۱۰۴۹۵۹۷
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

پورموسوی: شاهد لیگ متفاوتی خواهیم بود

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: امیدوارم با حمایت مسئولان و مدیران باشگاه در فصل پیش‌رو شاهد مشکلات مالی نباشیم.

خبرگزاری میزان: سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: امیدوارم با حمایت مسئولان و مدیران باشگاه در فصل پیش‌رو شاهد مشکلات مالی نباشیم.

سیروس پورموسوی در مورد آخرین وضعیت تیم فوتبال صنعت نفت آبادان، اظهار داشت: همه تلاش ما این است در فصل جاری عملکرد خوبی داشته باشیم. در این مدت برنامه‌های تاکتیکی را کنار تمرینات بدنسازی در دستور کار قرار دادیم. فکر می‌کنم روند خوبی را پیش گرفته‌ایم. در حال حاضر قصد داریم با برگزاری چند بازی تدارکاتی هماهنگی بازیکنان را بالا برده و تا شروع سابقات به شرایطی مطلوب برسیم.

وی در مورد جدایی بازیکنان تاثیرگذار فصل قبل تیم صنعت نفت از این تیم، تصریح کرد: صنعت نفت فصل قبل مشکلات مالی بسیاری داشت. از این رو با اتمام قرارداد برخی بازیکنان، آنها به تیم‌های دیگر رفتند و اسکلت اصلی تیم تحت‌تاثیر قرار گرفت. در نتیجه سعی کردیم بازیکنان جدیدی به خدمت بگیریم. امیدوارم با حمایت مسئولان و مدیران باشگاه در فصل پیش رو شاهد چنین مشکلات مالی نباشیم و بتوانیم با کمک بازیکنان جدید تیم خوبی را روانه مسابقات کنیم.

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت با اشاره به جذب برخی بازیکنان جدید برای این تیم خاطرنشان کرد: با توجه به تغییر و تحولات به وجود آمده در لیگ پیش رو شاهد لیگ متفاوتی خواهیم بود. با این حال ما همه تمرکز خود را روی تیم خود گذاشته و به دیگر تیم‌ها کار نداریم. می‌خواهیم به جایگاه بهتری نسبت به فصل قبل برسیم. بازیکنانی را جذب کردم که تقریبا از آنها شناخت دارم و یا قبلا با آنها در تیم دیگری کار کرده بودم. می‌دانم آنها بازکنان خوبی هستند و می‌توانیم با توجه به شناختی که از هم داریم برنامه‌های تاکتیکی را به تیم القا کنیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج