۱۰۴۷۵۶۳
۱۲ نظر
۵۰۰۵
۱۲ نظر
۵۰۰۵
پ

بازیکنان پرسپولیس ۹۰ تا ۱۰۰درصد پول گرفتند

تا جایی که مسئولان باشگاه اطلاع دادند، ۹۵ درصد قرارداد فصل گذشته سرخپوشان پرداخت شده و فقط ۵ درصد باقی‌مانده است! مشکل اصلی، اما جای دیگری است.

خبرورزشی: تا جایی که مسئولان باشگاه اطلاع دادند، ۹۵ درصد قرارداد فصل گذشته سرخپوشان پرداخت شده و فقط ۵ درصد باقی‌مانده است! مشکل اصلی اما جای دیگری است. اینکه ستاره‌های پرسپولیس از باشگاه خواسته‌اند آپشن‌های قراردادهای‌شان باید هرچه سریع‌تر پرداخت شود.

سیدجلال حسینی کاپیتان پرسپولیس عصر سه‌شنبه گذشته و پس از ۴۸ ساعت اعتصاب به دفتر باشگاه پرسپولیس رفت و ملاقاتی با سرپرست این باشگاه داشت. مدافع سرشناس پرسپولیس روبه‌روی خبرنگاران کنجکاو و در خصوص اینکه رسول‌پناه مدعی شده اعضای تیم ۹۵ درصد دریافتی داشته‌اند، بیان داشت: «اصلاً بحث دریافتی نیست. نباید در مورد دریافتی‌ها صحبت کنیم چون این مسئله اصلاً چیزی نیست. بهتر است از این بحث بیرون بیاییم و فقط مشکلات تیم پرسپولیس را حل کنیم.»

اما سؤال مهم اینجاست که بدهی باشگاه به بازیکنان چقدر است؟ تا جایی که مسئولان باشگاه اطلاع دادند، ۹۵ درصد قرارداد فصل گذشته سرخپوشان پرداخت شده و فقط ۵ درصد باقی‌مانده است! مشکل اصلی اما جای دیگری است. اینکه ستاره‌های پرسپولیس از باشگاه خواسته‌اند آپشن‌های قراردادهای‌شان باید هرچه سریع‌تر پرداخت شود. حتی رسول‌پناه در فرودگاه هنگام ورود بازیکنان پرسپولیس از قطر بعد از فینالیست شدن در آسیا هدایایی را به صورت چک به آنها به‌عنوان پاداش پرداخت کرد که گویا آن مبلغ هم برای بازیکنان راضی‌کننده نبوده است! در همین ارتباط شنیدیم ۳ بازیکن سرشناس پرسپولیس ۱۰۰ درصد دریافتی داشته‌اند. یکی از این سه بازیکن که همه مطالبات خود را دریافت کرده‌اند هم جزو معترضان آپشن خود است. سایر بازیکنان پرسپولیس بین ۹۳ تا ۹۷ درصد دریافتی داشته‌اند که میانگین آن ۹۵ درصد می‌شود. این اتفاقات در حالی رخ داده که باشگاه پرسپولیس این روزها با قید فوریت به دنبال فراهم کردن طلب برانکو ایوانکوویچ است. خطری جدی این باشگاه را تهدید می‌کند و اگر این پول طی همین یکی، دو روز پرداخت نشود، ممکن است پرسپولیس با امتیاز منفی لیگ بیستم را آغاز کند.

شاید بهتر بود در این شرایط بازیکنان هم باشگاه را درک می‌کردند و برای دریافت پول آپشن‌های فصل قبل خود باشگاه را تحت فشار نمی‌گذاشتند. هرچند در شرایط کنونی اقتصادی کشور همه دچار مشکلات خاصی شده و تلاش می‌کنند حقوق و دستمزد خود را افزایش دهند. با این وجود هواداران حق دارند ناراحت و دلخور باشند. در میان این هواداران کارگرانی هستند که شاید با حقوق ماهانه زیر ۳ میلیون تومان زندگی می‌کنند اما تنها دلخوشی آنها همین پرسپولیس است. تیمی که به فینال لیگ قهرمانان آسیا رسیده اما از لحظه بازگشت از کشور قطر هنوز رنگ آرامش را به خود ندیده است. از اخبار متنوع و مختلف مبنی بر جدایی چند بازیکن کلیدی بگیرید تا اختلافات کادر فنی و باشگاه و اعتصاب برای دریافت آپشن قرارداد سال‌های گذشته که اجازه نداده آب خوش از گلوی طرفداران پرسپولیس پایین برود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      هوچیگر

    • ناشناس پرسپولیسی دو اتیشه

      چرا سید جلال پیر رو کنارنمی گذارند همیشه اغاز کننده درگیری هست ودرک نمیکنند مردم درچه وضعیتی هستند بااینکه میلیاردر هستند ولی ....

      پاسخ ها

      • میثم

        آفرین. این تو بازی هم همینطوره شلوغ کن و جنجال باز

    • بدون نام

      باتوجه به شرایط باشگاه بازیکنان باید ازخواسته هاشون درمقابل باشگاه وطرفدارا کوتاه بیان .

    • بدون نام

      به درک

    • علی منصوری

      بازیکنان پول پرست ی مشت بی مصرف
      درحالی که اماربیکاری و فقر زیاده اینا فکر چی هستن

      پاسخ ها

      • میثم

        آفرین. چقدر امروز تو نظرها همفکرا زیاد شدن.

    • حسین

      هرکی ناراضی میتونه بره

      پاسخ ها

      • بدون نام

        داداش اگه اینطوری باشه که همه باید برن

      • مجید

        داداش اگه اینجوری باشه
        ما هواداران هم باید بریم

    • بدون نام

      اینقد قرارداد بستن که هرچی پول دریافت میکنن کمه

    • ...

      خدایا شکر یکی به نون شب محتاجه. یکی آپشن میلیاردی میخواد قهر میکنه خدایا عدالت توشکر....

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج