۱۰۴۷۵۱۴
۳ نظر
۵۰۱۵
۳ نظر
۵۰۱۵
پ

۲۰میلیون ایرانی در خطر شدید کرونا قرار دارند

رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: حداقل ۲۰ میلیون نفر با بیماری زمینه ای در ایران در معرض خطر شدید کووید۱۹ قرار دارند.

خبرگزاری ایرنا: رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: حداقل ۲۰ میلیون نفر با بیماری زمینه ای در ایران در معرض خطر شدید کووید۱۹ قرار دارند.

کیانوش جهانپور روز پنجشنبه در توئیتر نوشت: بیش از ۱۰۰ میلیون آمریکایی دارای بیماریهای زمینه ای هستند که آنها را در معرض خطر شدید کووید۱۹ قرار می دهد. در ایران هم حداقل ۲۰ میلیون نفر دارای وضعیت مشابهی هستند. تنها راه جلوگیری از ابتلا و فوت بیشتر، کنترل ویروس کرونا است.

وی روز چهارشنبه نیز در شبکه ارتباطی توئیتر نوشته بود: بدون اعمال محدودیت و بدون استفاده از ابزارهای قانونی و حاکمیتی برای توقف سفرها و ترددهای غیرضروری و اجباری کردن رعایت شیوه نامه های بهداشتی و استفاده همگانی از ماسک، وضعیت قرمز که سهل است، باید در انتظار پاییز سیاه بود. ما و شما اگر رودربایستی داریم، اما کرونا با کسی شوخی ندارد.

بیماری های زمینه ای شامل انواع بیماری های واگیر از جمله ایدز، هپاتیت، بیماری های گوارشی، سل، بیماری های تنفسی و ... و بیماری های غیر واگیر مانند بیماری های قلبی و عروقی، دیابت، سرطان و ضعف سیستم ایمنی بدن می شود، همچنین سالمندان نیز به علت ضعف سیستم ایمنی در خطر شدید ابتلا به کووید۱۹ قرار دارند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ایرانی

      سلام از اقا رهبر عزیز خواهش میکنم دستور بفرمایند دارم ویروس کرونا را از روسیه یا کشوری دیکر ک امپول کرونا را ساختند خریداری بفرمایند دست بوس شما

    • بدون نام

      خدا بده برکت من موندم چرا شما در زمینه کرونا مرگ ومیر مارا با امریکا مقایسه میکنید ولی در موارد دیگر مرگ بر امریکا یه کم رویه وسیاست خود را در زمینه مردم فربیی عوض کنید

    • بدون نام

      من خودم الان قرنطینه ام .درد گرانی واگاره مسکن از کرونا بدتره.خدا خدایی کنه و همه شمایی که مصوبب گرانی ومسکن هستن گرفتار کنه درد بی درمون بگیرین.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج