۱۰۴۶۲۲۳
۱ نظر
۵۰۰۸
۱ نظر
۵۰۰۸
پ

نشانی خانه ستاره سینما در فهرست سارقان!

سه دزد سابقه‌دار که در زندان نقشه دزدی‌های مسلحانه سریالی در پایتخت را طراحی کرده بودند، به خاطر خیانت سرکرده باند به همسرش دستگیر شدند. خانه یک خواننده سنتی معروف و ستاره سینما در فهرست سیاه اعضای این باند برای سرقت قرار داشت.

روزنامه جام جم: سه دزد سابقه‌دار که در زندان نقشه دزدی‌های مسلحانه سریالی در پایتخت را طراحی کرده بودند، به خاطر خیانت سرکرده باند به همسرش دستگیر شدند. خانه یک خواننده سنتی معروف و ستاره سینما در فهرست سیاه اعضای این باند برای سرقت قرار داشت.

روزهای پایانی هفته گذشته زنی با پلیس ۱۱۰ تهران تماس گرفت و در حالی که صدایش می‌لرزید و بریده بریده حرف می‌زد گفت که شوهرش دزدی سابقه‌دار است و حالا که آزادشده می‌خواهد باند سرقت مسلحانه تشکیل دهد.

بعد از آن زن جوان به پلیس آگاهی تهران احضار شد و گفت: شوهرم سرقت‌های به عنف و خانه را انجام می‌داد که در جریان دزدی آخرش صاحبخانه سر رسید و او بازداشت شد. پنج سال زندان بود و از او طلاق نگرفتم و بچه‌ها را به‌سختی بزرگ کردم، اما دو ماه پیش آزاد شد و چند هفته پیش فهمیدم که با خواهر هم‌سلولی‌اش دوست شده و به من خیانت می‌کند. به او گفتم طلاق می‌گیرم که مدعی بود به من خیانت نمی‌کند و اشتباه می‌کنم. دیروز اتفاقی تلفن شوهرم را که با برادر همان دختر حرف می‌زد شنیدم که درباره خرید سلاح و دزدی از خانه، طلافروشی و بانک حرف می‌زدند.

پلیس ابتدا احتمال می‌داد که این زن به خاطر اختلاف خانوادگی چنین حرف‌هایی را زده و ممکن است دروغ بگوید. بنابراین صحت گفته‌های او را بررسی کردند که معلوم شد شوهرش دزدی سابقه‌دار بوده که به‌تازگی آزاد شده و با کمک دو همسلولی سابق خود خانه‌ای در بومهن اجاره کرده‌اند. متهمان دو روز قبل دستگیر شدند و در بازرسی از آنجا لباس‌های یکدست مشکی و کلاه و نقاب که در سرقت‌های مسلحانه سارقان استفاده می‌کنند و نیز دفترچه‌ای که نام ۱۰ مکان و خانه برای سرقت در آن نوشته شده بود کشف شد. متهمان در تحقیقات اعتراف کردند که قصد سرقت‌های مسلحانه سریالی داشتند که پیش از هر اقدامی ماجرا لو رفته و بازداشت شده‌اند. در ادامه سه همدست دیگرشان که سلاح‌ها را از غرب کشور خریده بودند نیز در جنوب تهران شناسایی و بازداشت شدند. متهمان روانه بازداشتگاه پلیس شدند و تحقیقات تکمیلی از آنها ادامه دارد.

شرط‌بندی برای سرقت‌های بزرگ

شاهین فکر می‌کرد با این سرقت‌ها بارش را می‌بندد و پولدار می‌شود، اما تماس همسرش با پلیس تمام رویاهایش را برباد داد و دوباره باید به زندان برگردد.

چرا دزدی مسلحانه را انتخاب کردی‌؟

برای این‌که از دله‌دزدی و پول کم خسته شده و می‌خواستم با چند سرقت مسلحانه پول خوبی نصیبم شود. همچنین یک گروه رقیب در زندان داشتیم که می‌خواستم برایشان کری بخوانیم و شرطی که با ما بسته بودند را ببریم. طبق آن شرط اگر ما بعد از آزادی در یک ماه ده‌ها دزدی مسلحانه بزرگ از صرافی طلافروشی و... انجام دادیم، او و گروهش نوچه‌های ما می‌شدند در غیر این صورت ما نوچه آنها می‌شدیم. بعد از آزادی با دو همسلولی‌ام، برادرم و دو نفر دیگر باند را تشکیل دادیم.

ماجرای دفترچه یاداشت کشف شده چه بود‌؟

فهرست بانک‌ها، صرافی‌ها، طلافروشی و سرقت از خانه‌های اعیانی بالای شهر را نوشته بودیم و قرار بود طی یک ماه، به آنجا دستبرد بزنیم.

چه شد خانه بازیگر و خواننده سرشناس هم در این فهرست قرار گرفت‌؟

عکس‌های ستاره سینما و خواننده مطرح سنتی در فضای مجازی منتشر شده بود و می‌دانستیم باید پولدار باشند. در ماه‌های آخر محکومیتم کیف‌قاپ میانسالی به سلول‌مان آمد که می‌گفت همسرش با خانمی دوست بوده که کارهای خدماتی خانه آنها را انجام می‌داده، او فهمید دنبال نشانی خانه آن دو مرد هستیم و ۱۰ میلیون از ما خواست. پول نداشتیم به همین خاطر تا حد مرگ او را کتک زده و نشانی‌ها را گرفتیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      خوب بعد از این دیگر زن این دزد روز خوش نخواهید دید و در زندان گروه های مافیایی بزرگی تشکیل میشوند

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج