم، بسیار خرسندم. می‌خواهیم این ترکیب را نیز بهبود بخشیم و پیشرفت کنیم. اصلا برخی اتفاق‌ها به دلیل مشکلات مالی اتفاق نیفتاد. ما این مسئله را قبول کردیم و می‌خواهیم سخت تلاش کنیم.

گزارش در خصوص اقتصاد سیاه باشگاه بارسلون را در اینجا بخوانید.

وی ادامه داد: پدری و ترینکائو از لحظه‌ای که در ترکیب آمده‌اند، نمایشی عالی از خود به نمایش گذاشتند. پدری تازه ۱۷ ساله است و نمی‌دانید چقدر عاشق تلاش و سخت کار کردن است. چقدر سخت تمرین می‌کند و می‌خواهد بازی کند. ترینکائو نیز خیلی زود با ایده‌های باشگاه سازگار شد. او بازیکنی جوان است و آینده‌ای عالی پیش رویش دارد.

کومان در خصوص دیگر بازیکن‌های تیم نیز گفت: پیانیچ تازه به تیم ما رسیده است. با اینکه دیر رسید ولی توانست به آمادگی کامل بدنی برسد. او بازیکن باکیفیتی است.

وی ادامه داد: دِست نیز در ۲۰ دقیقه بازی مقابل سویا نشان داد چقدر با ترکیب و تیم راحت است. ریکی پوچ نیز تصمیم گرفته که در باشگاه بارسلونا بماند. اگر نمایش خوب باشد قطعاً فرصت بازی کردن بدست خواهد آورد.

کومان گفت: آراخو نیز آینده روشنی در بارسلونا دارد. این مدافع از لحظا بدنی قدرتمند و واقعاً سریع است. این بچه سعی دارد که تمام مهارت‌ها را یاد بگیرد و از این بابت خود را مشتاق نشان داده است.

سرمربی بارسلونا عنوان کرد: عملکرد فاتی در بالاترین سطح ممکن است. ما این عملکرد را در یک بازیکن ۱۷ ساله می‌بینیم. بازی کردن در ۳ بازی متوالی در این سطح فوتبال آن هم در این سن یک مسئله شگفت‌انگیز است.

سرمربی بارسلونا در خصوص تاکتیک تیمش گفت: با این ترکیبی که داریم، سیستم ۱-۳-۲-۴ بهترین چینش است. من به ترکیب و کیفیتی که دارم نگاه می‌کنم و این سیستم بهترین چینش است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج