۱۰۴۷۰۰۴
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

فکری از انتخاب‌هایش دفاع می‌کند

تیم فوتبال استقلال بعد از شناخت کادر فنی خود استارت تمرینات را از جمعه گذشته و با حضور بیشتر آبی‌پوشان زد تا برای فصل بیستم رقابت‌های لیگ برتر که از ۱۰ آبان‌ماه آغاز می‌شود خود را آماده حضور در میادین کند.

روزنامه فرهیختگان: تیم فوتبال استقلال بعد از شناخت کادر فنی خود استارت تمرینات را از جمعه گذشته و با حضور بیشتر آبی‌پوشان زد تا برای فصل بیستم رقابت‌های لیگ برتر که از ۱۰ آبان‌ماه آغاز می‌شود خود را آماده حضور در میادین کند.

طی روزهای گذشته موضوعی که بیشتر کارشناسان و آبی‌دوستان را نگران کرده به انتخاب دستیاران محمود فکری در استقلال مربوط می‌شود و جالب اینکه بیشترین دستیاران او سابقه آنچنان زیادی در امر مربیگری نداشته و حتی وحید فاضلی که به‌عنوان دستیار اول و مغز متفکر محمود فکری در نساجی او را همراهی می‌کرد نیز درنهایت در نساجی ماندنی شد تا در جمع دستیاران فکری جای این مهره ارزشمند خالی باشد.

در این بین به جز صمد مرفاوی که سابقه سرمربیگری در استقلال و چند تیم لیگ برتری را دارد و از لحاظ فنی نیز فردی قابل احترام به‌شمار می‌رود، سایر نفرات چون سیروس دین محمدی، حنیف عمران‌زاده و آرش برهانی تنها از حُسن استقلالی بودن برخوردار بوده و از لحاظ فنی کارنامه قابل دفاعی ندارند چون در این مدت بعد از خداحافظی از فوتبال خیلی سابقه آنچنانی‌ای از خود در بحث مربیگری بر جا نگذاشته‌اند و همین موضوع و انتخاب این نفرات انتقادهای زیادی را به همراه داشته است.

از سوی دیگر انتخاب پرویز مظلومی نیز به‌عنوان سرپرست جدید استقلال به جای سعید رمضانی در فصل گذشته و البته نصرالله عبداللهی در رقابت‌های آسیایی نیز از این جهت مورد نقد قرار گرفته که همگان مظلومی را به‌عنوان یک سرمربی می‌شناسند و سرپرستی را برای سرمربی سابق استقلال و تیم ملی جوانان مناسب ندانسته و حتی برخی کارشناسان در این خصوص عنوان کردند که برخی پیشکسوتان جوان‌تر و تحصیلکرده‌تر می‌توانستند در این پست بیشتر به استقلال و فکری کمک کنند. هرچند شنیده می‌شود مظلومی انتخاب باشگاه بوده و شاید در این خصوص فکری خیلی تقصیر نداشته باشد.

انتخاب سعید عزیزیان به‌عنوان یک پرسپولیسی سابق نیز اوج اعتراض‌ها و انتقادها را در پی داشته، هرچند این شایعه منتشر شد که به خاطر همین امر مربی جدید گلرها از استقلال جدا خواهد شد اما فکری و عزیزیان طی چند روز گذشته بی‌تفاوت به این نقدها همچنان به کار با یکدیگر در استقلال ادامه دادند تا مشخص شود خبری از تغییرات در این پست نیز نخواهد بود و جالب اینکه مسعود مومنی نیز به‌عنوان بدنساز سابق پرسپولیس به‌تازگی کارش را در جمع استقلالی‌ها آغاز کرده است.

نکته دیگر اینکه با انتخاب محمود فکری، وحید رضایی هم در آستانه استقلالی شدن قرار دارد تا او در فصل جدید به‌عنوان دستیار اول فکری کارش را با آبی‌پوشان آغاز کند. با این حال باید رضایی را در جمع کادرفنی محمود فکری و بعد از صمد مرفاوی به‌عنوان مجرب‌ترین چهره مربیگری این کادر معرفی کرد چراکه وی طی چند سال اخیر در چند تیم زیرگروه لیگ به سرمربیگری پرداخته و از این جهت دارای تجربه و کارنامه به‌شمار می‌رود.

برهمین اساس طبق شنیده‌های خبرنگار محمود فکری هنوز اسامی دستیارانش را به صورت کامل برای تنظیم قراردادهای جدید به باشگاه معرفی نکرده و قرار است طی امروز و فردا این امر محقق شود، هرچند از باشگاه استقلال خبر می‌رسد که مسئولان این باشگاه درخصوص دستیاران و کادرفنی فکری در جلسه‌ای که به‌زودی برگزار می‌شود از وی توضیحاتی را می‌خواهند و او به همین منظور درخصوص ترکیب فنی استقلال و انتخاب‌هایش در کادر فنی استقلال توضیحات لازم را داده و از انتخاب‌هایش دفاع خواهد کرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج