جاباما
۱۰۴۹۰۶۴
۵ نظر
۵۱۴۱
۵ نظر
۵۱۴۱
پ

غذای رژیمی با رسپی مخصوص گوردون رمزی

به مناسبت روز جهانی سرآشپز به سراغ یکی از سرآشپزهای معروف دنیا رفتیم تا رسپی یک غذای خوشمزه و رژیمی را برای شما به اشتراک بگذاریم. در این مطلب رسپی مخصوص گوردون رمزی برای غذایی بسیار لذیذ و رژیمی را خواهید خواند.

برترین‌ها: به طور حتم هر هنری علاوه بر مهارت و تسلط، نیازمند شوق و استعداد ذاتی نیز می‌باشد. هنر آشپزی نیز از سایر هنر‌ها مستثنی نیست. هر سرآشپز به هنگام آشپزی اثر هنری خود را با ذوق و عشق فراوان طبخ می‌کند تا بتواند علاوه بر رفع نیاز گرسنگی افراد، نیاز روحی آن‌ها به محبت، عشق و زیبایی را نیز برطرف کند.

بی شک هر هنرمندی، به واسطه‌ی روحیه‌ی شفاف و زیبایش تمایل زیادی به اشتراک هنر خود با دیگران دارد؛ و همین تمایل به آموختن هنر به افراد علاقه‌مند و افزودن به تعداد هنرمندان جهان از بهترین بخشش‌ها و هدیه‌هاست. بسیاری از سرآشپزان مطرح جهان با انتشار کتاب‌های آشپزی و برگزاری کلاس‌ها و ساخت برنامه‌های مربوط به آشپزی سعی در به اشتراک گذاشتن هنر بی‌نظیر خود در آشپزی دارند که برای علاقه‌مندان آشپزی بسیار مفید و کاربردی می‌باشد.

غذای رژیمی با رسپی مخصوص گوردون رمزی

شاید بسیاری از غذا‌ها را پیشتر با رسپی‌های مختلف تهیه کرده و خورده باشید. اما آیا تا به حال به ذهنتان خطور کرده که غذا‌هایی را با رسپی بهترین سرآشپز‌های دنیا امتحان کنید؟ به مناسبت روز جهانی سرآشپز به سراغ یکی از سرآشپزهای معروف دنیا رفتیم تا رسپی یک غذای خوشمزه و رژیمی را برای شما به اشتراک بگذاریم. بدون شک گوردون رمزی یکی از بهترین سرآشپز‌های حال حاضر می‌باشد که در سطح جهانی به شهرت و محبوبیت رسیده است.

گوردون رمزی کیست؟

گوردون رمزی متولد ۸ نوامبر ۱۹۶۶ در اسکاتلند است که به عنوان یکی از بهترین، شناخته شده‌ترین و البته ثروتمندترین آشپز‌های سراسر دنیا به حساب می‌آید. این سرآشپز حرفه‌ای، در ۱۹ سالگی وارد رشته هتل‌داری دانشگاه آکسفورد شد. سپس با گذر زمان به آشپزی روی آورد و در سال ۱۹۹۸ اولین رستوران خود را افتتاح کرد. گوردون رمزی همچنین یکی از چهره‌های تلویزیونی بسیار شناخته شده است.

رستوران اصلی گوردون رمزی با نام خود او در چلسی لندن قرار دارد. این رستوران توانسته از سال ۲۰۰۱ تا کنون ۳ ستاره مهم میلچین را دریافت کند. به صورت کلی می‌توان گفت که به مجموعه رستوران‌های او در سراسر کشور، مجموعا ۱۶ ستاره میلچین اهدا شده است و این موضوع افتخار بزرگی برای گردون رمزی می‌باشد.

این آشپز شناخته‌شده همچنین در سال ۲۰۱۵ توسط مجله فوربس، به دلیل دریافت درآمد ۶۰ میلیون دلاری در یک سال، در لیست پردرآمدترین افراد مشهور آن سال قرار گرفت. رتبه گوردون رمزی در این لیست ۲۱ بود و قرار گرفتن در این رتبه و در این لیست برای یک آشپز کمتر دیده شده بود.

خوردن غذایی با رسپی مخصوص این سرآشپز مشهور می‌تواند با لذت چندین برابر برایتان همراه باشد. در ادامه با برترین‌ها و رسپی مخصوص گوردون رمزی برای غذایی بسیار لذیذ و رژیمی همراه باشید.

غذای رژیمی با رسپی مخصوص گوردون رمزی

رسپی مخصوص گوردون رمزی برای کیک کدو سبز و سبزیجات

از آن جایی که امروزه بسیاری از افراد به دنبال تناسب اندام می‌باشند و سعی دارند رژیم غذایی خود را بر پایه‌ی غذا‌های کم کالری و سبزیجات تنظیم کنند، رسپی غذا‌های گیاهی و سبزیجات بسیار افزایش یافته و همچنین ابتکار بسیاری نیز برای تهیه غذا‌های گیاهی جدیدتر خرج می‌شود. یکی از غذا‌های لذیذ بسیار محبوب میان گیاه‌خوران در سراسر جهان، کیک کدو سبز و سبزیجات می‌باشد. این غذا با رسپی‌های مختلفی چه در رستوران‌ها و چه در وب‌سایت‌های مختلف یافت می‌شود.

پختن این غذای لذیذ با رسپی مخصوص یک سرآشپز مشهور و شناخته‌شده می‌تواند برایتان لذت‌بخش‌تر بوده و طعم بی‌نظیر این غذا را دو چندان کند. در ادامه دستور پخت مخصوص گوردون رمزی برای اسپاگتی با کره بادام زمینی را خواهید خواند. پس با برترین‎ها همراه باشید.

مواد لازم:

  • ۲ عدد هویج پوست‌کنده و رنده شده
  • ۱ عدد کدو سبز رنده شده
  • ۵۰۰ گرم پنیر هالومی رنده شده
  • ۲ الی ۴ عدد پیازچه خرد شده
  • ۲ قاشق غذاخوری گشنیز خرد شده
  • ۲ قاشق غذاخوری برگ نعنای خرد شده
  • ۲ عدد تخم مرغ هم زده
  • ۲ الی ۴ قاشق غذاخوری پودر سوخاری
  • روغن زیتون برای سرخ کردن
  • نمک و فلفل سیاه به مقدار لازم

غذای رژیمی با رسپی مخصوص گوردون رمزی

غذای رژیمی با رسپی مخصوص گوردون رمزی

طرز تهیه:

مرحله اول: ابتدا هویج و کدو سبز رنده شده را داخل یک آبکش و یا صافی بریزید و سپس روی آن‌ها مقدار کمی نمک بریزید تا آب اضافی آن‌ها خارج شود. سپس آن‌ها را روی یک کاسه قرار دهید تا ۵ دقیقه آبکشی شوند. بعد از ۵ دقیقه آن‌ها را داخل یک دستمال با قدرت جذب آب بریزید و آن‌ها را بچلانید تا آب هویج و کدو سبز کامل از بین برود.

مرحله دوم: ترکیب هویج و کدو سبز را به همراه پیازچه، پنیر هالومی، گشنیز و نعنا داخل یک کاسه بریزید و به خوبی با هم مخلوط‌شان کنید. حال تخم مرغ زده‌شده و نمک و فلفل سیاه را به این مخلوط اضافه کنید و مجددا به خوبی هم بزنید. سپس ۲ قاشق غذاخوری آرد سوخاری به ترکیب اضافه کنید. مخلوط باید به میزان کافی چسبنده و خمیری شود. اگر خمیری و چسبندگی آن به نظرتان کافی نبود، مجددا مقداری آرد سوخاری به آن اضافه کنید. مخلوط را به ۸ توپک با ضخامت ۱ سانتی‌متر و یا ۱۶ توپک کوچک‌تر تقسیم کنید. توپک‌ها را به مدت ۲۰ الی ۲۵ دقیقه داخل یخچال قرار دهید تا خود را بگیرند.

مرحله سوم: حال زمان سرخ کردن آن‌هاست. یک ماهیتابه با عمق زیاد را روی شعله متوسط اجاق گاز قرار دهید. روغن زیتون را داخل ماهیتابه بریزید و توپک‌ها را تا زمانی که به خوبی طلایی شوند، سرخ کنید.

مرحله چهارم: کیک کدوسبز و سبزیجات آماده است. می‌توانید آن را با پیاز و جعفری کنار آن سرو کنید.

غذای رژیمی با رسپی مخصوص گوردون رمزی

نکاتی در ارتباط با کیک کدو سبز و سبزیجات

  • دستور پخت گفته شده مناسب ۴ نفر می‌باشد.
  • ‌ می‌توانید این غذا را با سس چیلی میل بفرمایید.
  • میزان نمک و فلفل را نسبت به طبع خود اضافه کنید.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      خوب و ساده بود. لطفا غذاهای رژیمی بیشتری بذارید

    • بدون نام

      این شف عالیه غذاهاش مخصوصا بوقلمون با سس گوشتش

    • بدون نام

      رمزی واقعا عالیه

    • بدون نام

      اینکه سرخ کردنی بود کجا رژیمی. بعد مگه میشه با روغن زیتون سرخ کرد؟

    • Avid

      چرا وقتی غذا رژیمیه ولی سرخ کردنم داره؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج